Pokaż wyniki od 1 do 14 z 14
  1. #1
    Awatar Rob_Sad

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie Miles&More z TAM


    Polecamy

    Nie wiem czy było, ale chyba nie.
    Tego się nie spodziewałem, ale można już zbierać i wykorzystywać mile M&M na lotach linii TAM. Czy to początek poważniejszej współpracy i może wejścia do StarAlliansu ?
    Wreszcie luka po Varigu zostałaby zapełniona.

    http://www.miles-and-more.com/online...54&cid=1000340

  2. #2

    Dołączył
    Feb 2008
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    To byłaby świetna wiadomość. Swego czasu Varig uchodził za jedną z najlepszych linii na świecie. No i zjadły ich koszty. A tak będziemy znowu mieli MD-11tki w Star Aliance :-)

  3. #3
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Włocławek

    Domyślnie

    Tak to sie z reguly zaczyna, ze mozna zbierac mile w linii, ktora wczesniej czy pozniej wchodzi do sojuszu. To byloby super, gdyz po wywaleniu Variga Starowi brakuje sietki w Ameryce POludniowej, a TAM by ja znakomicie zalatal. Choc bylby to super sukces sojuszu, gdyz TAM do tej pory kierowal sie bardziej na wspolprace z Air France.

  4. #4

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    właśnie, latając TAMem można zbierać mile Sky Team. nic nie jest jeszcze przesądzone, TAM może dołączyć zarówno do Stara jak i do Sky team.
    TOWA TEI!!

  5. #5
    Awatar Rob_Sad

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    no bez jaj, o takich akcjach jak uczestnictwo w 2 sojuszach jednocześnie jeszcze nie słyszałem
    Jak będzie zobaczymy.

  6. #6
    Awatar Rob_Sad

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Wycztałem gdzieś o wejściu TAM do Stara:
    ....as their CEo said in july they would join an alliance.
    Oni chyba chcą wejść do SA. Fajnie, szkoda tylko, że jak na razie maja opcje kupowania biletów online tylko dla brazylijczyków (po lepszych cenach).

  7. #7
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Włocławek

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez opary
    właśnie, latając TAMem można zbierać mile Sky Team. nic nie jest jeszcze przesądzone, TAM może dołączyć zarówno do Stara jak i do Sky team.
    Dopoki linia do sojuszu nie nalezy, to moze wspolpracowac w programach kliencich z kim chce, takze z dwoma odrebnymi sojuszami. Wiec nic dziwnego, ze teraz latajac TAM mozna zbierac mile do M&M i do Flying Blue. Mile i tak zaliczaja sie tylko do jednego programu, wiec wszystko jest w porzadku.

    Prawde mowiac, wolalbym, aby TAM wszedl do Stara niz do Sky. Linia jest bardzo dobra, wiele by wniosla sojuszowi, pzrede wszystkim zalatala by dziure po odejsciu Variga (eufemistycznie mowiac). Zreszta powstanie dziury po Varigu spowodowalo, ze TAM zaczyna zamawiac wiecej duzych maszyn na rejsy transatlantyckie. Ale na razie nie ma co przesadzac - nie ma nawet memorandum of understanding podpisanego. Dopiero wtedy bedziemy pewni , w ktora droge pojdzie TAM:

  8. #8
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Włocławek

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Rob_Sad
    Wycztałem gdzieś o wejściu TAM do Stara:
    ....as their CEo said in july they would join an alliance.
    Oni chyba chcą wejść do SA. Fajnie, szkoda tylko, że jak na razie maja opcje kupowania biletów online tylko dla brazylijczyków (po lepszych cenach).
    Bedac ostatnio w Brazyli w 2006 wlasnie korzystalem z ich systemu online "dla Brazylijczykow", bo kumpel kupowal mi wewnetrzne bilety wlasnie swoja karta.

  9. #9
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Włocławek

    Domyślnie

    A jednak TAM zmierza wyraznie do Star Alliance:

    Lufthansa oraz brazylijskie linie TAM oferują wspólne połączenia do Sao Paulo. Nowe porozumienie typu codeshare ułatwi podróż z Niemiec do Brazylii. A także ogólnie z Europy do Ameryki Łacińskiej.

    Lufthansa rozszerza usługi oferowane podróżującym do Brazylii inaugurując loty codeshare w partnerstwie z brazylijskim przewoźnikiem TAM. Od 18 sierpnia 2008r. pasażerowie Lufthansy i TAM będą mogli rezerwować obsługiwane wspólnie loty pomiędzy Frankfurtem albo Monachium i Sao Paulo. Klienci będą mogli wybierać spośród aż 21 lotów codeshare tygodniowo między Niemcami i Brazylią. Dodatkowo, obie linie lotnicze zaoferują łączenie lotów krajowych na zasadach codeshare. Pasażerowie Lufthansy będą mogli bezproblemowo podróżować z Sao Paulo do czterech kolejnych miast w Brazylii. Aby uczynić przesiadki jeszcze łatwiejszymi linie TAM zainstalowały na lotnisku w Sao Paulo specjalne liczniki ruchu. Od lutego 2008 uczestnicy obu programów dla osób często podróżujących samolotami, Miles&More oraz Fidelidade, mogą zbierać mile w programie za rejsy Lufthansą lub TAM i rezerwować loty u obu przewoźników.

    - Lufthansa rozwija swoje usługi w Brazylii we współpracy z TAM - powiedział Ahmelmann Götz, wiceszef działu Alliances, Strategy and Subsidiaries w Lufthansie. - Porozumienie codeshare z naszym partnerem TAM umożliwi pasażerom dotarcie do krajowych portów lotniczych, poprzez Frankfurt i Sao Paulo, z koniecznością dokonania tylko jednej odprawy biletowo-bagażowej na początku podróży - wyjaśnił. - Łącząc rozkłady Lufthansy i TAM zwiększamy korzyści dla naszych klientów. Ponadto, stymulujemy wzrost w ruchu powietrznym między Niemcami i Brazylią - dodał Paulo Castello Branco, wiceszef działu planowania siatki i sojuszy w TAM.

    Loty codeshare umożliwiają pasażerom większą elastyczność w planowaniu podróży i szerszy wybór połączeń. Lufthansa obsługuje Sao Paulo codziennie - z Frankfurtu samolotem Boeing 747-400 i z Monachium maszyną Airbus A340-300. Od listopada ubiegłego roku również TAM codziennie obsługuje połączenie Sao Paulo - Frankfurt korzystając z samolotu Airbus A340-500. Wszystkie przyloty do Sao Paulo mają miejsce wczesnym rankiem, co pomaga łatwo przesiąść się na dalsze rejsy krajowe. Lufthansa włącza do swojego rozkładu Rio de Janeiro, Porto Allegre, Curitibę oraz stolicę kraju - Brasilię. Wkrótce kolejne brazylijskie porty lotnicze będą obsługiwane na zasadach codeshare.

    Linie lotnicze TAM Linhas Aereas są największym brazylijskim przewoźnikiem. Dysponują obecnie flotą 108 samolotów. Poza gęstą siatką połączeń lokalnych, TAM obsługuje również liczne trasy w Ameryce Łacińskiej. Aby turystycznie odwiedzić Brazylię nie potrzebna jest wiza. Ten atrakcyjny pod względem turystycznym, i to nie tylko w okresie karnawału kraj, staje się również coraz bardziej popularny wśród inwestorów z całego świata.

    na podstawie informacji prasowych
    www.pasazer.com

  10. #10

    Dołączył
    Feb 2008
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    I znów będą MD-11 w Star Alliance

  11. #11
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Włocławek

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez DC-10-30ER
    I znów będą MD-11 w Star Alliance
    A oni maja jeszcze MD-11?

  12. #12
    Awatar MatSi

    Dołączył
    Oct 2007
    Mieszka w
    FRA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez stenus
    A oni maja jeszcze MD-11?
    Według Airfleets.net mają aktywne 3 sztuki.

  13. #13

    Dołączył
    Feb 2008
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez MatSi
    Cytat Zamieszczone przez stenus
    A oni maja jeszcze MD-11?
    Według Airfleets.net mają aktywne 3 sztuki.
    W tym 2 w wersji ER jeszcze z Garudy (potem Varigu).

  14. #14
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Włocławek

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez DC-10-30ER
    Cytat Zamieszczone przez MatSi
    Cytat Zamieszczone przez stenus
    A oni maja jeszcze MD-11?
    Według Airfleets.net mają aktywne 3 sztuki.
    W tym 2 w wersji ER jeszcze z Garudy (potem Varigu).
    Ale juz niedlugo:

    To be phased out in 2008/2009
    PT-MSH, PT-MSI, PT-MSJ

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •