Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 26
Like Tree20Likes

Wątek: Obecny najdluzszy lot rejsowy

  1. #1

    Dołączył
    Jan 2009
    Mieszka w
    KPRB

    Domyślnie Obecny najdluzszy lot rejsowy


    Polecamy

    Zostal wlasnie zainicjowany przez Qatar Airways.
    Polaczenie miedzy Doha i Auckland, Nowa Zelandia, 14530 km.
    Lot z Auckland do Doha trwa 17 h 30 m, lot w druga strone jest o godzine krotszy.
    Samolot - 777-200LR.

  2. #2
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Za rok zostanie zdetronizowany przez Singapore, który odbiera A350-900ULR, którym wróci na trasę SIN-JFK (9.537mi).
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  3. #3
    Awatar Cani

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPOD/EPSY/EPGD

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez N077GL Zobacz posta
    Zostal wlasnie zainicjowany przez Qatar Airways.
    Polaczenie miedzy Doha i Auckland, Nowa Zelandia, 14530 km.
    Lot z Auckland do Doha trwa 17 h 30 m, lot w druga strone jest o godzine krotszy.
    Samolot - 777-200LR.
    No, chyba dane nie do końca są prawdziwe. Ja akurat kupiłem jakieś 3 tygodnie temu bilety w Qatar na lot do AKL właśnie, na wrzesień i będę leciał właśnie tym B777-200LR. Na potwierdzeniu jednak, pokazuje mi, że lot z DOH do AKL to 15h59m, a powrót to 16h40m. No cóż, trzeba będzie sprawdzić to w praktyce, ale dane podam dopiero za 7 miesięcy

  4. #4
    Moderator
    Awatar frik

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPBC/EPWA/EPMM

    Domyślnie

    Wciąż SQ21/22 leciał dalej/dłużej (i na EWR ). Lot SIN-JFK będzie wg gcmap 5km dłuższy.
    Ostatnio edytowane przez frik ; 07-02-2017 o 10:37
    Quidquid latine dictum sit, videtur sapiens.


  5. #5
    Moderator
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    OTBD; EPWA

    Domyślnie

    Podawane czasy to bloki, rzeczywiste moga byc inne, na dodatek są sezonowe. Aczkolwiek dzięki temu, że przelatuje się równik ta sezonowość jest dużo mniejsza niż na lotach do US. No i z Doha już tak za bardzo nie ma dokąd dalej polecieć... Chyba, że do Ameryki Południowej - Santiago będzie porównywalne.
    Pozdrawiam!
    Piotr

  6. #6
    Awatar Scorpio86

    Dołączył
    Aug 2012
    Mieszka w
    Lublin
    Wamo and Paweł94 like this.
    Blog: scorpio86-planespotting.blogspot.com (zdjęcia, nowe malowania, ciekawostki oraz wiele innych informacji:))

  7. #7
    Awatar Darecki

    Dołączył
    Apr 2010
    Mieszka w
    Płock

    Domyślnie

    16 godzin lotu i 10 stref czasowych. To gorsze niż dostać obuchem bez łeb
    Mimis, maciass and Gregor like this.

  8. #8
    Awatar scomin

    Dołączył
    Apr 2012
    Mieszka w
    KRK

    Domyślnie

    Przesadzacie. Ludzie potrafią jechać 17 godzin PolskimBusem z Gdańska do Wiednia
    Jerry, Cani, sprajt2 and 3 others like this.

  9. #9
    Awatar Kazor

    Dołączył
    Sep 2008
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Aż tak źle?
    Czy jednak kac lekkim popołudniem po chlaniu do 10 jest gorszy?

  10. #10
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Darecki Zobacz posta
    16 godzin lotu i 10 stref czasowych. To gorsze niż dostać obuchem bez łeb
    A ja klepnąłem bilety dla mojej matki...
    Jerry and Darecki like this.


  11. #11
    ModTeam
    Awatar Quantas

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    Pyrlandia

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez L4 Zobacz posta
    A ja klepnąłem bilety dla mojej matki...
    Nie kochasz jej!



  12. #12
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Quantas Zobacz posta
    Nie kochasz jej!
    Może tylko niekonwencjonalnie to okazuję?


  13. #13

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW/KRK

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez L4 Zobacz posta
    A ja klepnąłem bilety dla mojej matki...
    Sorry jesli to zabrzmi wscibsko, ale: czy w tych samolotach jest zwykla klasa Y? Bo A345 SQ, ktore lataly SIN-EWR, mialy (przynajmniej od pewnego momentu) tylko C (i F?), chyba nawet bez Y+. Ciekawe BTW, jak bedzie w tych A350-900ULR, o ktorych wspomina Egon.

    Tak czy owak, wydaje mi sie, ze przy tego typu trasie, miedzyladowanie (i kilka godzin odpoczynku) jest jednak dobrym pomyslem, nawet jesli wydluza laczny czas podrozy.

  14. #14
    Awatar Cani

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPOD/EPSY/EPGD

    Domyślnie

    Zacznę od tego, że jak była promocja Qatara, to właśnie wykorzystałem ją głównie dla tego lotu i dla samej Nowej Zelandii. Wiem, zabrzmi to może dziwnie, ale ja cholernie lubię długie loty i bardzo się cieszę na tę kilkunastogodzinną przygodę.

    Co do samej klasy ekonomicznej w tym Benisławie 777LR, seat guru pokazuje, że jeśli chodzi o szerokość siedzeń, to jest to tożsame z klasą Premium Economy w A380 lufy, która to dla mnie jest wygodna bardzo i zdaje egzamin na bardzo długich podróżach. No jeśli chodzi o pitch, to trochę gorzej w tej kwestii, jakkolwiek i tak ciut więcej miejsca niż w zwykłym ekonomiku. Na pewno da się wytrzymać, choć sam swojej mamie bym tego nie zaproponował

  15. #15
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    AAB twierdzi, że w QR Y to jak Y+ gdzie indziej.

    Cani: nie jest tak do końca tożsame, bo LH Y+ ma jednak szerzej w barach.


  16. #16

    Dołączył
    Nov 2010

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Darecki Zobacz posta
    16 godzin lotu i 10 stref czasowych. To gorsze niż dostać obuchem bez łeb
    ja w czwartek 2 lutego robiłem QR909 SYD-DOH w czasie 14g 41 min.. a za 2 godz. następne 5 godz. do TXL myślałem, że będzie gorzej.. uczucie kaca przyszło w sobotę rano

    Cytat Zamieszczone przez L4 Zobacz posta
    AAB twierdzi, że w QR Y to jak Y+ gdzie indziej.
    Wracałem QR A388 Y i mogę tylko potwierdzić! Tak wygodną klasą Y nie leciałem nigdy, a kruszynką nie jestem (177/105) .
    W tamtą stronę leciałem QR B773ER i różnica w komforcie jest ogromna (biorąc pod uwagę tak długi lot).

    Pozdrawiam,
    MK

  17. #17
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez L4 Zobacz posta
    AAB twierdzi, że w QR Y to jak Y+ gdzie indziej.
    Trochę jako ciekawostka: relacja z gali w AKL, gdzie CEO Qatara w swoim stylu podsumował wycofanie się NZ z umowy pro-rate.
    Ironic: Qatar Airways Wants The Government To Force Their Competitor To Help Them - One Mile at a Time
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  18. #18

    Dołączył
    Mar 2013
    Mieszka w
    EGLL

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Czterosilnik Zobacz posta
    Sorry jesli to zabrzmi wscibsko, ale: czy w tych samolotach jest zwykla klasa Y? Bo A345 SQ, ktore lataly SIN-EWR, mialy (przynajmniej od pewnego momentu) tylko C (i F?), chyba nawet bez Y+. Ciekawe BTW, jak bedzie w tych A350-900ULR, o ktorych wspomina Egon.
    SQ latało w konfiguracji business-only, afaik około 100 miejsc to miało.



    Też mnie ciekawi jaka konfiguracja będzie tych A359ULR.

    Cytat Zamieszczone przez Cani Zobacz posta
    Co do samej klasy ekonomicznej w tym Benisławie 777LR, seat guru pokazuje, że jeśli chodzi o szerokość siedzeń, to jest to tożsame z klasą Premium Economy w A380 lufy, która to dla mnie jest wygodna bardzo i zdaje egzamin na bardzo długich podróżach. No jeśli chodzi o pitch, to trochę gorzej w tej kwestii, jakkolwiek i tak ciut więcej miejsca niż w zwykłym ekonomiku. Na pewno da się wytrzymać, choć sam swojej mamie bym tego nie zaproponował
    Większość stron pokazuje szerokość siedziska, ale nie odległość między siedzeniami - przy 9 w rzędzie w Y jest ok w 772, ale po wciśnięciu 10 w rząd w 773 jest dużo ciaśniej mimo, że szerokość siedziska jest podobna.

    Cytat Zamieszczone przez L4 Zobacz posta
    AAB twierdzi, że w QR Y to jak Y+ gdzie indziej.
    Z mojego (skromnego) doświadczenia siedzenia Y oraz serwis w QR jest IMHO taki sam jak w większości linii lotniczych. Miałem okazję lecieć i mam mieszane uczucia. w biznesie - owszem - serwis mają bardzo dobry, ale w Y traktują cię jak słabo - na 3 loty w eco jeden był 8/10 (dzienny w A380, upper deck), reszta 2/10 (A380 lower deck, A350).
    Moje loty | Moje zdjęcia | Instagram | oneworld: AA AB AT AY BA CX FJ IB JL JJ LA MH QF QR RJ S7 UL


  19. #19
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez megaloman Zobacz posta
    SQ latało w konfiguracji business-only, afaik około 100 miejsc to miało.
    SQ z tego co kojarzę to miał kiedyś Y+ w tych A345. Teraz podejrzewam, że będzie podobnie, a bym się nie zdziwił jakby i zwykłe Y wsadzali o ile parametry samolotu na to pozwolą.

    Cytat Zamieszczone przez megaloman Zobacz posta
    Z mojego (skromnego) doświadczenia siedzenia Y oraz serwis w QR jest IMHO taki sam jak w większości linii lotniczych. Miałem okazję lecieć i mam mieszane uczucia. w biznesie - owszem - serwis mają bardzo dobry, ale w Y traktują cię jak słabo - na 3 loty w eco jeden był 8/10 (dzienny w A380, upper deck), reszta 2/10 (A380 lower deck, A350).
    Po serwisie się cudów nigdy nie spodziewam, siedzenia są szerokie tak jak w innym liniach w Y (przed zmianą na 3-4-3), a odstępy mniejsze niż Y, więc to tak tylko ironicznie.


  20. #20

    Dołączył
    Mar 2013
    Mieszka w
    EGLL

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez L4 Zobacz posta
    SQ z tego co kojarzę to miał kiedyś Y+ w tych A345. Teraz podejrzewam, że będzie podobnie, a bym się nie zdziwił jakby i zwykłe Y wsadzali o ile parametry samolotu na to pozwolą.
    Kiedyś być może, pod koniec mieli tylko "only business" vide załączona seat mapka w poprzednim poście

    Cytat Zamieszczone przez L4 Zobacz posta
    Po serwisie się cudów nigdy nie spodziewam, siedzenia są szerokie tak jak w innym liniach w Y (przed zmianą na 3-4-3), a odstępy mniejsze niż Y, więc to tak tylko ironicznie.
    Wybacz, nie złapałem ironii

    Swoją drogą nie kumam, czemu ludzi uszczęśliwiają na siłę upychaniem 3-4-3 w 777 - tyle ma 747 w economy! Jakieś 10-15 lat temu BA próbowało wcisnąć 3-4-3 do swoich 772 operujących z LGW i podniósł się raban, wiec wycofali się z tego pomysłu. teraz wiekszość linii to robi mówiąc, że pasażerowie chcą "more choice" generalnie sprowadzając to do tego, że dawne Y staje się de facto Y-, a obecne Y+ to dawne Y. Miałem okazję lecieć B788 w economy i była masakra - o ile miejsce na szerokość jest OK, to nie dało się usiąść bez bycia przyklejonym do osoby obok - mega niekomfortowe to było.
    Moje loty | Moje zdjęcia | Instagram | oneworld: AA AB AT AY BA CX FJ IB JL JJ LA MH QF QR RJ S7 UL


Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •