Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 23
  1. #1
    SEO
    SEO jest nieaktywny

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Krakow

    Domyślnie nowe kierunki z London City Airport


    Polecamy

    Niestety nic do PL , moze kiedys sie doczekamy polaczenia z tego lotniska w Londynie.

    CityJet for Air France, is first and foremost the largest network out of London City airport with close to 70 daily flights, mainly operated with Avro RJ 85 aircraft seating 95 passengers.

    Starting on 26 March 2007, CityJet for Air France will be offering 10 routes out of London City including eight new ones:
    - Geneva
    - Madrid
    - Milan Linate
    - Nice
    - Zurich
    And in cooperation with ScotAirways:
    - Belfast Harbour Airport
    - Dundee
    - Edinburgh

    These routes will be in addition to existing Air France services operated by CityJet out of London City: Paris-Orly (6 daily flights ) and Dublin (5 daily flights).

    CityJet for Air France, is also an exclusive product with a very short check-in time of 10 minutes (at London City Airport) and a wide-range of e-services in a small but very convenient airport which makes travel easy for customers.

  2. #2
    Awatar PanPstryk

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Reading/Sanok

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez SEO
    Niestety nic do PL , moze kiedys sie doczekamy polaczenia z tego lotniska w Londynie.
    Pytanie, czy jest sens?

  3. #3
    Awatar marcin_epkk

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie

    A czemu nie?

    Wiadomo że wielu paxów lata do pracy, czy na wakacje i im to obojętne. Ale znalazłoby się trochę i tych, którzy woleliby dolecieć do Londynu, a nie 40km od niego, np. politycy i biznesmeni.

  4. #4
    Awatar Witek Z

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez marcin_EPKK
    A czemu nie?

    Wiadomo że wielu paxów lata do pracy, czy na wakacje i im to obojętne. Ale znalazłoby się trochę i tych, którzy woleliby dolecieć do Londynu, a nie 40km od niego, np. politycy i biznesmeni.
    Muszę przyznać że ja sam kilka razy latałem na City (m.in. stąd moja miłość do Królewskich Holenderskich) jak mnie partnerzy zabierali i przywozili. Teraz jak bywam to jadą na LHR bo w sumie oszczędność jest czasowo niewielka a przesiadka w AMS trwa
    „Gdy panowali na ulicy / Drobnomieszczańscy drobni dranie, / Już znakomici „katolicy”, / Tylko że jeszcze nie chrześcijanie; / Gdy się szczycili krzepą pustą,
    A we łbie grochem i kapustą, / Gdy bili Żydów z tej tężyzny, / Tak bili, rozjuszeni chwaci, / Że większy wstyd był za ojczyznę, / Niż litość dla mych bitych braci” Julian Tuwim "Kwiaty polskie"

  5. #5
    Awatar marcin_epkk

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie

    Ale gdyby tak nie było przesiadki w AMS, tylko bezpośredni lot, zapewne skorzystałbyś podobnie jak sporo innych ludzi

  6. #6
    jks
    jks jest nieaktywny

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Dublin

    Domyślnie

    Czy Embraer 170 ma (już?) certyfikat do lądowania w LCY? Jakieś starania były ale nie wiem jak się to zakończyło.
    Gdyby miał to byłaby to dobra okazja dla LOT-u.

  7. #7
    Awatar Adams_

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPWA & UP851

    Domyślnie

    Ciekawe czy AF A318 wydeleguje w przyszlosci na City.

  8. #8
    Awatar marcin_epkk

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie

    Na pewno będzie się ten port dobrze rozwijał, choć raczej połączenia na mniejszych samolotach, max B737/A319

  9. #9
    Awatar PanPstryk

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Reading/Sanok

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez marcin_EPKK
    A czemu nie?

    Wiadomo że wielu paxów lata do pracy, czy na wakacje i im to obojętne. Ale znalazłoby się trochę i tych, którzy woleliby dolecieć do Londynu, a nie 40km od niego, np. politycy i biznesmeni.
    Tylko czym polscy politycy mieliby latac na City? TU 154? JAK40? Z biznesmenami zgodze sie. Ale wciaz idealna role lotniska biznesowego spelnia LHR. A tworzenie polaczenia z kolejnym londynskim lotniskiem dla zasady "bo nas tam jeszcze nie ma ale bedziemy" nie jest argumentem za.

    I nie widze raczej, zeby pojawily sie tam samoloty B737 lub A319. Polozenie tego lotniska ogranicza w pewnym sensie jego dostepnosc dla duzych maszyn. Ja mam tak, ze trasy startow i ladowan na LHR odbywaja sie nad moim domem - i przy calej milosci do lotnictwa, mam czasem tego dosyc

  10. #10
    Awatar marcin_epkk

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez PanPstryk
    Tylko czym polscy politycy mieliby latac na City? TU 154? JAK40?
    Tu i Jaczkami to latają w delegacje. A poza tym zużywają nasze pieniądze na podróże LOT-em, i na 100% wybraliby spośród londyńskich lotnisk City


    Cytat Zamieszczone przez PanPstryk
    A tworzenie polaczenia z kolejnym londynskim lotniskiem dla zasady "bo nas tam jeszcze nie ma ale bedziemy" nie jest argumentem za.
    Owszem, nie jest, ale nikt go tu nie podał Chodzi o to, że lata się tam, gzie się opłaca, a tam zapewne opłacałoby się

  11. #11
    Awatar Nagano

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    LCJ/EPLL - Łódź

    Domyślnie

    City jest przystosowane do małych maszyn. Pas startowy ma 1500m. B737/A320 mogłyby latać jedynie na krótszych dystansach. Dojazd do centrum miasta jest tu jednak dużym plusem. Coś za coś

    Ja mam tak, ze trasy startow i ladowan na LHR odbywaja sie nad moim domem - i przy calej milosci do lotnictwa, mam czasem tego dosyc
    Mieszkałem pod LHR, ale ja nie miałem dosyć samolotów Wtedy zacząłem coraz bardziej interesować się lotnictwem :>
    "Podoba mi się, w jaki sposób Łódź wygląda w dzień, i jak prezentuje się w nocy. Łódź sprawiła, że zacząłem marzyć"
    David Lynch

  12. #12
    Awatar marcin_epkk

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie

    No to E145(Alitalia, LOT) E70 (Finnair,LOT), Avro(Lufa, British) i załatwione

  13. #13
    Awatar PanPstryk

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Reading/Sanok

    Domyślnie

    Tu i Jaczkami to latają w delegacje.
    A na City to mieliby latac prywatnie?

    No i ile takich podrozy sluzbowych jest w roku? Raz na dwa miesiace jakis polityk z Polski jest w Londynie

    Cytat Zamieszczone przez Nagano
    Mieszkałem pod LHR, ale ja nie miałem dosyć samolotów
    No jakbym mieszkal miesiac to pewnie tez nie mialbym dosyc Szczegolnie jak sie jest nastolatkiem...

    Jestem w stanie zrozumiec mieszkancow okolic LHR, ktorzy sa przeciwni dalszemu rozwojowi lotniska... Zreszta, wystarczy popatrzec jakie grupy spoleczne mieszkaja w tym rejonie - rzesze emigrantow z Pakistanu i Indii, emigranci z Polski na dorobku, wzglednie w alkoholowym ciagu i wymierajacy, biali angielscy emeryci...

    Po to, zeby zrobic dobrze dobrze malej grupie ludzi nie warto angazowac srodkow finansowych w takie przedsiewziecie, jak loty z WAW na LCY. Doskonale role portu turystyczno-biznesowego spelnia LHR. Ja juz wolalbym, ze LOT mogl latac z LHR do KRK To mialoby sens i uzasadnienie lepsze niz argumenty o politykach i biznesmenach...

  14. #14
    Awatar marcin_epkk

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez PanPstryk
    A na City to mieliby latac prywatnie?

    No i ile takich podrozy sluzbowych jest w roku? Raz na dwa miesiace jakis polityk z Polski jest w Londynie
    Po pierwsze politycy nie zawsze latają służbowo, po drugie, Tu i Jaki są od takich duuużych wylotów, LO latają jak ma lecieć np.1 czy 2 osoby, a po trzecie takich lotów jest duuużo, z czego do Londynu trochę by się znalazło

  15. #15
    Awatar PanPstryk

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Reading/Sanok

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez marcin_EPKK
    Cytat Zamieszczone przez PanPstryk
    A na City to mieliby latac prywatnie?

    No i ile takich podrozy sluzbowych jest w roku? Raz na dwa miesiace jakis polityk z Polski jest w Londynie
    Po pierwsze politycy nie zawsze latają służbowo, po drugie, Tu i Jaki są od takich duuużych wylotów, LO latają jak ma lecieć np.1 czy 2 osoby, a po trzecie takich lotów jest duuużo, z czego do Londynu trochę by się znalazło

    Od listopada (albo pazdziernika) 2006 w Londynie byl Ziobro, Putra i Jurek. Wszyscy przylecieli ze swita - wiec korzystali z TU154. W najblizszym czasie - przynajmniej wedlug mojej wiedzy - zadnego z ministrow (lub wice) o premierze i prezydencie nie wspominajac w Londynie nie bedzie.

    Oczywiscie, politycy bardzo czesto korzystaja tez z rejsowych samolotow i nie zawsze lataja sluzbowo Wiem o tym doskonale - zajmuje sie tymi sprawami od 10 lat I kilka razy lecialem z roznymi politykami - nie zawsze kultowymi maszynami ze Wschodu... Dlatego dla mnie argument z politykami jest jak strzal kula w plot

    No i jak napisal Witek Z - oszczednosc czasu LHR a LCY jest naprawde niewielka jesli chodzi o dojazd do centrum miasta.

  16. #16
    Awatar 6182

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Szczecin

    Domyślnie

    Może jakiś lowcost otworzyłby połączenie do PL Wtedy możnaby pracować w UK bez konieczności opuszczania rodziny Po prostu wstajesz o 6:00,o 6:30 jedziesz na lotnisko,o 7:00 startujesz,8:00 jesteś w centrum Londynu,teraz tylko kilka przystanków metrem i jesteś w pracy na 8:30 :P kończysz pracę o 16:00,w samolot wsiadasz o 17:00 o 18:30 jesteś już w domciu 8)

    (przy założeniu że lecimy godzinę,a na dojazd na lotnisko poświęcamy pół godziny)


    Nikon D50,Nikkor 18-55 ED i 55-300 VR
    Maycom AR-108

    Pozdrawiam
    Daniel

  17. #17
    Awatar clmisiu

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    Kraków, Gorce

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez 6182
    Może jakiś lowcost otworzyłby połączenie do PL Wtedy możnaby pracować w UK bez konieczności opuszczania rodziny Po prostu wstajesz o 6:00,o 6:30 jedziesz na lotnisko,o 7:00 startujesz,8:00 jesteś w centrum Londynu,teraz tylko kilka przystanków metrem i jesteś w pracy na 8:30 :P kończysz pracę o 16:00,w samolot wsiadasz o 17:00 o 18:30 jesteś już w domciu 8)

    (przy założeniu że lecimy godzinę,a na dojazd na lotnisko poświęcamy pół godziny)
    Wiesz co, może Cie zaskocze, ale w przypadku dobrze płatnej pracy i niskich cen biletów, to zarabiałbyś i nie tracił. Sorry za OT.

  18. #18
    Awatar PanPstryk

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Reading/Sanok

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez 6182
    przy założeniu że lecimy godzinę,a na dojazd na lotnisko poświęcamy pół godziny



    I zakladajac, ze:
    - metro jezdzi dobrze - co w Londynie nie jest regula - szczegolnie w godzinach szczytu, ktore przypadaja do 9.30
    - pracuje ktos w biurze od 9 do 17
    - nie musialby jezdzic na zachod miasta

    W sumie plus jest taki, ze lotnisku City jak i Heathrow oferuje mozliwosc dotarcia do centrum na zwyklych biletach na metro lub autobusy.



    City jest naprawde fajnym lotniskiem. Mozna siedziec, jak w teatrze i obserwowac samoloty. Ale polaczenia do Polski to bajka

  19. #19
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Włocławek

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez PanPstryk
    No i jak napisal Witek Z - oszczednosc czasu LHR a LCY jest naprawde niewielka jesli chodzi o dojazd do centrum miasta.
    Hmmm... mnıe sıe zdawao, ze po otwarcıu lınıı DLR to dojazd do Cıty jest teraz wrecz ekspresowy. Zreszta sam to sprawdze juz w marcu, bo bede ladowac na LCY, a startowac z LHR.

    A propos wejscıa AF na LCY z GVA ı ZRH - to czekamy teraz na krokı SWISS, bo przecıez szwajcar tez lata na CY namıetnıe. A tak mu sıe wladowala konkurencja bezposrednıo....

    Swoja droga, cıekawe jakby AF darla ryja, jakby sıe jej jakas lınıa wladowala na bezposrednıe trasy do Francjı, np. SWISS na trasıe LCY-ORY?

  20. #20
    Awatar PanPstryk

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Reading/Sanok

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez stenus
    Hmmm... mnıe sıe zdawao, ze po otwarcıu lınıı DLR to dojazd do Cıty jest teraz wrecz ekspresowy. Zreszta sam to sprawdze juz w marcu, bo bede ladowac na LCY, a startowac z LHR.

    Zalezy co bierzemy za centrum miasta. W koncu nie wszystkie biznesy maja swoje miejsce w City. Tutaj najlepiej ladowac na LCY. Ale juz zachodnia czesc miasta to jednak LHR (pomijam niebieska linie metra, jezdzi jeszcze Heathrow Express na Paddington).

Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •