Strona 1 z 3 1 2 3 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 44
Like Tree50Likes

Wątek: Dostarczono pierwszego A321 z 230 miejscami

  1. #1

    Dołączył
    Nov 2010

    Domyślnie Dostarczono pierwszego A321 z 230 miejscami


    Polecamy

    VietJet wyznacza nowy standard komfortu podróży : klik

    a dodatkowo A320 otrzymał już certyfikat na 195 miejsc.. Trzeba iść na dietę
    pawel111 and Michal_K like this.

  2. #2
    Awatar Gabec

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    KRK

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez makakas Zobacz posta
    VietJet wyznacza nowy standard komfortu podróży : klik

    a dodatkowo A320 otrzymał już certyfikat na 195 miejsc.. Trzeba iść na dietę
    Następne A321 z 230 fotelami maja trafić do Wizzaira.
    no risk, no fun ;D


  3. #3

    Dołączył
    Dec 2010

    Domyślnie

    Witnamczycy sa przewaznie drobni i szczupli, wiec tam to zaden problem.

  4. #4

    Dołączył
    Feb 2008
    Mieszka w
    CTR warszawa
    Wpisów
    111

    Domyślnie

    A wizzair lata przeważnie na krórkich trasach więc może i tam się wytrzyma.

  5. #5
    Awatar Zorro_gppl

    Dołączył
    Nov 2010

    Domyślnie

    M a s a k r a

  6. #6

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    A neo będzie miał aż 239 siedzeń

  7. #7
    E-Jet KRK
    Goście

    Domyślnie

    Dieta tutaj nie pomoże. Trzeba się będzie jakoś skrócić.
    Pawel_T, michastrain and tartal like this.

  8. #8

    Dołączył
    Jun 2011

    Domyślnie

    Chyba lepiej już żeby w końcu zalegalizować miejsca stojące na trasach do np 2h. Lepiej stać niż siedzieć w takiej ciasnocie. .
    BTW. Jest będzie jakaś odpowiedz Boeinga ?


  9. #9
    Awatar Gabec

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    KRK

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez popo78 Zobacz posta
    Chyba lepiej już żeby w końcu zalegalizować miejsca stojące na trasach do np 2h. Lepiej stać niż siedzieć w takiej ciasnocie. .
    BTW. Jest będzie jakaś odpowiedz Boeinga ?
    Max8 z 199 fotelami dla Ryanaira Ciekaw jestem kto pierwszy wytoczy jakiemuś przewoźnikowi/producentowi pozew o podróżowanie w szkodliwych dla zdrowia warunkach.
    no risk, no fun ;D


  10. #10

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW/KRK

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Gabec Zobacz posta
    Ciekaw jestem kto pierwszy wytoczy jakiemuś przewoźnikowi/producentowi pozew o podróżowanie w szkodliwych dla zdrowia warunkach.
    Odpowiedz jest prosta: latanie nie jest obowiazkowe.

    Chociaz kto wie, co ONI jeszcze wpiszą na liste praw czlowieka...

  11. #11
    Awatar mickey93

    Dołączył
    Jul 2012
    Mieszka w
    blisko EPTO:D

    Domyślnie

    to się kiedyś zemści oby jak najszybciej
    vonMises, Lukasz and Zorro_gppl like this.
    Nikon D7200, GSO 10" TV PowerMate 2" 2X, Tamron 150-600G2
    Jeżeli nie widać moich zdjęć w poście to są tutaj : https://photos.app.goo.gl/6HbopqSiFsDUVd7y5

  12. #12
    ModTeam
    Awatar dyziojr

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    EGCC

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez popo78 Zobacz posta
    Jest będzie jakaś odpowiedz Boeinga ?
    Do kontenerów i wszyscy jako cargo.


    Kto wie może kiedyś człowiek zatęskni za obecnymi.
    Idzie nowe:
    Ostatnio edytowane przez dyziojr ; 28-07-2015 o 20:36
    Pozdrawiam
    dyziojr


  13. #13
    ModTeam
    Awatar Quantas

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    Pyrlandia

    Domyślnie

    Samochody, autokary, pociągi, statki, wszystko idzie w kierunku luksusu czy choćby wyraźnego zwiększenia wygody pasażera.
    A samoloty, dokładnie w drugą stronę.
    Lecz patrząc na pieniądze, samolot kiedyś był dla elit finansowych a obecnie bardzo często pociąg jest droższy niż samolot, więc właściwie kupy to się trzyma.
    Chcesz szybciej za podobne pieniądze, bądź gotów że luksus będziesz miał jak w kibitce z Mickiewiczowskich Dziadów.
    Zorro_gppl, vonMises and tartal like this.



  14. #14

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW/KRK

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez dyziojr Zobacz posta
    Do kontenerów i wszyscy jako cargo.
    A przynajmniej jako AVIHy...

    Klasa III czy nawet IV: pasazerowie siedzą na skrzydle. Moze dojdziemy i do tego...

    A swoją drogą, czy to nie jest jakies bledne kolo? Wiecej foteli to wiecej pasazerow. Wiecej pasazerow to wieksza waga (skadinad troche niezrecznie jest tak to przeliczac). Wieksza waga to wieksze zuzycie paliwa. Wieksze zuzycie paliwa to mniejsza oplacalnosc (a miala chyba byc wieksza, jako motywacja tego zageszczania kabiny). No coz, moze dlatego linie czardżują za wszystko ponad (coraz nizszy) "standard".

  15. #15

    Dołączył
    Apr 2012
    Mieszka w
    Jakarta, Indonezja

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez popo78 Zobacz posta
    Chyba lepiej już żeby w końcu zalegalizować miejsca stojące na trasach do np 2h. Lepiej stać niż siedzieć w takiej ciasnocie. .
    BTW. Jest będzie jakaś odpowiedz Boeinga ?
    Lion Air w Indonezji już od kilku lat lata na B737-900ER z 214 miejscami przy seat pitch 29" i szerokości fotela 17" a zapowiadają dołożenie jeszcze jednego rzędu żeby osiągnąć maximum możliwości dla tego typu 220 miejsc. Latam tym często i jest naprawdę "bydlęco".

  16. #16
    Awatar Zorro_gppl

    Dołączył
    Nov 2010

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez popo78 Zobacz posta
    Chyba lepiej już żeby w końcu zalegalizować miejsca stojące na trasach do np 2h. Lepiej stać niż siedzieć w takiej ciasnocie. .
    BTW. Jest będzie jakaś odpowiedz Boeinga ?
    Ty tak na serio z tymi miejscami stojącymi....?

  17. #17

    Dołączył
    Jun 2011

    Domyślnie

    Jeśli bilet byłby odpowiednio tańszy i czas trwania byłby np do 2h to gdzie jest problem ? Z punktu widzenia pasażera.


  18. #18
    Awatar tigga

    Dołączył
    Jan 2010
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez popo78 Zobacz posta
    Jeśli bilet byłby odpowiednio tańszy i czas trwania byłby np do 2h to gdzie jest problem ? Z punktu widzenia pasażera.
    Sorry, ale to jest bajdurzenie. Zanim dojdziemy do tych dwóch godzin lotu to masz przed sobą bieganie po terminalu, kontrolę bezpieczeństwa, bramki itp. gdzie cały czas gdzieś dymasz na nogach i tachasz bagaż. Po tych "rozrywkach" masz ochotę po prostu usiąść a nie stać 2 godziny jak w PKSie do Łomży.

    No i jeszcze jeden drobny problem - jak napakujesz do tej rury sardynek to gdzie schowasz ich bagaż?
    vonMises and Lukasz like this.

  19. #19

    Dołączył
    Jun 2011

    Domyślnie

    Liczę ze będzie wybór. Będą linie na siedząco i na stojąco. .


  20. #20

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    QSA

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez Czterosilnik Zobacz posta
    A swoją drogą, czy to nie jest jakies bledne kolo? Wiecej foteli to wiecej pasazerow. Wiecej pasazerow to wieksza waga (skadinad troche niezrecznie jest tak to przeliczac). Wieksza waga to wieksze zuzycie paliwa. Wieksze zuzycie paliwa to mniejsza oplacalnosc (a miala chyba byc wieksza, jako motywacja tego zageszczania kabiny). No coz, moze dlatego linie czardżują za wszystko ponad (coraz nizszy) "standard".
    Ja bym powiedział, że linie chcą coraz więcej zarobić, można by rzec wszelkim kosztem. Prezesom wszystko jedno jak ludzie latają, dla nich nawet kilka dodatkowych euro na rejsie to sukces. Jeśli taka jedna linia wyjdzie przed szereg to wkrótce dołanczają do niej inne, niejako przymuszone sytuacją rynkową. Ale gdzieś jest tego granica. Moim zdaniem to bardziej wina producentów maszyn, że pozwalają na takie modyfikacje niż linii. Gdyby producent jeden z drugim powiedział "basta" linie musiałby to przyjąć... Rozwiązań szukajmy więc wśród producentów i przepisów które na taką ciasnotę producentowi pozwalają. I faktycznie jak tutaj pisano wyżej, chyba trzeba by ustanowić jakieś międzynarodowe przepisy o minimalnej przestrzeni dla pasażera, bo za chwilę okaże się, że jeszcze da się foteli dołożyć, a bagaż podręczny będą stanowiły telefony komórkowe i dokumenty, reszta płatna. Co wtedy zrobimy? A no 90% pasażerów po prostu nie ma wyboru. Zauważcie, że poza Warszawą w Polsce jest straszny monopol na rynku, wybór znikomy. Podobnie jest w dużej części Europy poza metropoliami. Jeden, maksymalnie dwaj gracze rozdają karty. Cały czas ubolewam, że Polska nie ma swojego "lowcosta".

Strona 1 z 3 1 2 3 OstatniOstatni

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •