Strona 1 z 3 1 2 3 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 57
Like Tree15Likes

Wątek: Najdluzsze obecnie trasy lotnicze (dane)

  1. #1

    Dołączył
    Jan 2009
    Mieszka w
    KPRB

    Domyślnie Najdluzsze obecnie trasy lotnicze (dane)


    Polecamy

    1. Newark-Singapore, 9535 mil, Singapore Airlines, lot trwa 18 godzin. (A340-500)
    2. Los Angeles -Singapore, 8770 mil, Singapore Airlines, mimo ze troche krotsza trasa niz powyzej zajmuje 18,5 godzin bo wiatry sa mniej korzystne.
    3. Sydney - Dallas, 8578 mil, Qantas, zajmuje 15,5 godzin, najdluzszy lot Boeinga.
    4. Johannesburg- Atlanta, 8439 mil, 16 godzinny lot Delta Airlines, Boeing 777LR.
    5. Dubai-Los Angeles, 8339 mil, Emirates, 16 godzin.

    Zebrane tutaj:

    The world
    Tom_EPKK, martineho and Canonier like this.

  2. #2
    Awatar Tom_EPKK

    Dołączył
    Oct 2007
    Mieszka w
    KRK/EPKK

    Domyślnie

    Ciekawe trasy, ale chyba nie chciałbym tyle czasu spędzić w jednym samolocie...
    ...My Eyes Can See What Others Cannot...
    EPKK Spotters @Facebook

  3. #3
    Awatar urban787

    Dołączył
    Apr 2010
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    QFA-1,QFA-5,QFA-9

  4. #4

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Tom_EPKK Zobacz posta
    Ciekawe trasy, ale chyba nie chciałbym tyle czasu spędzić w jednym samolocie...
    A ja chętnie - tak dla przygody i zobaczenia jak to jest

  5. #5
    Awatar tinek6

    Dołączył
    Nov 2011

    Domyślnie

    SIN-EWR trwa 19h.

    Posiedzieć bym posiedział. Tylko nie jest to tanie. SIA miało na tych A340-500 same fotele biznes klasy (łącznie 100), teraz znowu wprowadzili ekonomiczną, więc może być trochę taniej, ale dużo bardziej nie wygodnie.

  6. #6

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    A ja właśnie zawsze marzę o trasach niekoniecznie najdłuższych, ale takich cholernie ciekawych: EZE-SYD, PER-JNB, ATL-JNB... takie długie i przy okazji nietypowe....

  7. #7
    Awatar bozzman

    Dołączył
    Oct 2011

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Tom_EPKK Zobacz posta
    Ciekawe trasy, ale chyba nie chciałbym tyle czasu spędzić w jednym samolocie...
    Luxurious Singapore Airlines Airbus A380

    A ja tak...
    Malastm likes this.
    

  8. #8
    Awatar tinek6

    Dołączył
    Nov 2011

    Domyślnie

    @bozzman - tylko że na tych trasach wymienionych A380 nie lata. A w A340-500 Singapore nie ma klasy pierwszej, jest tylko biznes klasa.

  9. #9
    Awatar DaKo

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    WRO

    Domyślnie

    No w biznesie to bym się na SIN-EWR przeleciał. W Eco niekoniecznie

  10. #10
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    oazie otoczonej matecznikiem

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Tom_EPKK Zobacz posta
    Ciekawe trasy, ale chyba nie chciałbym tyle czasu spędzić w jednym samolocie...
    Dla lotu w klasie business Singapore Airlines w A340-500 - najpiękniejszego czterosilnikowca na świecie - nerkę sprzedałbym.

  11. #11
    Awatar Awerik

    Dołączył
    Apr 2008
    Mieszka w
    EPWR

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez ojcie_c Zobacz posta
    Dla lotu w klasie business Singapore Airlines w A340-500 - najpiękniejszego czterosilnikowca na świecie - nerkę sprzedałbym.
    Wyceniasz swoją nerkę na marne 10 000 USD? W takim razie kupuję obie.

  12. #12

    Dołączył
    Dec 2011
    Mieszka w
    EPPO

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez mawey Zobacz posta
    A ja właśnie zawsze marzę o trasach niekoniecznie najdłuższych, ale takich cholernie ciekawych: EZE-SYD, PER-JNB, ATL-JNB... takie długie i przy okazji nietypowe....
    Z czystej ciekawości zapytam (bez żadnego sarkazmu): co jest takiego ciekawego w lataniu nietypową trasą, np. PER-JNB? Kilkanaście godzin w samolocie lecącym tylko nad morzem...?

    Pamiętam jeszcze jak kiedyś leciałem do Egiptu, to można było sobie piramidy chociaż pooglądać albo do USA i inne samoloty lecące w tą samą stronę... Ale PER-JNB? Ani innych samolotów ani nic na dole...
    Canonier, alien and T0pek like this.

  13. #13

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez N077GL Zobacz posta
    3. Sydney - Dallas, 8578 mil, Qantas, zajmuje 15,5 godzin, najdluzszy lot Boeinga.
    Powrót do Australii jest dłuższy- robią stopa w Brisbane i lot trwa
    16h 05m + dolot do Sydney.

  14. #14
    Awatar burn

    Dołączył
    Feb 2010
    Mieszka w
    (troche na pólnoc od Poznania)

    Domyślnie

    ANZ trasa AKL-LHR mniej wiecej 28 000 km i ok. 34h lotu fakt ze z miedzyladowaniem ale to i tak musi bolec..

  15. #15

    Dołączył
    May 2008
    Mieszka w
    ZRH

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez burn Zobacz posta
    ANZ trasa AKL-LHR mniej wiecej 28 000 km i ok. 34h lotu fakt ze z miedzyladowaniem ale to i tak musi bolec..
    Pomyłka o 10h. Podróż ANZ trwa 25-27h w zależności od tego czy przesiadka jest w Hong Kongu, czy Los Angeles.

  16. #16
    Awatar burn

    Dołączył
    Feb 2010
    Mieszka w
    (troche na pólnoc od Poznania)

    Domyślnie

    Information:

    • Flight number: NZ39
    • Callsign: ANZ39
    • Airline: Air New Zealand
    • From (F): Auckland (New Zealand)
    • Via (V): Hong Kong (China)
    • To (T): London (UK)
    • Distance: 28025km, 15132nm
    • Estimated flight time: 34h 55m


    czyli musialbym leciec non stop ponad 1000km/h zeby sie wyrobic w 25h.. a z tego co sprawdzalem niema przesiadki w HKG ( caly czas leci ten sam 777-200 ze stopem w HKG) ale moge sie mylic i obiecuje ze sprawdze to dokladnie..

  17. #17
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez burn Zobacz posta
    czyli musialbym leciec non stop ponad 1000km/h zeby sie wyrobic w 25h.. a z tego co sprawdzalem niema przesiadki w HKG ( caly czas leci ten sam 777-200 ze stopem w HKG) ale moge sie mylic i obiecuje ze sprawdze to dokladnie..
    Sprawdź z miarką na globusie :-)
    Mateusz Janiec likes this.

  18. #18

    Dołączył
    Oct 2009
    Mieszka w
    none

    Domyślnie

    Ciekawe co się zmieni w klasyfikacji po wejściu b787/a350 (a zwłaszcza 350-900R) Jeśli faktycznie 350 osiągnie ponad 17kkm, czyli pewnie 9200-9300nm (an stronie Arbuza nie mogłem znaleźć), to można niemal latać bezpośrednio do Australii z Europy.

    Pozdrawiam, Adam

  19. #19
    Awatar tinek6

    Dołączył
    Nov 2011

    Domyślnie

    Teraz jest już możliwe latanie bezpośrednie z Australii do Europy Boeingiem 777-200LR Worldliner. Jednak nie jest to opłacalne. Zarówno dla pasażera, który woli sobie po kilku godzinach odpocząć chwilę od lotu i lecieć te 2h dłużej jak i dla linii, która na prawach "piątej wolności" (fifth freedom rights) możę zarobić jakieś pieniądze.

  20. #20
    mss
    mss jest nieaktywny
    Awatar mss

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    RZE

    Domyślnie


    Polecamy

    E tam, tak sie tylko wydaję że taki lot 14-15h to coś strasznego. Gorsze jest leciec te 12-14h, czekac na lotnisku 2-3h i lecieć kolejne 10h ... lot z Polski do Sydney nie jest przyjemnością (mi od wylotu z KRK zajeło to ~34h) ale idzie wytrzymac. W Polsce nie którzy pociągiem jadą 11-13h
    W lipcu lece KUL-FRA 13:10h 772. W ekonomiku łatwo nie jest - szczególnie jak się ma prawie 2m.


    - reklama w podpisie skasowana - REGULAMIN

Strona 1 z 3 1 2 3 OstatniOstatni

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •