Ciekawe trasy, ale chyba nie chciałbym tyle czasu spędzić w jednym samolocie...
1. Newark-Singapore, 9535 mil, Singapore Airlines, lot trwa 18 godzin. (A340-500)
2. Los Angeles -Singapore, 8770 mil, Singapore Airlines, mimo ze troche krotsza trasa niz powyzej zajmuje 18,5 godzin bo wiatry sa mniej korzystne.
3. Sydney - Dallas, 8578 mil, Qantas, zajmuje 15,5 godzin, najdluzszy lot Boeinga.
4. Johannesburg- Atlanta, 8439 mil, 16 godzinny lot Delta Airlines, Boeing 777LR.
5. Dubai-Los Angeles, 8339 mil, Emirates, 16 godzin.
Zebrane tutaj:
The world
Ciekawe trasy, ale chyba nie chciałbym tyle czasu spędzić w jednym samolocie...
SIN-EWR trwa 19h.
Posiedzieć bym posiedział. Tylko nie jest to tanie. SIA miało na tych A340-500 same fotele biznes klasy (łącznie 100), teraz znowu wprowadzili ekonomiczną, więc może być trochę taniej, ale dużo bardziej nie wygodnie.
Luxurious Singapore Airlines Airbus A380
A ja tak...
@bozzman - tylko że na tych trasach wymienionych A380 nie lata. A w A340-500 Singapore nie ma klasy pierwszej, jest tylko biznes klasa.
Z czystej ciekawości zapytam (bez żadnego sarkazmu): co jest takiego ciekawego w lataniu nietypową trasą, np. PER-JNB? Kilkanaście godzin w samolocie lecącym tylko nad morzem...?
Pamiętam jeszcze jak kiedyś leciałem do Egiptu, to można było sobie piramidy chociaż pooglądać albo do USA i inne samoloty lecące w tą samą stronę... Ale PER-JNB? Ani innych samolotów ani nic na dole...
ANZ trasa AKL-LHR mniej wiecej 28 000 km i ok. 34h lotu fakt ze z miedzyladowaniem ale to i tak musi bolec..
Information:
- Flight number: NZ39
- Callsign: ANZ39
- Airline: Air New Zealand
- From (F): Auckland (New Zealand)
- Via (V): Hong Kong (China)
- To (T): London (UK)
- Distance: 28025km, 15132nm
- Estimated flight time: 34h 55m
czyli musialbym leciec non stop ponad 1000km/h zeby sie wyrobic w 25h.. a z tego co sprawdzalem niema przesiadki w HKG ( caly czas leci ten sam 777-200 ze stopem w HKG) ale moge sie mylic i obiecuje ze sprawdze to dokladnie..
Ciekawe co się zmieni w klasyfikacji po wejściu b787/a350 (a zwłaszcza 350-900R) Jeśli faktycznie 350 osiągnie ponad 17kkm, czyli pewnie 9200-9300nm (an stronie Arbuza nie mogłem znaleźć), to można niemal latać bezpośrednio do Australii z Europy.
Pozdrawiam, Adam
Teraz jest już możliwe latanie bezpośrednie z Australii do Europy Boeingiem 777-200LR Worldliner. Jednak nie jest to opłacalne. Zarówno dla pasażera, który woli sobie po kilku godzinach odpocząć chwilę od lotu i lecieć te 2h dłużej jak i dla linii, która na prawach "piątej wolności" (fifth freedom rights) możę zarobić jakieś pieniądze.
E tam, tak sie tylko wydaję że taki lot 14-15h to coś strasznego. Gorsze jest leciec te 12-14h, czekac na lotnisku 2-3h i lecieć kolejne 10h ... lot z Polski do Sydney nie jest przyjemnością (mi od wylotu z KRK zajeło to ~34h) ale idzie wytrzymac. W Polsce nie którzy pociągiem jadą 11-13h
W lipcu lece KUL-FRA 13:10h 772. W ekonomiku łatwo nie jest - szczególnie jak się ma prawie 2m.
Zakładki