Pokaż wyniki od 1 do 8 z 8
  1. #1

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie SAS zostanie rozbity na 4 niezależne linie


    Polecamy

    SAS zostanie wkrótce rozdzielony na 4 niezależne linie, 3 narodowe + SAS IC, każda z własnym kodem ICAO, jak donosi norweski portal Dagens Næringsliv i forum scanair.

    Podobno ma to ułatwić Danii, Szwecji i Norwegii kontrole swoich samolotów...

  2. #2

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Mielec

    Domyślnie

    Ale ten SAS międzynarodowy zostanie jeden

  3. #3
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Włocławek

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez jester
    Ale ten SAS międzynarodowy zostanie jeden
    No wyraznie Stoarn pisze, ze beda 3 narodowe oraz Internetional.

    To po to sie kiedys laczyly, aby teraz sie dzielic? A co, nie moga sie samolotow doszukac?

  4. #4
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Włocławek

    Domyślnie

    A kod IATA zostanie ten sam?

  5. #5

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Kod IATA NOrge ma BU, nie wiadomo jak z innymi.

    SAS International, czyli A330/340, choć to nie wynika z artykułu, ale spekuluje się wśród znajomych, że będzie linią norweską, operującą z CPH i ARN, bo Norwegia ma najwygodniejsze dla linii prawodawstwo jeżeli chodzi o leasing zwrotny etc.

    Do tej pory kontrole wszystkich samolotów odbywały się w Sztokholmie, a państwa zwierzchnie nad maszynami (głównie Norwegia) miały problem z efektywną kontrolą nad nimi.

    Od strony pasażera chyba różnica będzie niezauważalna.

  6. #6
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Włocławek

    Domyślnie

    A jak z czlonkostwem formalnym w Star Alliance?

  7. #7

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Po całkowitym wycofaniu się z Węgier, kolej na Czechy. SAS Danmark likwiduje całkowicie połączenia Pragi z Kopenhagą na sezon zimowy (pozostaje ARN).

  8. #8

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie


    Polecamy

    Wczoraj przed północą wylądowałpo raz pierwszy w Kopenhadze pierwszy Canadair 900 dla SAS Danmark.

    Maszyna ma reg'a OY-KFA, nazywa się Johan Viking i bierze na pokład 88 pasażerów (o 16 więcej niż DH4).

    Pierwszy rejs rozkładowy (do Aalborg) odbędzie się 17 grudnia, w 105. rocznicę pionierskiego lotu braci Wright.

    Oto fotka maszyny

    Do stycznia 2010 w sumie dostarczonych zostanie 12 maszyn.

    Będą obsługiwać trasy z CPH do Aarhus, Aalborg, Birmingham, Stuttgartu, Dusseldorfu, Amsterdamu, Bergen, Brukseli, Bukaresztu, Gdańska, Goteborga, Hamburga, Kijowa, Luksemburga, Moskwy, Stavanger, Turku, Warszawy i Zurychu.

    W Polsce od lutego-marca.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •