Pokaż wyniki od 1 do 14 z 14
Like Tree7Likes
  • 3 Post By Czterosilnik
  • 2 Post By Tupungato
  • 1 Post By megaloman
  • 1 Post By L4

Wątek: BA zagęszcza układ foteli w SH/LH

  1. #1
    Awatar Gabec

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    KRK

    Domyślnie BA zagęszcza układ foteli w SH/LH


    Polecamy

    - B777-200ER 10-foteli w ekonomicznej, 332 vs 280 dziś
    - B787-9 mniejsza kabina F
    - A320 180 foteli vs 168 dziś
    - A321 218 foteli vs 205 dziś

    ded57_CwaJiP9WQAA4CmU.jpg
    no risk, no fun ;D


  2. #2

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW/KRK

    Domyślnie

    Dno i wodorosty... (Coraz bardziej w lotnictwie pasazerskim, tak ogolnie.)
    mathew, tartal and ojcie_c like this.

  3. #3
    Awatar Tupungato

    Dołączył
    Sep 2007
    Mieszka w
    Bytom

    Domyślnie

    E tam. Otwarcie na potrzeby rynku.
    Jeśli zagęszczenie miejsc o 18% oznacza obniżenie cen o 15%, to ja to biorę.
    user4 and Kazor like this.

  4. #4

    Dołączył
    Jan 2011

    Domyślnie

    ale nikt Ci cen nie opuści i w tym jest dla nas pasażerów haczyk....

  5. #5

    Dołączył
    Apr 2011

    Domyślnie

    A tak niektórzy płakali o konfigurację 737 LOTu

    Może i nie opuści ale tak pewnie by wzrosła cena, na rynku lotniczym jest taka konkurencja, że ciężko o zdzieranie na lotach, walka o samą opłacalność.
    Gdyby dało się tanio i wygodnie to na pewno ktoś taki by się pojawił kto by oferował więcej miejsca za tą samą cenę albo taniej za mniej miejsca.

  6. #6

    Dołączył
    Mar 2013
    Mieszka w
    EGLL

    Domyślnie

    Mniejsza kabina F w 787-9 już jest - wszystkie 787-9 dostarczone były/będą z 8 zamiast 14 foteli.
    Moje loty | Moje zdjęcia | Instagram | oneworld: AA AB AT AY BA CX FJ IB JL JJ LA MH QF QR RJ S7 UL


  7. #7

    Dołączył
    Mar 2013
    Mieszka w
    EGLL

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Tupungato Zobacz posta
    E tam. Otwarcie na potrzeby rynku.
    Jeśli zagęszczenie miejsc o 18% oznacza obniżenie cen o 15%, to ja to biorę.
    British Airways powoli zmienia się w drogi LCC... Alex Cruz (CEO BA) przyznał, że zmiana jest robiona po to, by skutecznie konkurować z Ryanairem i Norwegianem. W momencie, gdy wszystkie Amerykańskie linie podnoszą jakość swoich produktów na lotach międzykontynentalnych, Cruz robi wręcz odwrotnie. Mnie się wydaje, że to trochę wynika z mentalności Alexa - jakby nie było, do niedawna zarządzał Vuelingiem.
    Kazor likes this.
    Moje loty | Moje zdjęcia | Instagram | oneworld: AA AB AT AY BA CX FJ IB JL JJ LA MH QF QR RJ S7 UL


  8. #8
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    oazie otoczonej matecznikiem

    Domyślnie

    Przynajmniej WT+ o 2 rzędy zwiększaja...
    Tylko te 10 w rzędzie... ugh... #masakra

  9. #9

    Dołączył
    Mar 2013
    Mieszka w
    EGLL

    Domyślnie

    BTW: zagęszczenie w Y dotyczy tylko Boeingów 772 zbazowanych w Gatwick i 77W zbazowanych na Heathrow; pozostałe 772 zbazowane na Heathrow pozstaną z konfigurację 3-3-3 w Y.
    Moje loty | Moje zdjęcia | Instagram | oneworld: AA AB AT AY BA CX FJ IB JL JJ LA MH QF QR RJ S7 UL


  10. #10
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez megaloman Zobacz posta
    W momencie, gdy wszystkie Amerykańskie linie podnoszą jakość swoich produktów na lotach międzykontynentalnych, Cruz robi wręcz odwrotnie.
    Podnoszą, ale za odpowiednią cenę. Za friko sami dokładają kolejne rządki do 777.
    user4 likes this.


  11. #11

    Dołączył
    Mar 2013
    Mieszka w
    EGLL

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez L4 Zobacz posta
    Podnoszą, ale za odpowiednią cenę. Za friko sami dokładają kolejne rządki do 777.
    Zgadzam się w 100% - do niedawna BA pozycjonowało się na linię premium; podkreślali na każdym kroku, że w cenie masz wszystko itp, lepszej jakości itp. Teraz otwarcie przyznają, że chcą konkurować ceną, a ich "competitors", to Norwegian i Ryanair - stąd regularne cięcia serwisu i zagęszczanie siedzeń w samolotach.
    Moje loty | Moje zdjęcia | Instagram | oneworld: AA AB AT AY BA CX FJ IB JL JJ LA MH QF QR RJ S7 UL


  12. #12
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Moja uwaga odnosiła się do tego, że BA nie jest tu żadnym pionierem i właśnie Amerykańskie linie wyprzedzają ich o kilka długości przy niektórych cięciach (choć opłata za rezerwację miejsca w C to unikat światowy chyba).


  13. #13

    Dołączył
    Apr 2014

    Domyślnie

    nie ma co zaklinać rzeczywistości - zagęszczenie (głównie w eko) jest i będzie postępować. Teb biznes jest nisko marżowy, więc liczy się każdy grosz.

    Trochę się uśmiecham jak wiele osób narzekało na planowany układ 737 LO że niby LCC, a tu LH, BA i inni także grubo zagęszczają.
    Latanie nie jest już luksusem, ale można mieć luksus ale trzeba dopłacić (całkiem sporo).

  14. #14
    Awatar Tupungato

    Dołączył
    Sep 2007
    Mieszka w
    Bytom

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez megaloman Zobacz posta
    W momencie, gdy wszystkie Amerykańskie linie podnoszą jakość swoich produktów na lotach międzykontynentalnych, Cruz robi wręcz odwrotnie.
    Hm. Może w niektórych przypadkach podnoszą jakość, ale np. United lata do Paryża, UK, Lizbony na 757, w którym siedzenia są węższe niż w Wizzair.
    American w A330-200 ma jeszcze węższe. Lata tym do Manchesteru, Dublina, Frankfurtu. Szerokość jak w Ryanair. Gorzej tylko w Air Asia :]

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •