Boeing nabyl kolejna juz czwarta maszyne B744 która zamierza przekształcić na -LCF. Pogłoski mówią o planach zwiększenia floty B747LCF do sześciu maszyn. Może to świadczyć o planach zwiększenia produkcji Dreamlinerów.
Archiwum tego tematu znajdziecie:
http://www.lotnictwo.fora.pl/viewtop...t=3678&start=0
Dalszą rozmowę proszę prowadzić tutaj.
Boeing nabyl kolejna juz czwarta maszyne B744 która zamierza przekształcić na -LCF. Pogłoski mówią o planach zwiększenia floty B747LCF do sześciu maszyn. Może to świadczyć o planach zwiększenia produkcji Dreamlinerów.
Dreamlifter numer trzy gotowy do służby. http://www.flickr.com/photos/cdspit/2360566879/ Maszyna otrzymała niezbędne certyfikaty i od lipca zaczyna loty po świecie przewożąc cześci Dreamlinera
a może ktoś mi powiedzieć w jaki sposób będzie do niego ładowany ładunek ?????
dzięki
Brzydotą mogą się z nim równać tylko A380, Beluga, AirTruk i... "normalny" 747. Bleeeh...
Duże, ładne samoloty umieją robić tylko ruscy.
pozdrawiam!
otóż to. Dreamlifter faktycznie wygląda paskudnie, słusznie zauważył poprzednik, wygląda jak oblepiony plasteliną, bleh... trzeba przyznać że otwierana sekcja ogonowa uroku mu nie dodaje...Zamieszczone przez tunek
A czy nie pomyśleliście, że konstruktorzy projektując maszynę myśleli o jej funkcjonalności a nie wyglądzie
Wszystko jest kwestią czasu...
To chyba oczywiste?Zamieszczone przez krecik01
Cargo, cargo, cargo...
W sumie odgrzebuje stary temat, ale że się szwedalem po hangarach Evergreenu w Taipei, trafilem na tego oto delikwenta...
KZ
Zakładki