Strona 11 z 16 PierwszyPierwszy ... 9 10 11 12 13 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 201 do 220 z 320
Like Tree160Likes

Wątek: Bombardier CSeries

  1. #201
     
    Awatar stawka

    Dołączył
    Jun 2010
    Mieszka w
    EPKK, EPKC

    Domyślnie


    Polecamy

    16 marca - EPKK, 22? marca -EPWA.
    frik likes this.
    EOS 7D II + C100-400LII + T24-70 + GIANT OCR7 / KR-5289W :)

  2. #202

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW/KRK

    Domyślnie

    A propos samolotow, ktore mają uklad kabiny 2+3: czy linia moze sobie wybierac, po ktorej stronie bedzie 2, a po ktorej 3, czy tez to akurat jest zafiksowane, ze wzgl. np. na jakies kwestie wyważeniowe?
    Zorro_gppl likes this.

  3. #203

    Dołączył
    May 2015
    Mieszka w
    Mosby,Norwegia

    Domyślnie

    Piękny samolot.Mam nadzieję że lot myśli nad zakupem samolotów z tej serii.
    ojcie_c likes this.

  4. #204

    Dołączył
    Sep 2007
    Mieszka w
    Polska

    Domyślnie

    Jak w MD-80, piękny układ 2+3.
    STYRO likes this.

  5. #205
    Awatar RedLite

    Dołączył
    Jan 2011

    Domyślnie

    Szykuje się kroplówka dla projektu CSeries od Delty. 75 sztuk (plus 50 jako opcja) za 5-6 miliardów
    Bombardier Near Deal to Sell Up to 125 Jetliners to Delta - WSJ

  6. #206
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    oazie otoczonej matecznikiem

    Domyślnie

    Kroplówkę CSeries już dostał od rządu kanadyjskiego.

    Umowa z Deltą nie jest jeszcze sfinalizowana, obym się mylił, ale Boeing może zastosować kolejne, wrogie sztuczki z cenami dumpingowymi (vide ostatnie zamówienie United na 737-700).

    Ja trzymam kciuki za wygraną Bombardiera.

  7. #207
    Awatar RedLite

    Dołączył
    Jan 2011

    Domyślnie

    Pomoc finansową wcześniej dostali od prowincji Quebec nie od rządu. Tu jednak i większe pieniądze i inne morale, bo sukces marketingowy, a nie zapomoga I coś mi się wydaje, że Delta ma jakiś interes w tym żeby kupić flotę nie od Boeinga

    A rząd kanadyjski dopiero negocjuje z Bombardierem.
    Bombardier Rejects Aid Proposal From Canadian Government - Bloomberg

  8. #208
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    oazie otoczonej matecznikiem

    Domyślnie

    Delta kupuje od tego, kto im sprzeda swój produkt na warunkach Delty. Vide ostatnie zamówienia na 737-900ER i Airbusy. Ot, i cała filozofia...

  9. #209
    Awatar Scorpio86

    Dołączył
    Aug 2012
    Mieszka w
    Lublin

    Domyślnie


  10. #210
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    oazie otoczonej matecznikiem

    Domyślnie

    Wyszło szydło z worka - podobno są chętni na "CS500". Teoretycznie proste wydłużenie kadłuba o 4 - 5 rzędów siedzeń jest wystarczające dla Delty i (uwaga, uwaga!) British Airways.

    Delta ponadto chciała, żeby Bombardier zaoferował taki wariant już w 2011 roku (wtedy tamto zapytanie wygrał Boeing z 737-900ER). Analitycy uważają, że ta wersja pobiłaby CASM zarówno A320neo, jaki 737 MAX 8.

    Źródło: Possible Bombardier-Delta deal leads to talks of a bigger C Series jet - The Globe and Mail
    WuMike likes this.

  11. #211
    Awatar JarX

    Dołączył
    Apr 2007
    Mieszka w
    Warszawa, Poland

    Domyślnie

    https://goo.gl/photos/d8DwAnfbJt9SwLcV9
    Bombardier CS100 in WAW
    pawel111 likes this.

  12. #212
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    oazie otoczonej matecznikiem

    Domyślnie

    Pierwszy lot CSeries w Swiss: 15.07.2016, LX638, Zurich-Paryż.

    https://www.swiss.com/corporate/EN/m...lease-20160421

    Rezerwujcie...
    Ostatnio edytowane przez ojcie_c ; 21-04-2016 o 15:21

  13. #213

    Dołączył
    Feb 2008
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Od 20 sipernia rownież na trasie do WAW


  14. #214
    Awatar WuMike

    Dołączył
    Nov 2012
    Mieszka w
    Gdynia / 3M

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez ojcie_c Zobacz posta
    Wyszło szydło z worka - podobno są chętni na "CS500". Teoretycznie proste wydłużenie kadłuba o 4 - 5 rzędów siedzeń jest wystarczające dla Delty i (uwaga, uwaga!) British Airways.

    Źródło: Possible Bombardier-Delta deal leads to talks of a bigger C Series jet - The Globe and Mail
    Żaden ze mnie ekspert, ale od początku upierałem się, że gdy do rodziny dołączyłby faktycznie CS500, byłby to najlepszy wybór dla LOT, w sensie optymalizacji floty.
    ojcie_c and E-Jet KRK like this.

  15. #215
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    oazie otoczonej matecznikiem

    Domyślnie

    CS500 na chwilę obecną nie istnieje, ale dla CS300 jak najbardziej jest miejsce we flocie Lot. To idealny samolot do zastąpienia wszystkich Embraerów.

    Inna sprawa, że Lot nie ma pieniędzy na ich zakup...

  16. #216
    Awatar WuMike

    Dołączył
    Nov 2012
    Mieszka w
    Gdynia / 3M

    Domyślnie

    To prawda. Szkoda, że nie ma pieniędzy na nowe maszyny - cokolwiek by nie wybrali.

    CS300, w konfiguracji gęstego ustawienia rzędów nie tak daleko jest od B734, a przecież wygrywa z nim zdecydowanie w szerokości siedzeń.

    CS500, gdyby był, dałby się skonfigurować na spokojnie do 165 foteli.

  17. #217
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    oazie otoczonej matecznikiem

    Domyślnie

    Ten hałas, który właśnie było słychać w Montrealu, to kamienie spadające z serc ludzi w biurach Bombardiera.

    Już oficjalnie...



    ...a w Chicago panika, bo ich misterny plan wziął w łeb. I bardzo dobrze.

    Ropa skoczyła 70% w górę, United jeszcze się przejedzie na tych 60 737-700...
    Ostatnio edytowane przez ojcie_c ; 28-04-2016 o 12:36

  18. #218
    E-Jet KRK
    Goście

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez WuMike Zobacz posta
    To prawda. Szkoda, że nie ma pieniędzy na nowe maszyny - cokolwiek by nie wybrali.

    CS300, w konfiguracji gęstego ustawienia rzędów nie tak daleko jest od B734, a przecież wygrywa z nim zdecydowanie w szerokości siedzeń.

    CS500, gdyby był, dałby się skonfigurować na spokojnie do 165 foteli.
    Może uda się z leasingiem operacyjnym. CS300 byłby bardziej uniwersalnym samolotem dla LO niż obecny mix 734/E95. Przy okazji LO wyróżniałby się na tle konkurencji komfortem.

  19. #219
    Awatar WuMike

    Dołączył
    Nov 2012
    Mieszka w
    Gdynia / 3M

    Domyślnie

    ^^ Zdecydowanie tak. CS300 to idealny następca dla obu B734/E95. Fakt... Leasing operacyjny jest lepszy, niż bezruch we flocie, tak podejrzewam.

    Tak, czy owak, flota potrzebuje rownież większego i oszczedniejszego od E70/E75 modelu CS100, do kompletu, aby obsłużyć większość ciaśniejszych kierunków.

    Ba, CS100 jest przecież większy od E95.

    Jak by nie spojrzeć, cała flota SH, plus teoretycznie CS500 mogłaby być na bombkach, jedynie LH na B788/B789.
    E-Jet KRK likes this.

  20. #220
    Awatar PolishAir42

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Ft. Lauderdale/Miami, FL - USA
    Wpisów
    110

    Domyślnie


    Polecamy

    Ropa skoczyła 70% w górę, United jeszcze się przejedzie na tych 60 737-700...
    Dostali je podobno ze znizka 75%....watpie ze panikuja. Odkupywuja tez uzywane 73G/A319 nonstop z rynku uzywanego ile wlezie.

    Poza tym, 73G dalej ma duzo lepszy zasieg przy full LOPA niz CS100/300. A to jest wazne kiedy sie lata do wielu lotnisk w centralnej ameryce oraz karaibach.
    Ostatnio w Blogu: Easy in AUA

    Pics - www.nonreving.com


Strona 11 z 16 PierwszyPierwszy ... 9 10 11 12 13 ... OstatniOstatni

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •