To jest wersja plotkarsko-gazetowa. Zapewne chodziło o brak NOTAMu i dokumentacji.
http://deser.gazeta.pl/deser/1,83453,5052906.htmlPilot linii KLM odmówił lądowania na lotnisku w Hyderabadzie w południowych Indiach. - Nigdy nie słyszałem o tym lotnisku - wyjaśnił i zabrał 243 pasażerów do oddalonego o 1200 km Bombaju.
- Lotnisko w Hyderabadzie ruszyło 14 marca. O jego otwarciu powiadomiliśmy wszystkie linie lotnicze - zapewniają władze nowego portu lotniczego.
- Lotnisko Rijiva Gandhiego w Hyderabadzie? Nigdy nie słyszałem - stwierdził holenderski pilot. Kapitan chciał wylądować na starym lotnisku, które dobrze znał. Kontrolerzy powiadomili go jednak, że port został zamknięty i skierowali na nowy - imienia Gandhiego. - Jaki? Co? - zapytał pilot i zawrócił na północ do New Delhi.
Zdziwieni kontrolerzy z New Delhi nie zezwolili na lądowanie. Maszyna KLM musiała lecieć do Bombaju, od docelowego lotniska oddalonego o 1200 km. - Pilot holenderskich linii nie chciał lądować w nowym porcie, bo KLM nie zostały poinformowane o jego otwarciu - pisze "Times of India".
To jest wersja plotkarsko-gazetowa. Zapewne chodziło o brak NOTAMu i dokumentacji.
"Rząd nie zamawiał analiz, które uzasadniałyby konieczność budowy CPK. Wild mówi, że wydłużyłoby tylko proces inwestycyjny."
hahah "Welcome to India". Takie rzeczy sa w Indiach normalne. Bylem - doswiadczylem
Mnie jeszcze ciekawi na jakiej podstawie "kontrolerzy odmowili ladowania w New Delhi".
To byli kontrolerzy z Agory.
"Rząd nie zamawiał analiz, które uzasadniałyby konieczność budowy CPK. Wild mówi, że wydłużyłoby tylko proces inwestycyjny."
MD-11*
*- na 99 %
Mercedes CLS 53AMG 4MATIC 435KM/520NM.
Aer Lingus - Simply unbeatable!
Aer Lingus - This is not just an airline, this is Aer Lingus!
Aer Lingus - Reaching for new heights!
-Załoga złożyła plan lotu na nowe lotnisko- The crew filed to the new airport.
- There was no confusion regarding opening status of the new airport.
- The company has been closely monitoring the whole transition.
- There were several KLM teams who have visited the new airport the final months before it was opened, including a delegation of flight operations.
- The crew of KL873 made two approach attempts at the new airport.
- On both attempts they had insufficient visual reference to continue descent below descent limit so on both occassions a go-around was made.
- After the second go-around the crew decided to divert to Mumbai.
-Nie bylo zadnych nieporozumien co do otwarcia nowego lotniska
-KLM monitorowal przebieg okresu przejsciowego
-Kilka zespolow KLMu przez kilka poprzednich miesiecy odwiedzalo nowe lotnisko
-Zaloga tego lotu wykonala dwie proby podejscia na nowe lotnisko
-W obu wypadkach pogoda byl a ponizej minimow i wykonane zostalo odejscie po nieudanym podejsciu
-Po drugim nieudanym podejsciu zdecydowano sie na odlot do Bombaju (kontrolerzy w Delhi nie odmowili ladowania - zaloga poczatkowo chciala tam leciec, ale po konsultacji ze swoimi dyspozytorami zdecydowali sie na Bombaj).
Zakładki