Strona 1 z 20 1 2 3 11 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 384
  1. #1
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Włocławek

    Domyślnie Wielkie kasowanie w Centralwings


    Polecamy

    Wielkie "kasowanie" w Centralwings. Polski tani przewoźnik rozpoczyna modyfikacje swoje rozkładu lotów. Linia kasuje niedawno ogłoszone loty ze Szczecina do Dortmundu, z Gdańska i Poznania do Amsterdamu oraz z Krakowa do Birmingham i Hamburga. Wszystkie loty miały wystartować za dwa tygodnie - 30 marca.

    Z systemu rezerwacyjnego wynika, iż dodatkowo w kwietniu nie odbędą się następujące loty:

    * Kraków - Manchester (ponownie od 2 maja)
    * Kraków - Dublin (ponownie od 1 maja)
    * Kraków - Girona (ponownie od 2 maja)
    * Wrocław - Londyn Gatwick (ponownie od 1 maja)
    * Szczecin - Edynburg (ponownie od 31 maja)
    * Gdańsk - Girona (ponownie od 3 czerwca)

    Obecnie nie ma także możliwości rezerwacji połączeń na trasach:

    * Poznań - Paryż
    * Poznań - Manchester
    * Poznań - Edynburg
    * Gdańsk - Manchester
    * Gdańsk - Shannon
    * Kraków - Cork
    * Warszawa - Lille

    Oficjalny powód to brak wystarczającej liczby samolotów oraz likwidacja nierentownych tras. Obecnie we flocie przewoźnika operuje dziewięć maszyn. W kwietniu 2008 miały dołączyć kolejne 3 Boeingi 737. Ten termin został jednak opóźniony – dwa pierwsze egzemplarze pojawią się w połowie kwietnia, trzeci egzemplarz na przełomie maja i czerwca.

    To nie koniec problemów Centralwing, w najbliższym okresie wygasa leasing dwóch samolotów z PLL LOT. Jak zapewniają przedstawiciele przewoźnika trwają rozmowy dotyczące planów i działań związanych z dalszą formułą wykorzystania tych samolotów. Nieoficjalnie portal Pasazer.com dowiedział się, iż LOT przejmie dwa samoloty Centralwings, gdyż sam potrzebuje ich do obsługi własnych połączeń. Najprawdopodobniej do wakacji Centralwings będzie miał w swojej flocie nie jak planowano 12, a tylko 10 samolotów.
    za pasazer.com

  2. #2
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Ponad tydzień temu C0 zrezygnowało z otwarcia bazy w GDN spuszczając ludzi, którym obiecali zatrudnienie po drucie. Wiem że parę osób wypowiedziało swoje dotychczasowe umowy w dotychczasowym miejscu pracy i po telefonie z cyklu 'że bardzo nam przykro, ale w końcu to jednak nam się nie opłaca otwierać bazy w GDN' zostali całkowicie na lodzie...
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  3. #3
    ModTeam
    Awatar Quantas

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    Pyrlandia

    Domyślnie

    Proszę wszystkich o odmówienie kilku Zdrowasiek za szybkie, definitywne bankructwo C0. Czym szybciej tym lepiej. Pierwszy raz ciesze się z kasowanych połączeń w Poznaniu. Te dziady tylko wstyd naszemu miastu i lotnisku przynoszą.



  4. #4
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Włocławek

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Quantas
    Proszę wszystkich o odmówienie kilku Zdrowasiek za szybkie, definitywne bankructwo C0. Czym szybciej tym lepiej. Pierwszy raz ciesze się z kasowanych połączeń w Poznaniu. Te dziady tylko wstyd naszemu miastu i lotnisku przynoszą.
    Ja dopiero poprosze w kweitniu, bo mam jeszcze 2 bilety na koniec marca.... juz raz zmienione w wyniku anulowania rejsow.

  5. #5

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Nie mogę doczekać się informacji "Centralwings - wielkie skasowanie"...

  6. #6
    Awatar eu01

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    UE

    Domyślnie

    Już mi się nie chce pisać na ten temat. Skopiuję co napisałem na podforum Ławicy: "im wcześniej C0 zniknie tym lepiej. Pamiętajmy, że znaczna część podróżnych nie jest zdolnych do dywersyfikacji, czyli miast dostrzegać różnice między przewoźnikami, czyni uogólnienia.
    Na podstawie działalności Centralzera można poczynić wnioski następujące:
    - "tanie" linie wcale nie są tanie
    - "tanie" linie są niepunktualne
    - "tanie" linie ciągle odwołują loty i zmieniają rozkłady
    - "tanie" linie mają stare samoloty
    ...i tak dalej. Poprzez uogólnianie tych słusznych (ale przecież nie w odniesieniu do wszystkich przewoźników) opinii renoma "tanich linii" się pogarsza. To z kolei osłabia pozycję portów regionalnych, które do swojego rozwoju low-costów potrzebują.
    "

    I podsumuję:

    Centralzero... giń, cholero!

  7. #7
    Awatar Airliner

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    Kraków, Poland.

    Domyślnie Re: Wielkie kasowanie w Centralwings

    Cytat Zamieszczone przez stenus
    Najprawdopodobniej do wakacji Centralwings będzie miał w swojej flocie nie jak planowano 12, a tylko 10 samolotów.


    wg moich informacji Centralwings w sezonie 2008 bedzie operował tylko 8 maszynami
    Pozdrawiam, Airliner

  8. #8
    Awatar maciek krk

    Dołączył
    Jul 2007
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie

    A u nas to w końcu, ile maszyn będą bazować

  9. #9

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez eu01
    Już mi się nie chce pisać na ten temat.
    Nie tylko Tobie brakuje na nich słów i/lub epitetów...

    I podsumuję:

    Centralzero... giń, cholero!
    Amen.

  10. #10

    Dołączył
    Dec 2007

    Domyślnie

    A ja nie będę narzekać.........no kurcze.
    Trzeba zmienić swoje zachowanie, prawda?
    Ja nie chce być takim polaczkiem, typowym paxem który narzeka na to co Polskie a zagraniczne jest the best.

    Cytat Zamieszczone przez SP-LLD
    Poza tym proponuje w Krakowskim podforum przeczytac sobie pewien komenarz kolegi z Poznania o paxach z Centrala.
    Cytat Zamieszczone przez SP-LLD
    Pasujesz do tego typowego paxa z Centrala. Wszystko zle
    Idę zarezerwować bilet w best airline in the world (czyt. CLW)
    Pozdrawiam

    Nie wykasuje ostatniego zdania bo regulaminu nie łamię ale... jakbyś chciał sam ten tekst troszkę Cię jednak ośmieszający usunąć to pisz na PW ! (no chyba że emotikona tłumaczy wszystko
    Q

  11. #11
    Administrator Senior Screener
    Awatar meschiash

    Dołączył
    Nov 2006
    Wpisów
    52

    Domyślnie

    Z jednej strony winno nam zależeć na tym aby linia latała ale z drugiej, jeśli jest to tani polski przewoźnik to powinien strategicznie się rozwijać. Nowe kierunki, nowa flota a nie stare ex Lotowskie maszyny, które w sezonie mają tyle godzin spóźnień co lotów (z lekkim przegięciem). Do Egiptu taniej byłoby im latać na samolotach typu 767. Zamiast wysyłać 2-4x dziennie maszynę/y można by to załatwić 1-2 kursami takiej 767. Brak nam też przewoźnika, który latałby za wielką wodę bez tankowania na Azorach.
    Niestety. Albo brak pomysłów albo celowa niechęć ze strony zarządu i marketingu Centrala powoduje, że stawiam dla nich + :/
    POZDRAWIAM TOMASZ

    "Mniej znaczy więcej" - Ludwig Mies van der Rohe
    "Nobody is perfect, I'm nobody..."

  12. #12
    Awatar eu01

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    UE

    Domyślnie

    Ja nie chce być takim polaczkiem, typowym paxem który narzeka na to co Polskie a zagraniczne jest the best.
    Tu akurat odezwałeś się w zupełnie nieodpowiednim momencie. Przesiedziałbyś cicho teraz, a odezwał się dopiero gdy pojawi się na horyzoncie coś polskiego, o czym można powiedzieć the best. C0 czymś takim nie jest.

    A co do polaczków... kogo tak nazywasz? Mam nadzieję, że będziesz uważał na słowa. Ja Polskę staram się za granicą reprezentować tak dobrze jak potrafię - i właśnie dlatego C0 zachwalać nie będę, bo to kompromitacja.

  13. #13
    Awatar Arthur1975

    Dołączył
    Dec 2007
    Mieszka w
    Belfast

    Domyślnie

    Wszystko i tak zalezy od tego jak linia traktuje pasazera.Kuzyn lecial z Dublina do Wroclawia.Na lotnisku sie dowiedzial ze lotu nie bedzie.Moze sobie przebukowac na lot do Szczecina.Ale-co najlepsze musi zadzwonic na infolinie.Infolinia w Polsce.Mial szczescie ze na karcie cos bylo.W Szczecinie wsadzili go i kilkanascie osob w busa .Zamiast byc ok 12 we Wroclawiu,byl w nocy.
    Powiedzial ze w zyciu juz nimi nie poleci.Na lotnisku byla totalna olewka pasazerow.To i ludzie sie denerwowali.

  14. #14

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    CentralWings nie powinien bankrutować, powinien po prostu zniknąć w ramach LOTu.

    Nie wiem co za idiota wpadł na pomysł żeby grupa LOT puszczała na kokosowe trasy typu WAW-Oslo, WAW-AMS czy WAW-FCO małe Embraery, a wielkimi 734 obsługiwać trasy typu Kraków-Bolonia czy Poznań-Amsterdam. W rezultacie wszystko idzie dennie.

    Szkoda mi pasażerów C0, ale mam nadzieję, że te problemy podziałają na LO mobilizująco i już w zimę 2008/9 wszystkie Centralowskie maszyny będą nosiły LOTowskie barwy, w ich siedzibie będzie się mieścił salon kosmetyczny a smycze z ich logiem będą zdobiły ściany muzeów...


    Centralwings od zawsze był pomysłem beznadziejnym, który utrwalał obraz LOTu jako linii drogiej, nawet jeśli taka nie jest.

  15. #15

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Wieś z tramwajami.

    Domyślnie

    Pamiętajcie, że C0 powstało w momencie jak LOT nie potrafił zagospodarować posiadanych benków i upchnął je do C0. Teraz sytuacja się zmieniła i sami potrzebują kilku maszyn... A jak dla mnie to i tak tylko "sztuczki księgowe" jak wykazać ładne zyski przed prywatyzacją

  16. #16
    Old
    Old jest nieaktywny

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Stoarn
    Nie wiem co za idiota wpadł na pomysł żeby grupa LOT puszczała na kokosowe trasy typu WAW-Oslo, WAW-AMS czy WAW-FCO małe Embraery, a wielkimi 734 obsługiwać trasy typu Kraków-Bolonia czy Poznań-Amsterdam. W rezultacie wszystko idzie dennie.
    Po co wozić powietrze B734, skoro nawet 'małe ebraery'nie sa pełne ? To może wyleasingować B757 i puszczać je na trasy, na których samoloty lotu świecą pustkami ? W świetle ujawnionych 'zysków' Lotu na trasie WAW-OSL to w istocie 'kokosowa' trasa

    Cytat Zamieszczone przez Stoarn
    Centralwings od zawsze był pomysłem beznadziejnym, który utrwalał obraz LOTu jako linii drogiej, nawet jeśli taka nie jest.
    Centralwings był dobrym pomysłem, tylko że po roku zajęli się nim ludzie, którzy doprowadziliby do upadłości nawet Emirates i taki stan trwa nadal. Ludzie naznaczeni lotowską przeszłością są jak profesorowie od ekonomii politycznej socjalizmu w gospodarce rynkowej.

  17. #17

    Dołączył
    Sep 2007
    Mieszka w
    Polska

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Old
    Centralwings był dobrym pomysłem, tylko że po roku zajęli się nim ludzie, którzy doprowadziliby do upadłości nawet Emirates i taki stan trwa nadal. Ludzie naznaczeni lotowską przeszłością są jak profesorowie od ekonomii politycznej socjalizmu w gospodarce rynkowej.
    Niestety, muszę się pod tym podpisać. Od pewnego czasu zastanawiam się, nie tylko w sprawach lotniczych, jak dużo musi upłynąć czasu żeby zrozumieć, że w większości branż, w tym w lotnictwie w PL , czas na biznes wziąść kasę i uciec się skończył. Staram się latać LOTem, bo to polska linia, ponadto ma całkiem dobrych pilotów, sympatyczny cabin crew (wiem są czasem wyjątki, ale tak uważam) przyzwoite maszyny. Ale niezależnie od starań personelu latającego C0 (też uważam, że nie można się zbyt dużo czepiać) ich punktualność i ceny są powalające. Gdyby chociaż byli tani, to zawsze można by sobie powiedzieć g* cena g* serwis. Ale ceny C0 są takie, że wolę dopłacić 30% i zbierać mile w M&M.

    Tak naprawdę wkurza mnie to, że jeżeli chcę jechać na wakacje to muszę lecieć z Niemiec i dopłacać za dolot, albo lecieć tradycyjną linią. Nie rozumiem, czy w kraju który ma prawie 40 mil mieszkańców, nie może istnieć chociaż jedna NORMALNA linia charterowa. Przez normalną linię rozumiem linię inną niż WEA, Air Polonia, Centralwings lub Fischer. Linię nie taką, która jeżeli spóźni się tylko 2 godziny to jest okazja do świętowania, lub taka która ma maszyny pozwalające na dalszy przelot bez międzylądowań.

    Może kiedyś tak będzie.
    Czego Wam i sobie życzę.

  18. #18

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPKT

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez szymonk2
    [lub taka która ma maszyny pozwalające na dalszy przelot bez międzylądowań.
    Nie przesadzaj, nikomu jeszcze korona z glowy nie spadła po przeczekaniu 1h w hali tranzytowej TER lub SMA. Nie było lotów czarterowych za ocean - źle, są loty czarterowe za ocean - też źle. Jak was [mod], polaczków, [/mod] (...) można zadowolić ??

    Sugeruje istotne zlagodzenie tonu, nastepnym razem skonczy sie na ostrzezeniu

  19. #19

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Będzin / Wrocław

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez eu01
    A mówią, że prawdziwa cnota krytyk się nie boi. Proszę moderatorów o stonowanie pseudo-patriotów, bo to podejście jest, delikatnie mówiąc, niesmaczne.
    Bez przesady, ktoś użył niezbyt przymilnego określenia, może nawet uszczypliwego, ale nie jest to jakieś obraźliwe określenie i te "stonowywanie" zaczyna tutaj wprowadzać jakiś faszystowski nastrój.

  20. #20

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie


    Polecamy

    Jak myślicie?
    Czy jest sens żebym rezerwował lot z Poznania do Rzymu na czerwiec?

    Czy C0 dotrwa do tego czasu?
    Może powinienem zadać pytanie - czy w te dni, które są dziś w rozkładzie odbędą się loty? :/

Strona 1 z 20 1 2 3 11 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •