A propos samolotow, ktore mają uklad kabiny 2+3: czy linia moze sobie wybierac, po ktorej stronie bedzie 2, a po ktorej 3, czy tez to akurat jest zafiksowane, ze wzgl. np. na jakies kwestie wyważeniowe?
A propos samolotow, ktore mają uklad kabiny 2+3: czy linia moze sobie wybierac, po ktorej stronie bedzie 2, a po ktorej 3, czy tez to akurat jest zafiksowane, ze wzgl. np. na jakies kwestie wyważeniowe?
Piękny samolot.Mam nadzieję że lot myśli nad zakupem samolotów z tej serii.
Jak w MD-80, piękny układ 2+3.
Szykuje się kroplówka dla projektu CSeries od Delty. 75 sztuk (plus 50 jako opcja) za 5-6 miliardów
Bombardier Near Deal to Sell Up to 125 Jetliners to Delta - WSJ
Kroplówkę CSeries już dostał od rządu kanadyjskiego.
Umowa z Deltą nie jest jeszcze sfinalizowana, obym się mylił, ale Boeing może zastosować kolejne, wrogie sztuczki z cenami dumpingowymi (vide ostatnie zamówienie United na 737-700).
Ja trzymam kciuki za wygraną Bombardiera.
Pomoc finansową wcześniej dostali od prowincji Quebec nie od rządu. Tu jednak i większe pieniądze i inne morale, bo sukces marketingowy, a nie zapomoga I coś mi się wydaje, że Delta ma jakiś interes w tym żeby kupić flotę nie od Boeinga
A rząd kanadyjski dopiero negocjuje z Bombardierem.
Bombardier Rejects Aid Proposal From Canadian Government - Bloomberg
Delta kupuje od tego, kto im sprzeda swój produkt na warunkach Delty. Vide ostatnie zamówienia na 737-900ER i Airbusy. Ot, i cała filozofia...
Wyszło szydło z worka - podobno są chętni na "CS500". Teoretycznie proste wydłużenie kadłuba o 4 - 5 rzędów siedzeń jest wystarczające dla Delty i (uwaga, uwaga!) British Airways.
Delta ponadto chciała, żeby Bombardier zaoferował taki wariant już w 2011 roku (wtedy tamto zapytanie wygrał Boeing z 737-900ER). Analitycy uważają, że ta wersja pobiłaby CASM zarówno A320neo, jaki 737 MAX 8.
Źródło: Possible Bombardier-Delta deal leads to talks of a bigger C Series jet - The Globe and Mail
https://goo.gl/photos/d8DwAnfbJt9SwLcV9
Bombardier CS100 in WAW
Pierwszy lot CSeries w Swiss: 15.07.2016, LX638, Zurich-Paryż.
https://www.swiss.com/corporate/EN/m...lease-20160421
Rezerwujcie...
Ostatnio edytowane przez ojcie_c ; 21-04-2016 o 15:21
CS500 na chwilę obecną nie istnieje, ale dla CS300 jak najbardziej jest miejsce we flocie Lot. To idealny samolot do zastąpienia wszystkich Embraerów.
Inna sprawa, że Lot nie ma pieniędzy na ich zakup...
To prawda. Szkoda, że nie ma pieniędzy na nowe maszyny - cokolwiek by nie wybrali.
CS300, w konfiguracji gęstego ustawienia rzędów nie tak daleko jest od B734, a przecież wygrywa z nim zdecydowanie w szerokości siedzeń.
CS500, gdyby był, dałby się skonfigurować na spokojnie do 165 foteli.
Ten hałas, który właśnie było słychać w Montrealu, to kamienie spadające z serc ludzi w biurach Bombardiera.
Już oficjalnie...
...a w Chicago panika, bo ich misterny plan wziął w łeb. I bardzo dobrze.
Ropa skoczyła 70% w górę, United jeszcze się przejedzie na tych 60 737-700...
Ostatnio edytowane przez ojcie_c ; 28-04-2016 o 12:36
^^ Zdecydowanie tak. CS300 to idealny następca dla obu B734/E95. Fakt... Leasing operacyjny jest lepszy, niż bezruch we flocie, tak podejrzewam.
Tak, czy owak, flota potrzebuje rownież większego i oszczedniejszego od E70/E75 modelu CS100, do kompletu, aby obsłużyć większość ciaśniejszych kierunków.
Ba, CS100 jest przecież większy od E95.
Jak by nie spojrzeć, cała flota SH, plus teoretycznie CS500 mogłaby być na bombkach, jedynie LH na B788/B789.
Dostali je podobno ze znizka 75%....watpie ze panikuja. Odkupywuja tez uzywane 73G/A319 nonstop z rynku uzywanego ile wlezie.Ropa skoczyła 70% w górę, United jeszcze się przejedzie na tych 60 737-700...
Poza tym, 73G dalej ma duzo lepszy zasieg przy full LOPA niz CS100/300. A to jest wazne kiedy sie lata do wielu lotnisk w centralnej ameryce oraz karaibach.
Zakładki