Witam , potrzebuję dowiedzieć się jakie dokumenty powinien posiadać przy sobie ( w czasie użytkowania samolotu ) pilot oraz gdzie mógłbym znaleźć informację na temat znaków wydawanych przez wojskowe statki powietrzne do statków cywilnych ( Przechwytujący do przechwytywanego ). Szukałem na stronie ULC jednak nie znalazłem potrzebnych informacje , gdyby ktoś szukał lepiej ode mnie lub wiedział w jakim aneksie ICAO mogę znaleźć informację na ten temat to będę bardzo wdzięczny.
Na początek Załącznik 6 Rozdział 6. Następnie trzeba zobaczyć z jakimi dokumentami ważny jest certyfikat zdatności do lotu, z reguły są to przynajmniej świadectwo ważenia, pokładowy dziennik techniczny, ubezpieczenie, świadectwo hałasowe, papiery na radia, instrukcja użytkowania w locie - to są kwity samolotu. Następnie kwity dotyczące lotu - mapa, dokument lotu wymagany w zależności od właściciela statku powietrznego, plan lotu jeżeli został złożony i ZTCP właśnie informacja na temat sygnałów przechwytywania. Ta dokumentacja wynika z takiego mnóstwa różnych przepisów że nie chce mi się szukać.
Wielkie dzięki , teraz już bez problemów powinienem sobie poradzić
Chyba, że wykonujesz lot z punktu A do A to wystarczą mapy, plan lotu, instrukcja użytkowania w locie, procedury i sygnały informacyjne wykorzystywane przez przechwytujące statki powietrzne, MEL , CDL.
Szczegółowe informacje znajdziesz w PART NCO. GEN 135 - dla operacji niekomercyjnych
Dla transportu komercyjnego: CAT.GEN.MPA 180
Po pobrania na stronie ULC: Nowe prawo UE - UrzÄ d Lotnictwa Cywilnego / The Civil Aviation Authority (CAA)
Per aspera ad astra!!!
Pagonów się nie kupuje - pagony się zdobywa! [layoverlover]
Zakładki