Pokaż wyniki od 1 do 10 z 10
  1. #1
    Awatar clmisiu

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    Kraków, Gorce

    Domyślnie Swiss wymienił siedzenia w swojej europejskiej flocie.


    Polecamy

    Szwajcarska linia lotnicza Swiss wymieniła wszystkie fotele w swoich samolotach latających na trasach europejskich (rodzina A320 i Avro). Program ruszył w październiku 2006 r. Nowe siedzenia są lżejsze i wygodniejsze. Dodatkowo pasażerowie mają więcej miejsca na nogi (jeśli dobrze rozumiem - legroom).

    The programme to re-equip all 52 aircraft of SWISS’s European fleet with new seats has now been completed. As a result, passengers on all SWISS flights within Europe can now enjoy the greater legroom and seating comfort offered by the new high-quality seats.

    It was back in mid-October 2006 that SWISS launched the seat refurbishment programme for its European fleet, beginning with its Airbus A320 family. Since then, not only its entire short-haul Airbus fleet but also all the Avro RJ100s of its Swiss European Air Lines subsidiary have been equipped with the new seats.

    The innovative Recaro seats, with their carbon frames and leather upholstery, have proved very popular among SWISS customers. Indeed, the airline was voted number-one for cabin comfort on its European services in January by the readers of Business Traveller magazine.

    The new Business and Economy Class seats not only offer greater seating comfort. By having the seat pocket at the rear placed higher than on previous seating models, they also provide more legroom for the passenger seated behind. With their lightweight construction, the new seats substantially lower aircraft weight, too, which permits corresponding further reductions in fuel burn.

    The investment in these new seats is a further component in SWISS’s ongoing quality drive. By continuously investing in its product, both in the air and on the ground, SWISS is steadily consolidating and further refining its position as a leading quality airline.

    Swiss International Air Lines Ltd. Corporate Communications press release 10.04.2008
    Tak to mniej więcej wygląda:

    http://www.jetphotos.net/viewphoto.php?id=6205314

  2. #2
    Moderator
    Awatar frik

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPBC/EPWA/EPMM

    Domyślnie

    Ładnie wyglądają, ale wydawały mi się twardawe trochę. Pewnie dlatego że są takie cienkie (dzięki czemu jest więcej miejsca na nogi).
    Quidquid latine dictum sit, videtur sapiens.


  3. #3

    Dołączył
    Dec 2007

    Domyślnie

    Ja chyba leciałem już tymi nowymi w Avro to powiem, że zagłówka im tylko brakuje.

  4. #4

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Recaro są moim zdaniem kapitalnie wygodne. I dodatkowo w prawie wszystkich A320 w pierwszych kilkunastu rzędach da się zrobić z 3-3 2-2 i na odwrót w niewiele minut, dzięki czemu nie ma problemów z zatłoczoną klasą biznes i ruchomością obłożenia...

  5. #5
    ModTeam
    Awatar Quantas

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    Pyrlandia

    Domyślnie

    W Iberii w 319 i 321 miałem okazje je "testować" i faktycznie były super. W 320 były te stare grube było duzo mniej miejsca na nogi. W 100% zgadzaqm się ze Stoarnem.

    http://www.jetphotos.net/viewphoto.p...6061368&nseq=2



  6. #6

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW / RDU

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Stoarn
    Recaro są moim zdaniem kapitalnie wygodne. I dodatkowo w prawie wszystkich A320 w pierwszych kilkunastu rzędach da się zrobić z 3-3 2-2 i na odwrót w niewiele minut, dzięki czemu nie ma problemów z zatłoczoną klasą biznes i ruchomością obłożenia...
    Czy jest na nie jakiś "patent" , tak jak na siedzenia w LH 737, gdzie można sobie samemu to zrobić?

  7. #7

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez TamCaP
    Cytat Zamieszczone przez Stoarn
    Recaro są moim zdaniem kapitalnie wygodne. I dodatkowo w prawie wszystkich A320 w pierwszych kilkunastu rzędach da się zrobić z 3-3 2-2 i na odwrót w niewiele minut, dzięki czemu nie ma problemów z zatłoczoną klasą biznes i ruchomością obłożenia...
    Czy jest na nie jakiś "patent" , tak jak na siedzenia w LH 737, gdzie można sobie samemu to zrobić?
    W A320 rzędy zdaje się 1-17 mają coś takiego (w egzemplarzach HB-IJU/V/W trochę inaczej to chyba wygląda)

  8. #8

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    ja korzystałem i wg.mnie są fatalne a miejsca na nogi jest strasznie mało.....poza tym nie lubie Airbus'a....

  9. #9

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez aszychol
    ja korzystałem i wg.mnie są fatalne a miejsca na nogi jest strasznie mało.....poza tym nie lubie Airbus'a....
    Miejsca na nogi wcale nie jest mniej niż przed przebudową, siedzonka tylko są cieńsze... Nie wiem jak można nie lubić Recaro

  10. #10
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez TamCaP
    Czy jest na nie jakiś "patent" , tak jak na siedzenia w LH 737, gdzie można sobie samemu to zrobić?
    Patent jest prościutki - w podłokietniku B/C, D/E jest dźwigienka którą wystarczy nacisnąć i podłokietniki się złożą.

    Ale uwaga, CC często opieprzają strasznie za stosowanie tego patentu.
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •