Pokaż wyniki od 1 do 5 z 5

Wątek: blue1

  1. #1

    Dołączył
    Nov 2007
    Mieszka w
    slask

    Domyślnie blue1


    Polecamy

    Witam,

    Niedawno dokonałem poprzez internet zakupu biletu linii blue1. Wszystko poszło pięknie i gładko, tylko nigdzie nie było miejsca na podanie danych do wystawienia faktury/rachunku, jakiegokolwiek potwierdzenia że zakupu dokonała firma a nie osoba prywatna.
    A że takie potwierdzenie jest mi potrzebne bo mi księgowa urwie nie powiem co., wchodzę w zakładkę contact us i szukam, ku mojemu wielkiemu zaskoczeniu znajduje numer kontaktowy w Polsce. No to dzwonie. A tam miła pani informuje mnie że nie dodzwoniłem się do linii blue1 tylko SAS i tu oni tylko sprzedają bilety i nie może mi pomóc. No to szukam dalej na stronie, może znajdę jakiś email czy coś. W zakładce feedback znajduje kolejny numer kontaktowy w Polsce. Znowu dzwonie. Tym razem odzywa się pan i już nie jest miły a można by powiedzieć że niegrzeczny. Znowu mówi mi że dodzwoniłem się do linii SAS a nie blue1 i czego ja w ogóle od niego chce. Ja mu na to że znalazłem ten numer na stronie blue1 wiec czemu sie irytuje. A on mi na to że ten numer jest w zakładce feedback i czy nie wiem że feedback nie dotyczy takich rzeczy. Generalnie rozmowa była bardzo nie przyjemna i nie uzyskałem od Pana żadnej pomocy. Także serwis po sprzedażowy firmy blu1 jest generalnie do du.... Zadzwoniłem w końcu do Finlandii gdzie odebrała pani, delikatnie mówiąc średnio mówiąca po angielsku za to stwierdziła że mówi po szwedzku. No ale na szczęście znalazł się ktoś mówiący po angielsku i podał emial gdzie mogę wysłać dane do rachunku. Zobaczmy czy przyjdzie.
    Także radze wszystkim którzy potrzebują jakiś dowód wpłaty korzystanie z innego kanału zakupy niż internet można zaoszczędzić sporo czasu.
    pozdrawiam
    luce

  2. #2
    ModTeam
    Awatar Quantas

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    Pyrlandia

    Domyślnie

    Na początek zmień księgową , albo poproś aby się douczyła. Rozliczyć bilety można zarówno na podstawie faktury , jak i na podstawie samego biletu.



  3. #3
    Awatar eu01

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    UE

    Domyślnie

    No jeśli Ci mają urwać... spróbuj zapytać tu corporatesales.fi@blue1.fi

    Edit albo tu: corporatesales@blue1.fi

  4. #4

    Dołączył
    Nov 2007
    Mieszka w
    slask

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez eu01
    No jeśli Ci mają urwać... spróbuj zapytać tu corporatesales.fi@blue1.fi

    Edit albo tu: corporatesales@blue1.fi
    Pisałem na ten adres i po 3 sekundach przyszła odpowiedz że adres nie istnieje
    pozdrawiam
    luce

  5. #5

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez luce
    Cytat Zamieszczone przez eu01
    No jeśli Ci mają urwać... spróbuj zapytać tu corporatesales.fi@blue1.fi

    Edit albo tu: corporatesales@blue1.fi
    Pisałem na ten adres i po 3 sekundach przyszła odpowiedz że adres nie istnieje
    pozdrawiam
    Spróbuj jeszcze raz zadzwonić do Polski do SAS, jeżeli odezwie się ten nieprzyjemny pan i na hasło Blue1 zrobi focha i nie będzie przyjemny, zapytaj się go o nazwisko. I wyślij mi na priva...

    Miałem już przy okazji prostowania różnych spraw kilka razy doczynienia z polskimi pracownikami SASu którzy nie wiedzą o istnieniu linii które w Grupę SAS wchodzą. Ale jak się odpowiednie kroki podejmie, to się załatwi.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •