Pokaż wyniki od 1 do 8 z 8
Like Tree10Likes
  • 2 Post By Quantas
  • 8 Post By Atco

Wątek: Sebastian Mikosz (ex Prezes LOT) zostanie Prezezem Kenya Airways.

  1. #1
    ModTeam
    Awatar Quantas

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    Pyrlandia

    Domyślnie Sebastian Mikosz (ex Prezes LOT) zostanie Prezezem Kenya Airways.


    Polecamy

    Sebastian Mikosz, były prezes LOT, znów stanie na czele linii lotniczych, ale z dala od Polski. Za kilka tygodni usiądzie na fotelu prezesa Kenya Airways - jednej z największych linii w Afryce. Cel - wyciągnąć przewoźnika z finansowych turbulencji.

    Sebastian Mikosz potwierdził w rozmowie z Business Insider Polska doniesienia serwisu businesstoday.co.ke. Stery Kenya Airways obejmie stery od początku czerwca 2017 r. Jego poprzednik, Mbuvi Ngunze pierwotnie deklarował, że zrezygnuje w pierwszym kwartale tego roku, jednak rada nadzorcza poprosiła go o odroczenie tego kroku do czasu znalezienia nowego kandydata. Ostatnie dwa lata rządów Nguze to dla Kenya Airways okres strat. Zadaniem Sebastiana Mikosza będzie przywrócenie finansowej płynności.

    Sebastian Mikosz nowym prezesem Kenya Airways

    Pozostaje pogratulować i życzyć sukcesów!


    ojcie_c and Mateos33 like this.



  2. #2

    Dołączył
    Apr 2008

    Domyślnie

    Były prezes LOT-u dla Business Insider Polska o tym, jak przejął stery w Kenya Airways: Sebastian Mikosz prezesem Kenya Airways - wywiad.

  3. #3

    Dołączył
    Mar 2009

    Domyślnie

    Jedyne co powiedział konkretnego to nieprawda, bo pierwsze na 787 zaczęły w Afryce latać linie Ethiopian, Kenya "jedyne" dwa lata później.

  4. #4
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Z konkretów to jeszcze powiedział "pierwsza kobieta samolotu Boeing 787 na kontynencie afrykańskim". Cokolwiek to znaczy.


  5. #5
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    https://www.standardmedia.co.ke/busi...-reforms-delay

    Coś ma pecha do wyboru pracodawców...


  6. #6

    Dołączył
    Jul 2007
    Mieszka w
    Polska

    Domyślnie

    Pracodawcy do niego.

  7. #7
    Awatar Atco

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie Polska myśl ekonomiczna w Kenya Airways

    The Kenyan government has agreed to convert Kenya Airways debt of over $400 million into equity, increasing its stake in the flag carrier from 29.8% to 48.9%. Under the agreement, around of 87% of the airline would belong to Kenyan government and banks.
    The financially troubled Kenya Airways has suffered five years of losses, reaching peak debt in the fiscal year that ended in March 2015, when it reported $252 million loss – the worst in the carrier’s history. Figures dropped even lower, to $257 million, in March 2016.

    Since then, the airline turnaround plan was introduced in addition to vast changes in the airline’s top management positions. In June 2017, the airline appointed Sebastian Mikosz as new Chief Executive Officer.

    In July 2017, a turn-around plan was introduced, intending to turn the debt into equity and create a stock split to raise more funds. As foreseen in the plan, the Kenyan government, that has already supported the airline with $1.9 million loans, is becoming the biggest shareholder of Kenya Airways with a stock share increase from 29.8% to 48.9%. KQ Lenders – a newly created entity, composed of share-holding banks, will own a 38.1% stake.

    The overhaul plans came to question when the High Court of Kenya ruled in favor of the reinstatement of the former finance director Alex Mbugua, who was dismissed in January 2016, and ordered the airline to pay out his paid three-years’ salary in addition to compensation. Besides the financial aspect, which is difficult to the struggling airline, the decision also raises questions about the new management’s abilities to live up to its ambition to turn the airline’s finances around with the help of newly formed top management team.
    https://www.aerotime.aero/en/civil/2...-kenya-airways

    Upaństwowienie długów. Przynajmniej żadna UE się nie przyczepi.
    "Rząd nie zamawiał analiz, które uzasadniałyby konieczność budowy CPK. Wild mówi, że wydłużyłoby tylko proces inwestycyjny."

  8. #8
    Awatar michastrain

    Dołączył
    Jan 2010
    Mieszka w
    Suwałki / Warszawa

    Domyślnie


    Polecamy

    Teraz czekamy na drugiego królika z kapelusza: aktualizacja wartości środków trwałych (oczywiście w dół) -> niższa amortyzacja -> niższe koszty -> niższa strata/wyjście nad kreskę/większy zysk.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •