Interkontynentalne na 737?
Podstawowa wersja Boeinga 737-800 ma zasięg 5660km, a B737-900ER - 5925km.
Dlaczego nikt nie uskutecznia takimi Boeingami dalekich lotów? Nie każdą linię stać na 767, 777, 787, a takie połączenia są chyba dość dochodowe.
Przykładowe odległości:
DUB-JFK = 5101km
GLA-EWR = 5178km
CDG-YHZ = 4872km
LPL-BOS = 5022km
A nawet jeśli nie interkontynentalne, to takie połączenia 3000-5000km chyba bardzo rzadko są na 737, prawda?
Na przykład WAW-DXB to "tylko" 4152km.
Re: Interkontynentalne na 737?
Cytat:
Zamieszczone przez Tupungato
Podstawowa wersja Boeinga 737-800 ma zasięg 5660km, a B737-900ER - 5925km.
Dlaczego nikt nie uskutecznia takimi Boeingami dalekich lotów? Nie każdą linię stać na 767, 777, 787, a takie połączenia są chyba dość dochodowe.
Przykładowe odległości:
DUB-JFK = 5101km
GLA-EWR = 5178km
CDG-YHZ = 4872km
LPL-BOS = 5022km
A nawet jeśli nie interkontynentalne, to takie połączenia 3000-5000km chyba bardzo rzadko są na 737, prawda?
Na przykład WAW-DXB to "tylko" 4152km.
Wydaje się, że im mniejszy samolot tym cena "pasażeokilometra" wyższa. Po prostu się nie opłaca.