Strona 1 z 3 1 2 3 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 41
  1. #1

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie Koniec Alohy i inne bankructwa....


    Polecamy

    Po 61 latach wczoraj odbyl sie ostatni lot pasazerski operowany przez Alohe. Wszystkie znaki na niebie wskazuja, ze lotnictwo wchodzi w okres recesji.

    http://www.airliners.net/photo/Aloha...Adv/1338982/L/

    Aloha bedzie (na razie) kontynuowac operacje cargo.

  2. #2
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Włocławek

    Domyślnie Re: Koniec Alohy

    Cytat Zamieszczone przez Danny
    Po 61 latach wczoraj odbyl sie ostatni lot pasazerski operowany przez Alohe. Wszystkie znaki na niebie wskazuja, ze lotnictwo wchodzi w okres recesji.

    http://www.airliners.net/photo/Aloha...Adv/1338982/L/

    Aloha bedzie (na razie) kontynuowac operacje cargo.
    A jakie przyczyny? Zarzad stwierdzil, ze im sie nie oplaca wozic pasazerow?

  3. #3

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Przyczyna sa isiagane straty. Ceny na trasach wewnatrz Hawajow spadly po wejsciu Go! do srednio $30 za segment a ropa po ponad $100. Przewoznik operujacy 737-200 nie mial szans.

    Dzisiaj zamkniecie oglosily Champion Air (727). Niestety takie maszyny nie maja racji bytu przy obecnych cenach paliwa.

  4. #4
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Włocławek

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Danny
    Przyczyna sa isiagane straty. Ceny na trasach wewnatrz Hawajow spadly po wejsciu Go! do srednio $30 za segment a ropa po ponad $100. Przewoznik operujacy 737-200 nie mial szans.

    Dzisiaj zamkniecie oglosily Champion Air (727). Niestety takie maszyny nie maja racji bytu przy obecnych cenach paliwa.
    Matko! To Aloha jeszcze operowała teraz na 737-200?!

  5. #5
    Awatar twinsen

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Będzin

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez stenus
    Matko! To Aloha jeszcze operowała teraz na 737-200?!
    Uznali pewnie, że skoro prawie im się rozpadł jeden w powietrzu, ale się nie
    złamał, to znaczy że mocna maszynka i po co zmieniać (to taki
    żarcik)
    --
    Leszek A. Szczepanowski


  6. #6
    Awatar Witek Z

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie Re: Koniec Alohy

    Cytat Zamieszczone przez Danny
    Wszystkie znaki na niebie wskazuja, ze lotnictwo wchodzi w okres recesji.
    A jakie znaki? Że Rzęcholocha zbankrutowała? Nie wiem, czy to jednak nie zbyt daleko idące stwierdzenie. Może linie amerykańskie będą przeżywać pewne osłabienie, ale żeby od razu recesja. Ja bym powiedział, że raczej wciąż faza wzrostu
    „Gdy panowali na ulicy / Drobnomieszczańscy drobni dranie, / Już znakomici „katolicy”, / Tylko że jeszcze nie chrześcijanie; / Gdy się szczycili krzepą pustą,
    A we łbie grochem i kapustą, / Gdy bili Żydów z tej tężyzny, / Tak bili, rozjuszeni chwaci, / Że większy wstyd był za ojczyznę, / Niż litość dla mych bitych braci” Julian Tuwim "Kwiaty polskie"

  7. #7
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Włocławek

    Domyślnie Re: Koniec Alohy

    Cytat Zamieszczone przez Witek Z
    Cytat Zamieszczone przez Danny
    Wszystkie znaki na niebie wskazuja, ze lotnictwo wchodzi w okres recesji.
    A jakie znaki? Że Rzęcholocha zbankrutowała? Nie wiem, czy to jednak nie zbyt daleko idące stwierdzenie. Może linie amerykańskie będą przeżywać pewne osłabienie, ale żeby od razu recesja. Ja bym powiedział, że raczej wciąż faza wzrostu
    Gdyby padł SOuthwest, to bym mogl myslec o recesji, ale taka "Rzęcholoha"... hmmmm

  8. #8

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Big Sky, Air Midwest, Coast Air, City Star, Adam Air, Champion Air, Panam Clipper, Kittyhawk Cargo, to tylko z ostatnich kilku tygodni. Oczywiscie, najpierw padaja najslabsi a nie Southwest, ktory przetrwal niejeden juz kryzys.

    Cytat Zamieszczone przez ATI
    IATA has cut another $500 million from its industry profit forecast for this year, bringing its expectations down to $4.5 billion, after revising its figures for a second time to take into account slowing economic growth and high oil prices.

    In September 2006 the airline organisation had optimistically predicted a $7.6 billion profit for the industry this year but slashed this figure to $5 billion last December.

    While IATA director general Giovanni Bisignani says the organisation still expects a “positive bottom line” of $4.5 billion, he adds: “It’s turning out to be a very tough year.

  9. #9
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Włocławek

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Danny
    Big Sky, Air Midwest, Coast Air, City Star, Adam Air, Champion Air, Panam Clipper, Kittyhawk Cargo, to tylko z ostatnich kilku tygodni. Oczywiscie, najpierw padaja najslabsi a nie Southwest, ktory przetrwal niejeden juz kryzys.

    Cytat Zamieszczone przez ATI
    IATA has cut another $500 million from its industry profit forecast for this year, bringing its expectations down to $4.5 billion, after revising its figures for a second time to take into account slowing economic growth and high oil prices.

    In September 2006 the airline organisation had optimistically predicted a $7.6 billion profit for the industry this year but slashed this figure to $5 billion last December.

    While IATA director general Giovanni Bisignani says the organisation still expects a “positive bottom line” of $4.5 billion, he adds: “It’s turning out to be a very tough year.

    Ale to logiczne, ze z rynku wypadaja jakies Rzęcholohy lub inne Air Pcim. Od razu stawiac sparwe jako recesja, jest naduzyciem.

  10. #10

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez stenus
    Cytat Zamieszczone przez Danny
    Big Sky, Air Midwest, Coast Air, City Star, Adam Air, Champion Air, Panam Clipper, Kittyhawk Cargo, to tylko z ostatnich kilku tygodni. Oczywiscie, najpierw padaja najslabsi a nie Southwest, ktory przetrwal niejeden juz kryzys.

    Cytat Zamieszczone przez ATI
    IATA has cut another $500 million from its industry profit forecast for this year, bringing its expectations down to $4.5 billion, after revising its figures for a second time to take into account slowing economic growth and high oil prices.

    In September 2006 the airline organisation had optimistically predicted a $7.6 billion profit for the industry this year but slashed this figure to $5 billion last December.

    While IATA director general Giovanni Bisignani says the organisation still expects a “positive bottom line” of $4.5 billion, he adds: “It’s turning out to be a very tough year.

    Ale to logiczne, ze z rynku wypadaja jakies Rzęcholohy lub inne Air Pcim. Od razu stawiac sparwe jako recesja, jest naduzyciem.
    Po prostu niektorzy potrafia dostrzec pierwsze symptopy ktorych inni nie dostrzegaja.

  11. #11
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Włocławek

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Danny
    Cytat Zamieszczone przez stenus
    Cytat Zamieszczone przez Danny
    Big Sky, Air Midwest, Coast Air, City Star, Adam Air, Champion Air, Panam Clipper, Kittyhawk Cargo, to tylko z ostatnich kilku tygodni. Oczywiscie, najpierw padaja najslabsi a nie Southwest, ktory przetrwal niejeden juz kryzys.

    Cytat Zamieszczone przez ATI
    IATA has cut another $500 million from its industry profit forecast for this year, bringing its expectations down to $4.5 billion, after revising its figures for a second time to take into account slowing economic growth and high oil prices.

    In September 2006 the airline organisation had optimistically predicted a $7.6 billion profit for the industry this year but slashed this figure to $5 billion last December.

    While IATA director general Giovanni Bisignani says the organisation still expects a “positive bottom line” of $4.5 billion, he adds: “It’s turning out to be a very tough year.

    Ale to logiczne, ze z rynku wypadaja jakies Rzęcholohy lub inne Air Pcim. Od razu stawiac sparwe jako recesja, jest naduzyciem.
    Po prostu niektorzy potrafia dostrzec pierwsze symptopy ktorych inni nie dostrzegaja.
    Wiedzialem, ze to powiesz i uznasz, ze jestem slepy, gluchy i niedorozwiniety.

  12. #12
    ModTeam
    Awatar Quantas

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    Pyrlandia

    Domyślnie

    Spójrzcie na dziwną politykę zakupową tej firmy. Od 1999 do 2004 kupili osiem NG i nagle trzy lata temu zaczeli skupować trupy 737-200 ! Kupili (wzieli w leasing) aż 10 sztuk ! Dopiero w minionym listopadzie wzieli jednego prawie nowego 738 (swoją drogą dziwne że transavia oddaje 7 miesięczne samoloty). Czyżby wierzyli że lataniem na śmieciach mogą konkurować z GO! ?
    To mniej więcej tak jakby lot zamiast 787 zamówił 707.



  13. #13
    Awatar Witek Z

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez stenus
    Cytat Zamieszczone przez Danny
    Cytat Zamieszczone przez stenus
    Cytat Zamieszczone przez Danny
    Big Sky, Air Midwest, Coast Air, City Star, Adam Air, Champion Air, Panam Clipper, Kittyhawk Cargo, to tylko z ostatnich kilku tygodni. Oczywiscie, najpierw padaja najslabsi a nie Southwest, ktory przetrwal niejeden juz kryzys.

    Cytat Zamieszczone przez ATI
    IATA has cut another $500 million from its industry profit forecast for this year, bringing its expectations down to $4.5 billion, after revising its figures for a second time to take into account slowing economic growth and high oil prices.

    In September 2006 the airline organisation had optimistically predicted a $7.6 billion profit for the industry this year but slashed this figure to $5 billion last December.

    While IATA director general Giovanni Bisignani says the organisation still expects a “positive bottom line” of $4.5 billion, he adds: “It’s turning out to be a very tough year.

    Ale to logiczne, ze z rynku wypadaja jakies Rzęcholohy lub inne Air Pcim. Od razu stawiac sparwe jako recesja, jest naduzyciem.
    Po prostu niektorzy potrafia dostrzec pierwsze symptopy ktorych inni nie dostrzegaja.
    Wiedzialem, ze to powiesz i uznasz, ze jestem slepy, gluchy i niedorozwiniety.
    Noooo, a teraz jak przyjdzie recesja - a zgodnie z krzywą koniunktur przyjść musi - to Kolega D. powie "O! A nie mówiłem, już 5 lat temu widziałem symptomy"
    „Gdy panowali na ulicy / Drobnomieszczańscy drobni dranie, / Już znakomici „katolicy”, / Tylko że jeszcze nie chrześcijanie; / Gdy się szczycili krzepą pustą,
    A we łbie grochem i kapustą, / Gdy bili Żydów z tej tężyzny, / Tak bili, rozjuszeni chwaci, / Że większy wstyd był za ojczyznę, / Niż litość dla mych bitych braci” Julian Tuwim "Kwiaty polskie"

  14. #14

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez stenus
    Cytat Zamieszczone przez Danny
    Cytat Zamieszczone przez stenus
    Cytat Zamieszczone przez Danny
    Big Sky, Air Midwest, Coast Air, City Star, Adam Air, Champion Air, Panam Clipper, Kittyhawk Cargo, to tylko z ostatnich kilku tygodni. Oczywiscie, najpierw padaja najslabsi a nie Southwest, ktory przetrwal niejeden juz kryzys.

    Cytat Zamieszczone przez ATI
    IATA has cut another $500 million from its industry profit forecast for this year, bringing its expectations down to $4.5 billion, after revising its figures for a second time to take into account slowing economic growth and high oil prices.

    In September 2006 the airline organisation had optimistically predicted a $7.6 billion profit for the industry this year but slashed this figure to $5 billion last December.

    While IATA director general Giovanni Bisignani says the organisation still expects a “positive bottom line” of $4.5 billion, he adds: “It’s turning out to be a very tough year.

    Ale to logiczne, ze z rynku wypadaja jakies Rzęcholohy lub inne Air Pcim. Od razu stawiac sparwe jako recesja, jest naduzyciem.
    Po prostu niektorzy potrafia dostrzec pierwsze symptopy ktorych inni nie dostrzegaja.
    Wiedzialem, ze to powiesz i uznasz, ze jestem slepy, gluchy i niedorozwiniety.
    Tego nie powiedzialem. Ale odrzucasz wyrazne sygnaly takie jak drastyczny wzrost liczby upadajacych linii, spadajace LF, slabe marze, pogarszajace sie wyniki finasowe itd. Tak sie zaczynaja recesje w lotnictwie a nie od naglego upadku jakiejs wielkiej i renomowanej linii.

  15. #15

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Quantas
    Od 1999 do 2004 kupili osiem NG i nagle trzy lata temu zaczeli skupować trupy 737-200 .... Czyżby wierzyli że lataniem na śmieciach mogą konkurować z GO! ?...
    Go wszedl na Hawaje latem 2006.

  16. #16

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Dopisujemy do listy Hiszpanski Girjet.

  17. #17
    ModTeam
    Awatar STYRO

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPRZ/RZE

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Danny
    Dopisujemy do listy Hiszpanski Girjet.
    Girjet dobilo "aresztowanie" ich samolotu w Czadzie kilka miesiecy temu. Nieswiadomi niczego wyczarterowali 757 francuskiej organizacji charytatywnej, ktora zostala oskarzona o handel dziecmi. Zreszta na pewno slyszeliscie o sprawie.

    Co do recesji - z mojego punktu siedzenia i wydzenia jestem bardziej sklonny sie zgodzic z Dannym niz z WitkiemZ. Z mojego punktu widzenia nadchodzi cholerny kryzys, przynajmniej tu w Hiszpanii i w turystyce. Zreszta odczuwam to na mojej kieszeni. Majac na glowach hipoteki, kredyty na auta itp. ludzie szukaja oszczednosci i taki Kowalski czy Smith predzej zaoszczedzi na urlopie (rezygnujac z niego) niz na jedzeniu. Recesja w gospodarce dotknie tez linie lotnicze - to logiczne. Pytanie czy ta recesja obejmie pojedyncze kraje czy tez okaze sie zjawiskiem globalnym. Wczoraj bylem na obiedzie z dobrtym znajomym, ktory zajmuje sie sprzedaza w Renault na Teneryfie - w pierwszym semestrze 2008 w porownaniu z rokiem ubieglym sprzedaz im spadla o 70% to o czyms swiadczy... Linie maja coraz mniej pasazerow, nie sadze zeby tym wielkim hiszpanskim grozil upadek, ale cos w tym co pisze Danny jest sensownego.
    Pozdrawiam
    STYRO

    LOS SUAVES - już nie pójdę na taki koncert ...

  18. #18
    Awatar Arthur1975

    Dołączył
    Dec 2007
    Mieszka w
    Belfast

    Domyślnie

    Do tego np rzad Anglii majstruje cos przy nowym podatku dla linii. Znowu jak zwykle wytlumaczeniem jest Go Green. Czyli pewnie ceny pojda znowu w gore.Linie sie beda bily o klienta az ktoras nie wytrzyma.Nawet krolowa odwolala przyjecie w Ritzu z okazji Diamentowych Godow,by sympatyzowac sie z poddanymi.Jak juz takie oznaki recesji nie sa zauwazalne.To ja nie wiem jakie maja byc

  19. #19

  20. #20

    Dołączył
    Jun 2007
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie


    Polecamy

    Przyroda próżni nie znosi, po recesji znów przyjdą lata miodem i mlekiem płynące. Nie ma się co przejmować

Strona 1 z 3 1 2 3 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •