Pokaż wyniki od 1 do 4 z 4
  1. #1
    Awatar Zelazny

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    KRK

    Domyślnie Przewoźnicy oferują klientom biznesowym....


    Polecamy

    Przewoźnicy oferują klientom biznesowym coraz więcej atrakcji dodatkowych
    Klient biznesowy to dobry klient. Warto więc o niego dbać. Dlatego też teh grupie klientów przewoźnicy lotniczy oferują specjalny serwis na lotniskach, wyszukane menu oraz ekskluzywne drobiazgi na koniec podróży.

    I tak pod koniec marca, skandynawskie linie lotnicze SAS uruchamiają nowe połączenie z Gdańska do Oslo. Natomiast w maju do stolicy Norwegii będzie można polecieć też z Warszawy. Wanda Brociek z SAS Polska poinformowała - Na obu trasach SAS wprowadza standard business class, bo to połączenia dla biznesu.

    Największe europejskie linie lotnicze, jak: grupa Air France- KLM, British Airways, Lufthansa, SAS i Austrian Airlines praktycznie każdego roku rozbudowują ofertę skierowaną do klientów biznesowych oraz zamożnych pasażerów prywatnych. Najwięcej usług przygotowano dla pasażerów długich lotów międzykontynentalnych.

    Na długich trasach linie lotnicze zarabiają głównie na klientach biznesowych. Ten sektor bowiem jest najbardziej dochodowy i najszybciej sie rozwija.

    W ubiegłym roku Air France-KLM przewiózł z Polski w klasie biznes 10 tys. osób. Inni przewoźnicy również zaznaczają, że stale rośnie liczba pasażerów, którzy podróżują w wysokim standardzie. Wśród najczęściej wybieranych kierunków znalazły się: Waszyngton, Nowy Jork, Tokio, Hongkong, Bangkok oraz Bruksela, Paryż, Londyn i Amsterdam.

    Przewoźnicy szukają nowych pomysłów, które pozwolą im na zdobycie pasażerów, płacących za lot z Warszawy do USA średnio 20 tys. zł. Dla tej grupy podróżnych promocje cenowe nie są atrakcyjne, gdyż za bilet zazwyczaj płaci firma. Standardem jest już możliwość korzystania na pokładzie samolotu z laptopa, dostęp do zasilania, możliwość korzystania z prasy lub samodzielnego doboru filmów i muzyki. LOT udostępnia przenośne urządzenia multimedialne, natomiast Lufthansa i Air France proponują naukę języków obcych.

    Linie austriackie oferują odprawę na parkingu, wówczas bagaż nadawany jest prosto z bagażnika samochodu. W Air France limuzyna może podjechać do samolotu lub klient prowadzony jest przez lotnisko przez przewodnika. KLM nie pobiera opłaty za dodatkowy bagaż, a na klientów BA na niektórych lotniskach czekają darmowe zabiegi SPA.

    Pokładowa kuchnia firmowana jest przez znanych kucharzy lub marki znanych restauracji. Na trasach azjatyckich podróżni mogą spróbować kuchni japońskiej lub tajskiej. SAS na koniec podróży oferuje śniadanie na wynos, natomiast KLM na pamiątkę daje miniaturki holenderskich kamieniczek.

    Żaden z przewoźników nie daje możliwości pełnego korzystania z internetu. W maszynach Airbus 318 linii Air France, które kursują w Europie dostęp do poczty elektronicznej oraz wysyłanie sms-ów jest możliwe dzięki usłudze sieci telefonicznej Play, za co płaci się 20,00 zł za 1 MB transmitowanych danych. Sieć Era pozwala na transmisję danych w wybranych samolotach francuskich linii, portugalskich TAP, brytyjskich British Midlands oraz irlandzkich tanich linii Ryanair w cenie 89,00 zł za 1 MB.
    http://linie_lotnicze.tur-info.pl/p/...,business.html

  2. #2

    Dołączył
    Jan 2007

    Domyślnie

    Dziwi mnie trosze dwojakie myślenie - z jednej strony firmy narzekają że im ciężko a z drugiej fundują Biznes Klasę za grube pieniądze. Wiadomo że wszystko co "na firmę" to pracownik traktuje jednak nico gorzej (chyba że ma jakieś klauzule w umowie) lub nie zważa na koszty, ale przyrównując te przykładowe 20000zł za 9-godzinny lot do USA w porównaniu z ok 2-3tyś w ekonomicznej to lekka paranoja. Sprawdzałem kiedyś właśnie ceny BC i prawie zadyszki dostałem (chyba LH i KLM to był). Jeszcze loty powyżej tych 15-18 godzin to ok idzie zrozumieć, ale do USA Wiadomo że punkt widzenia zależy od puntu siedzenia ale można też być bogatym i trzymać dyscyplinę patrz - Ingvar Kamprad (IKEA) - dla niezorientowanych- gość jest poprostu oszczędny i lata w ekonomicznej.
    Nie chcę uchodzić za jakiegoś jelenia, ale uważam że z takiego pułapu upadki bywają bolesne - przesiadka do gorszej klasy.

  3. #3
    Awatar SWISSboi

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    POZ

    Domyślnie

    Dlatego dla tych oszczedniejszych firm powstal produkt Economy Plus/Premium Economy - wygodniejsze niz ekonomiczna ale nie az tak drogie i z wodotryskami jak business.
    A jak firme stac na wysylanie pracownikow w C, to chwala im za to :-) Przynajmniej ludzie wypoczeci dolatuja na miejsce :-) W koncu tez pracownikom sie cos nalezy za to, ze leca cos zalatwic dla firmy na drugi koniec swiata - i nie musi to byc udreka klasy ekonomicznej.

  4. #4
    Awatar Rob_Sad

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie


    Polecamy

    No i z tym businessem do stanów też da się taniej, jak się trochę poszuka to nie ma problemów z biletami poniżej 9-10tys (a nawet 8), co nie jest oczywiście niską ceną, ale to już znacznie niżej 20tys o których pisał cyfer.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •