Strona 4 z 5 PierwszyPierwszy ... 2 3 4 5 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 61 do 80 z 93
Like Tree64Likes

Wątek: JOON - młodzieżowa marka Air France

  1. #61

    Dołączył
    Nov 2012
    Mieszka w
    ZRH

    Domyślnie


    Polecamy

    rzeczywiscie na trasie 1h20min odliczajac wznoszenie i podchodzenie do ladowania pozostaje raptem 30 min na serwis w A320
    good luck

  2. #62

    Dołączył
    Jan 2017

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez spiggy Zobacz posta
    rzeczywiscie na trasie 1h20min odliczajac wznoszenie i podchodzenie do ladowania pozostaje raptem 30 min na serwis w A320
    good luck
    Lecąc do Brazylii czy na Szeszele to ile masz czasu na serwis?

  3. #63

    Dołączył
    Nov 2012
    Mieszka w
    ZRH

    Domyślnie

    fucktycznie, maja latac lonhaul - oby dotrwali
    trend we Francyji jest na mlodosc ala Macron
    oby rzeczywistosc nie okazala sie ichniejsza first lady
    pbciderek likes this.

  4. #64
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez mcxmcx Zobacz posta
    Lecąc Joon w Klasie Ekonomicznej pasażerowie będą częstowani przez cały czas trwania lotu bezpłatnymi napojami zimnymi i gorącymi: woda, sok pomarańczowy, organiczna kawa Segafredo i herbata.


    Czyli jednak postępowcy potrafią czytać, w odróżnieniu od zacofanych.
    Zacofani potrafią za to czytać ze zrozumieniem, a w dodatku liczyć. Jedna organiczna kawa za darmo w zestawieniu z około 60 innymi produktami płatnymi to jednak sporo bliżej do modelu wszystkopłatnego niż wszystkodarmowego.
    Ale nie smuć się, masz medal za partycypację, dobry z Ciebie target.


  5. #65
    Awatar Scorpio86

    Dołączył
    Aug 2012
    Mieszka w
    Lublin

    Domyślnie

    Pierwszy samolot pomalowany.

    fot. twitter.com/FlightReportCHC

  6. #66

  7. #67
    Awatar tigga

    Dołączył
    Jan 2010
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez spiggy Zobacz posta
    rzeczywiscie na trasie 1h20min odliczajac wznoszenie i podchodzenie do ladowania pozostaje raptem 30 min na serwis w A320
    good luck
    OLT się jakoś spokojnie wyrabiał z GDN do WAW, więc?

    Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka

  8. #68

    Dołączył
    Mar 2009

    Domyślnie

    Z tym spokojnie to przesada.

  9. #69
    Awatar tigga

    Dołączył
    Jan 2010
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez aaben Zobacz posta
    Z tym spokojnie to przesada.
    Raz mi się zdarzyło przy turbulencjach że nie zdążyli. Fakt, niektórzy dostawali swój kubeczek już na zniżaniu. ALE. Jak czytam że na locie 1:20 kolega @spiggy daje załodze 30 minut na ogarnięcie serwisu to co powie na Ryana, który w 45 minut lotu ogarniał serwis, zdrapki i perfumy?
    mcxmcx, jtf2 and shiver like this.

  10. #70

    Dołączył
    Mar 2009

    Domyślnie

    Po pierwsze wie co mówi bo pracuje z francuzami na co dzień a po drugie może nie uznaje pośpiesznego jarmarku za odpowiedni sposób obsługi na pokładzie?

  11. #71
    Awatar tigga

    Dołączył
    Jan 2010
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez aaben Zobacz posta
    a po drugie może nie uznaje pośpiesznego jarmarku za odpowiedni sposób obsługi na pokładzie?
    I naprawdę sądzisz, że Ryan wyrabiał się z "pospiesznym jarmarkiem" w pięć minut lotu "po płaskim" z Warszawy do Gdańska?

  12. #72

    Dołączył
    Mar 2009

    Domyślnie

    Musisz mi dokładnie wytłumaczyć o co chodzi, bo już się pogubiłem skoro teraz mówimy o serwisie pokładowym w Ryanair.

  13. #73
    Awatar tigga

    Dołączył
    Jan 2010
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    ^^
    rzeczywiscie na trasie 1h20min odliczajac wznoszenie i podchodzenie do ladowania pozostaje raptem 30 min na serwis w A320
    O to mi chodzi. Albo jest to bzdura, albo rozpoczęcie serwisu jeszcze podczas wznoszenia to ryanair'owy "jarmark".

  14. #74

    Dołączył
    Jul 2017

    Domyślnie

    Właśnie się przeleciałem linią JOON na trasie BOM-CDG.
    Tak naprawdę nie wiem po co Air France takie coś? Lot jest wszędzie firmowany jako Air France (operated by JOON). Na lotnisku, biletach itd. jest numer lotu AF i bilety są też AF. Pasażerowie w samolocie się wręcz podpytywali obsługi co to właściwie jest.
    W samolocie obsługa rzeczywiście bardzo młoda. Na minus, porcje jedzenia zminimalizowane do ekstremum. Na kolację dostałem trzy spring rollsy na aluminiowej tacce i pięć kosteczek arbuza i melona. Myślałem, że to może zakąska, ale nie.... Nic więcej nie było. Za to, bez problemu dostałem za każdym przejściem obsługi buteleczkę w miarę dobrego czerwonego wina.
    Na śniadanie było tego ciut więcej: tacka jakiś dziwnych placuszków (po teście spring rollsów wolałem nie próbować), biały jogurt, parę kostek owoców, masełko i dżemik.
    Nie było opcji zakupu niczego innego.
    Co ciekawe, przy robieniu rezerwacji na stronie AF można wybierać posiłki specjalne (wege, bez glutenu, koszer itp. za dodatkowe 5 EUR). Przy zakupie biletu przez agenta takiej opcji nie było, ale dzwoniąc na infolinię AF przydzielono mi posiłek bez glutenu bez problemu i bez dodatkowej opłaty.
    Lecąc tam (CDG-BOM) miałem lot AF operated by Jet Airways i posiłek można było zmieniać przez stronę internetową. Na JOON tej opcji nie ma.

  15. #75

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Frufru Zobacz posta
    Właśnie się przeleciałem linią JOON na trasie BOM-CDG.
    Tak naprawdę nie wiem po co Air France takie coś? Lot jest wszędzie firmowany jako Air France (operated by JOON). Na lotnisku, biletach itd. jest numer lotu AF i bilety są też AF. Pasażerowie w samolocie się wręcz podpytywali obsługi co to właściwie jest.
    W samolocie obsługa rzeczywiście bardzo młoda. Na minus, porcje jedzenia zminimalizowane do ekstremum. Na kolację dostałem trzy spring rollsy na aluminiowej tacce i pięć kosteczek arbuza i melona. Myślałem, że to może zakąska, ale nie.... Nic więcej nie było. Za to, bez problemu dostałem za każdym przejściem obsługi buteleczkę w miarę dobrego czerwonego wina.
    Na śniadanie było tego ciut więcej: tacka jakiś dziwnych placuszków (po teście spring rollsów wolałem nie próbować), biały jogurt, parę kostek owoców, masełko i dżemik.
    Nie było opcji zakupu niczego innego.
    Co ciekawe, przy robieniu rezerwacji na stronie AF można wybierać posiłki specjalne (wege, bez glutenu, koszer itp. za dodatkowe 5 EUR). Przy zakupie biletu przez agenta takiej opcji nie było, ale dzwoniąc na infolinię AF przydzielono mi posiłek bez glutenu bez problemu i bez dodatkowej opłaty.
    Lecąc tam (CDG-BOM) miałem lot AF operated by Jet Airways i posiłek można było zmieniać przez stronę internetową. Na JOON tej opcji nie ma.
    Po co?

    Po to żeby w miarę odchodzenia starych załóg można zatrudniać nowe taniej i na gorszych kontraktach już w nowym podmiocie, i żeby móc mniej kosztochłonny serwis oferować, a to wszystko pod płaszczykiem "nowe, młodsze etc".

    Gdy jakiś przewoźnik mnoży spółki córki i brandy w nieskończoność to tylko po to, żeby można było coraz taniej zatrudniać.

    Wysłane z mojego TA-1033 przy użyciu Tapatalka
    sprajt2 likes this.

  16. #76
    Awatar maciass

    Dołączył
    May 2012
    Mieszka w
    Wrocław

    Domyślnie

    Wygląda na to, że eksperyment się nie udał

    https://ifn.news/posts/air-france-to-discontinue-joon/


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  17. #77

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    A któremu "High Cost" udało się zrobić submarkę LCC? Mentalność korporacji matki zawsze odciśnie swe macki. Do LCC potrzeba kogoś kto zostanie uwolniony z korporacyjnego pierdololo. I to nawet nie kwestia poszczególnych prezesów. Taki Enter Air czarterowy ma zbite koszty działa 10 lat i żyje a przecież ci sami ludzie byli w Centralwings "by LOT" i sie nie udało.

    Coś takiego jak tania marka "tradycyjnej linii" nie ma szans jak nie odetnie pępowiny od matki. Ciekaw jestem wyników "Level" bo ma trochę inny model oraz sytuacji odwrotnej gdzie szczyt szczytów LCC robi prawie "tradycyjna linie" czyli Laudamotion

  18. #78

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Cardiff

    Domyślnie

    Nie ma to jak prze..... w rok nieco pieniędzy na kretyńskie rekklamy i budowanie świadomości marki, a potem stwierdzić "a właściwie po co to wszystko robimy" i zamknąć interes. Za państwowe pieniądze, bo przecież sponsorowane przez flagowego przewoźnika.
    Eee tam, podpis ;)

  19. #79
    Awatar Rafciooo77

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Śląsk Cieszyński

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez robbo2k Zobacz posta
    A któremu "High Cost" udało się zrobić submarkę LCC? Mentalność korporacji matki zawsze odciśnie swe macki. Do LCC potrzeba kogoś kto zostanie uwolniony z korporacyjnego pierdololo. I to nawet nie kwestia poszczególnych prezesów. Taki Enter Air czarterowy ma zbite koszty działa 10 lat i żyje a przecież ci sami ludzie byli w Centralwings "by LOT" i sie nie udało.

    Coś takiego jak tania marka "tradycyjnej linii" nie ma szans jak nie odetnie pępowiny od matki. Ciekaw jestem wyników "Level" bo ma trochę inny model oraz sytuacji odwrotnej gdzie szczyt szczytów LCC robi prawie "tradycyjna linie" czyli Laudamotion
    A czy przypadkiem ideą utworzenia JOON czy LEVEL nie był trik pozwalający na zatrudnienie pracowników na gorszych warunkach niż w spółkach matkach?
    UL984 UN744 UM984



    "Widziałem rzeczy, o których Wam ludziom nawet się nie śniło."

  20. #80

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Cardiff

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez Rafciooo77 Zobacz posta
    A czy przypadkiem ideą utworzenia JOON czy LEVEL nie było trikiem pozwalającym na zatrudnienie pracowników na gorszych warunkach niż w spółkach matkach?
    No tak, a teraz i tak zbierają pracowników z powrotem pod skrzydła królowej matki
    Eee tam, podpis ;)

Strona 4 z 5 PierwszyPierwszy ... 2 3 4 5 OstatniOstatni

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •