Pokaż wyniki od 1 do 14 z 14
Like Tree8Likes
  • 1 Post By Gabec
  • 1 Post By Quantas
  • 1 Post By SPlDER
  • 1 Post By aaben
  • 3 Post By Gabec
  • 1 Post By michastrain

Wątek: Lufthansa ponownie zwiększa liczbę foteli w A320 (do 180)

  1. #1
    Awatar Gabec

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    KRK

    Domyślnie Lufthansa ponownie zwiększa liczbę foteli w A320 (do 180)


    Polecamy

    D-AINA czyli pierwszy A320 NEO w barwach LH będzie miał zainstalowane 180 foteli - 12 więcej niż obecnie. Kolejny krok w stronę zostania linią 5*.

    LH Flotteninfos
    no risk, no fun ;D


  2. #2
    Awatar Rafciooo77

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Śląsk Cieszyński

    Domyślnie

    Zbiera się na wojnę w Niemczech, kilka lat temu każdy by powiedział, że to inny klient itp. ale teraz mamy inne czasy...

    https://www.fly4free.pl/ryan-europa-niemcy/
    UL984 UN744 UM984



    "Widziałem rzeczy, o których Wam ludziom nawet się nie śniło."

  3. #3
    Awatar Gabec

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    KRK

    Domyślnie

    29,1 cala - tyle będzie wynosił odstęp pomiędzy fotelami. Idzie nowa, niemiecka jakość.

    Lufthansa to offer less legroom than Ryanair - Business Traveller
    olekorlo likes this.
    no risk, no fun ;D


  4. #4
    ModTeam
    Awatar Quantas

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    Pyrlandia

    Domyślnie

    Widząc co robi FR czy U2, linie tak zwane tradycyjne widzą się że liczy się praktycznie tylko cena. Pasażer nie wymaga niczego innego. A jak mają walczyć cenami, to i produkt musi być słabszy.
    Tupungato likes this.



  5. #5

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    IMHO to ślepa uliczka - ceną i tak nie wygrają z low costami, a dotychczasowi klienci odejdą do konkurencji
    olekorlo likes this.

  6. #6

    Dołączył
    Mar 2009

    Domyślnie

    Poza tym Ryanair zaczął już iść w innym kierunku, takie ruchy to tylko dobrze dla FR.
    Tupungato likes this.

  7. #7

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    ktos tam w LH upadł na głowe. FR w aspekcie kosztowym nie pobiją, zresztą sam FR, jak juz wspomniano, zmienia takze swoją politykę oferując takze produkt 'wyzszej jakosci'. Pomijam juz marketingowy strzał w stope...

  8. #8

    Dołączył
    Feb 2010
    Mieszka w
    KRK

    Domyślnie

    LH marketingowo ostatnio sobie tylko w stopy strzela

  9. #9
    Awatar Tupungato

    Dołączył
    Sep 2007
    Mieszka w
    Bytom

    Domyślnie

    Jaki wybór ma pasażer lecący daleko z Katowic, Rzeszowa, Wrocławia, Poznania? Praktycznie żaden.
    Lufthansa wygrywa gęstością siatki, częstotliwością połączeń i zazwyczaj cenami. Dla mnie komfort na krótki dystans jest bez znaczenia.

  10. #10

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    ale patrząc z punktu widzenia całej ich siatki to konkurencji beda miec coraz więcej - ta zmiana dotyczy głównie lotów sredniej dlugosci w Europie. I tu konkurencją jest np FR, jesli rzeczywiscie podpiszą umowy na dowóz pasazerów np z BA to dla LH bedzie smierc ich siatki europejskiej, bo z jednej strony dowozy odpadną, a jak to odpadnie to w czystym p2p nie beda miec szans bedąc drozszi I teraz z gorszym komfortem niz FR

  11. #11
    Awatar Gabec

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    KRK

    Domyślnie

    Ktoś chętny na miejsce w jednym z dwóch ostatnich rzędów?

    http://www.lufthansa.com/mediapool/p...1555228708.pdf
    michastrain, tartal and Adik_s like this.
    no risk, no fun ;D


  12. #12
    Awatar michastrain

    Dołączył
    Jan 2010
    Mieszka w
    Suwałki / Warszawa

    Domyślnie

    Oficjalnie nazwą 2 ostatnie rzędy klasą bydlęcą, że nawiasu od economy do końca nie pociągnęli?
    maciass likes this.

  13. #13
    Awatar Jerry

    Dołączył
    Sep 2008
    Mieszka w
    Warsaw, Poland

    Domyślnie

    Nie no, na przedostatni rząd jeszcze nawias zachodzi

    Mnie za to ciekawi szerokość foteli w dwóch ostatnich rzędach. Jeśli wierzyć grafice, znajdują się w miejscu, w którym kadłub już się zwęża, więc pytanie, czy fotele też będą tam węższe?

  14. #14
    E-Jet KRK
    Goście

    Domyślnie


    Polecamy

    Komfort ostatnich 2 rzędów zapewne na miarę ich dawnych BAe/Avro.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •