Pokaż wyniki od 1 do 18 z 18
  1. #1
    Awatar Gabec

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    KRK

    Domyślnie Rozpoczęto końcowy montaż pierwszego egzemplarza B777F


    Polecamy

    The first Boeing 777F began final body join as the all-new long range freighter moves closer to taking to the skies later this quarter.

    Sources familiar with the 777 program tell FlightBlogger that the body join process got underway today.

    During the final body join, the forward, center and aft sections of the 777F fuselage will be mated together. The wings are attached to the center fuselage section, which is made up of Section 44 and the center wing box. Wing installation occurs before the 777 fuselage sections are mated to one another after they complete systems installation.
    http://www.flightglobal.com/blogs/fl...body-join.html
    no risk, no fun ;D


  2. #2
    Awatar filipg

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Wroclaw

    Domyślnie

    Mam takie pytanko dotyczące tego 777F. Czy będzie miał coś takiego jak unoszony nos (lub coś w tym stylu)??

  3. #3
    Awatar Gabec

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    KRK

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez filipg
    Mam takie pytanko dotyczące tego 777F. Czy będzie miał coś takiego jak unoszony nos (lub coś w tym stylu)??
    Nie, nawet w A380F gdy jeszcze istnialy realne plany jego budowy nie przewidywano odchylanego nosa
    no risk, no fun ;D


  4. #4

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    W obu przypadkach wyglądałoby to baaaaardzo ciekawie.

  5. #5

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie

    Do kogo trafi pierwszy egzemplarz?

    AAAA niedoczytałem:

    Air France/KLM, launch customer for the 777F, is expected to receive its first of five freighters by the end of the year.

  6. #6

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Dużo ich w ogóle zamówiono?

  7. #7
    Awatar Gabec

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    KRK

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Rafał
    Do kogo trafi pierwszy egzemplarz?

    AAAA niedoczytałem:

    Air France/KLM, launch customer for the 777F, is expected to receive its first of five freighters by the end of the year.
    no wlasnie, mialem Ci odpisywac
    no risk, no fun ;D


  8. #8
    Awatar Gabec

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    KRK

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Craviec
    Dużo ich w ogóle zamówiono?
    78
    no risk, no fun ;D


  9. #9
    Amadeusz
    Goście

    Domyślnie

    Z tego co wyczytałem na stronie Boeinga to te dwa silniki mają wiecej "pałera" niż cztery A380.

  10. #10
    Awatar Gabec

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    KRK

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Amadeusz
    Z tego co wyczytałem na stronie Boeinga to te dwa silniki mają wiecej "pałera" niż cztery A380.
    To sa te same silniki co w B777-300ER oraz 777-200LR
    no risk, no fun ;D


  11. #11
    Amadeusz
    Goście

    Domyślnie

    Na stronie Boeinga w specyfikacji jest napisane: 777F / 777-200LR - 489 kN a 777-300ER - 512kN. Albo ja coś źle widzę :-)

  12. #12
    Awatar Gabec

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    KRK

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Amadeusz
    Na stronie Boeinga w specyfikacji jest napisane: 777F / 777-200LR - 489 kN a 777-300ER - 512kN. Albo ja coś źle widzę :-)
    hmm, w takim razie wyglada na to ze tylko LR jest dostepny z GE90-115B oraz a do F mozna zamowic tylko te drugie.
    no risk, no fun ;D


  13. #13
    KZ
    KZ jest nieaktywny
    Awatar KZ

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Ambush Country

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Gabec
    Cytat Zamieszczone przez Amadeusz
    Na stronie Boeinga w specyfikacji jest napisane: 777F / 777-200LR - 489 kN a 777-300ER - 512kN. Albo ja coś źle widzę :-)
    hmm, w takim razie wyglada na to ze tylko LR jest dostepny z GE90-115B oraz a do F mozna zamowic tylko te drugie.
    ER jest dostepny z -115B a F i LR z -110B. W rzeczywistosci to sa dokladnie te same silniki z innym ratingiem.
    KZ

  14. #14
    Awatar Gabec

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    KRK

    Domyślnie



    autor zdjęcia: Matt Cawby
    no risk, no fun ;D


  15. #15
    Awatar Gabec

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    KRK

    Domyślnie

    zdjęcie poskładanego i pomalowanego B777F



    http://www.boeing.com/news/releases/...80519c_pr.html
    no risk, no fun ;D


  16. #16

    Dołączył
    Oct 2007
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    B777 Freighter po malowaniu

    Dzisiaj, przed świtem, pierwszy Boeing B777 Freighter opuścił lakiernię zakładów w Everett. Jutro odbędzie się uroczystość wewnętrznej premiery samolotu. Dostawy powinny zostać rozpoczęte przed końcem roku.


    Z B777 Freighter będzie stosunkowo trudno konkurować. Do czasu pojawienia się najcięższych konstrukcji Airbusa, Boeing może czuć się niezagrożony w grupie dużych transportowców, dysponując modelami rodziny B777 i B747 / Zdjęcie: Boeing

    Towarowy B777 ma szansę zdominować rynek ciężkich, długodystansowych samolotów towarowych. Maksymalny ładunek to 103 t, zaledwie o 9 t mniej niż B747-400F. Jednocześnie zasięg nowego samolotu obliczany jest na 9065 km, a przy mniejszym ładunku będzie można dokonywać bezpośrednich lotów przez Pacyfik. Nowy model towarowego B747-8, choć będzie miał większą ładowność, nie będzie w stanie dolecieć tak daleko, jak B777F. Dlatego koncern liczy na zastąpienie starszych wersji B747 i MD-11F (o ładowności 90 t) nowym modelem.

    B777 Freighter powstał na bazie pasażerskiego B777-200LR, łącznie z silnikami GE90-110B1 o ciągu 489 kN każdy. Jednak zbiorniki paliwa i podwozie pochodzi z -300ER.

    Pierwsze zamówienie, na 5 samolotów, jest realizowane dla Air France. Łącznie portfel zamówień na ten model wynosi 78 egz. Częściowo za sprawą opóźnień flagowego programu Airbusa: A380-800F miał oferować największą ładowność (na drugim miejscu, po An-225). Jednak obecnie, po skoncentrowaniu się na wersji pasażerskiej i wobec zmniejszenia jej produkcji (zobacz: Mniejsze dostawy A380), program towarowego modelu A380 został zamrożony, a FedEx czy UPS wycofały swoje zamówienia. Inny model Airbusa, A350-900F nie wzbije się w powietrze w ciągu najbliższych kilku lat, zaś A330-200F ma mniejszą ładowność (65-69 t) i zasięg ograniczony do 7400 km.

    Źródło: http://altair.com.pl/start-1232

    Poniższe zdanie jest fałszywe.
    Powyższe zdanie jest prawdziwe.

  17. #17

  18. #18

    Dołączył
    Apr 2008
    Mieszka w
    Krakow

    Domyślnie


    Polecamy

    hmmm...
    wrocil tam skad wystartowal (Everett) zamiast ladowac w Seatle. problemy z transmisja danych z przyrzadow...
    link

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •