Pokaż wyniki od 1 do 8 z 8
  1. #1
    Awatar clmisiu

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    Kraków, Gorce

    Domyślnie Finnair buduje salon spa na lotnisku w Helsinkach.


    Polecamy

    Finnair rozpoczyna budowę kompleksu spa na lotnisku w Helsinkach dla pasażerów przesiadających się na loty do Azji w stolicy Finlandii.

    Finnair will open a luxurious Spa and Wellness centre in autumn 2009 adjacent to its new via.Helsinki Lounge in the Helsinki Airport terminal extension. The lounge and spa will offer unique wellness services to Finnair’s growing number of Europe-Asia passengers.

    Finnair has been systematically increasing the number of Asian destinations it offers via Helsinki since the turn of the millennium. The number of the airline’s Asian frequencies has increased over six-fold in eight years. Finnair expects to carry as many as 1.3 million passengers on its flights between Europe and Asia this year.

    ”The new via.Helsinki Lounge and Spa & Wellness centre are specifically designed to serve our customers who change Finnair flights at Helsinki Airport. We want to offer this continuously increasing passenger segment unique, luxurious and refreshing lounge and spa services,” says Finnair VP for Customer Concepts and Marketing Paavo Virkkunen.

    The Finnair lounge and spa will be constructed in the Helsinki Airport Non-Schengen Terminal extension, which will be completed in autumn 2009. The space covers an area of 1,580 square metres. The lounge and spa will be open to Finnair and oneworld top three tier customers and business class passengers as well as at a charge to all other customers.

    ”The Spa & Wellness centre offer Finnair customers quality spa and wellness services. The facilities include a sauna with a view of the runway, a mineral water bath, cold water baths as well as rooms for different wellness-treatments,” outlines Esa Saarinen, in charge of the design of the spa.

    The via.Helsinki Lounge services include a snack bar with drinks as well as restaurant-style meal services. Working is facilitated by a wlan network, work spaces with computers as well as a space which can be used as meeting room. The lounge also has facilities for socializing and relaxing as well as a rotating exhibitions space.

    Finnair Plc Communications press release 1.4.2008
    Raj dla spotterów - sauna z widokiem na pas startowy

  2. #2
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Włocławek

    Domyślnie

    To sie nazywa inwestowanie i rozwój. Finnair znakomicie odnalazł swoją niszę na rynku i sie trzyma tej linii rozwoju. Nie chce sie znów powtarzac, ale od dawna pisze, że AY jest przykładem dla LO, jak robic ten biznes. Niestety, LO sie rozmienia na drobne.

  3. #3

    Dołączył
    Feb 2007

  4. #4
    Amadeusz
    Goście

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez stenus
    To sie nazywa inwestowanie i rozwój. Finnair znakomicie odnalazł swoją niszę na rynku i sie trzyma tej linii rozwoju. Nie chce sie znów powtarzac, ale od dawna pisze, że AY jest przykładem dla LO, jak robic ten biznes. Niestety, LO sie rozmienia na drobne.
    Całkowicie się zgadzam, AY konsekwentnie trzyma się kursu, który obrał na kierunek wschodni. Przy okazji zerknąłem na ich flotę i wymieniają Boeingi na Airbusy. Zerknąłem też na zamówienia nowych maszyn i trochę ze zdziwieniem patrzę w tabelkę, że zamawiają jeszcze stare A340-200/300 zamiast nowsze 500/600. Ale zamówień mają całkiem sporo więc to dobrze rokuje na przyszłość.
    AY poprzez dobrą politykę cenową jest już rozpoznawalny i hub w Helsinkach nabiera znaczenia a takie triki jak sauna z widokiem na samoloty działają tylko na plus.

  5. #5
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Włocławek

    Domyślnie Re: Finnair buduje salon spa na lotnisku w Helsinkach.

    Cytat Zamieszczone przez clmisiu
    The lounge and spa will be open to Finnair and oneworld top three tier customers and business class passengers as well as at a charge to all other customers.
    Raj dla spotterów - sauna z widokiem na pas startowy
    Pod warunkiem, ze taki spotter bedzie lecial biznesem, mial wyzsza karte programow oneworld lub... zaplaci za wstep (co pewnie bedzie dosyc kosztowne0. W sumie to taki salonik biznesowy, tylko ze spa. :P

  6. #6

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Amadeusz
    Cytat Zamieszczone przez stenus
    To sie nazywa inwestowanie i rozwój. Finnair znakomicie odnalazł swoją niszę na rynku i sie trzyma tej linii rozwoju. Nie chce sie znów powtarzac, ale od dawna pisze, że AY jest przykładem dla LO, jak robic ten biznes. Niestety, LO sie rozmienia na drobne.
    Całkowicie się zgadzam, AY konsekwentnie trzyma się kursu, który obrał na kierunek wschodni. Przy okazji zerknąłem na ich flotę i wymieniają Boeingi na Airbusy. Zerknąłem też na zamówienia nowych maszyn i trochę ze zdziwieniem patrzę w tabelkę, że zamawiają jeszcze stare A340-200/300 zamiast nowsze 500/600. Ale zamówień mają całkiem sporo więc to dobrze rokuje na przyszłość.
    AY poprzez dobrą politykę cenową jest już rozpoznawalny i hub w Helsinkach nabiera znaczenia a takie triki jak sauna z widokiem na samoloty działają tylko na plus.
    AY nie zamiawa A340-200, tylko 300 i A330-300. Nie potrzebują większych maszyn bo i tak mają gęsty układ siedzeń i większe niepotrzebne...

  7. #7

    Dołączył
    Feb 2008
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez stenus
    To sie nazywa inwestowanie i rozwój. Finnair znakomicie odnalazł swoją niszę na rynku i sie trzyma tej linii rozwoju. Nie chce sie znów powtarzac, ale od dawna pisze, że AY jest przykładem dla LO, jak robic ten biznes. Niestety, LO sie rozmienia na drobne.
    No to już po nas. Tak wyszło, jakby spa w Helsinkach było odpowiedzią na zalążek konkurencji ze strony LOT.

  8. #8
    Awatar Rob_Sad

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie


    Polecamy

    Zerknąłem też na zamówienia nowych maszyn i trochę ze zdziwieniem patrzę w tabelkę, że zamawiają jeszcze stare A340-200/300 zamiast nowsze 500/600. Ale zamówień mają całkiem sporo
    bo 500/600 nie oznacza, że są nowsze od 200/300, ale po prostu inne.
    600 jest dużo większy i jest odpowiednikiem 747
    500 jest modelem na dalekie dystanse i raczej rynek się na niego nie rzucił

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •