Strona 1 z 5 1 2 3 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 93
Like Tree64Likes

Wątek: JOON - młodzieżowa marka Air France

  1. #1
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2015

    Domyślnie JOON - młodzieżowa marka Air France


    Polecamy

    z cyklu kto bogatemu zabroni Fly Joon

    Joon – tak będzie nazywała się tania linia lotnicza, która już jesienią wystartuje w Paryżu. Ma przyciągnąć przede wszystkim młodych ludzi. W każdy możliwy sposób.Air France od dawna próbowało stworzyć swoją własną tanią linię, która pozwoliłaby mu konkurować z takimi liniami jak Norwegian czy Ryanair. Jednak długo na przeszkodzie stały związki zawodowe, zwłaszcza pilotów, które nie chciały zgodzić się na nowe warunki zatrudnienia. Ostatecznie, obie strony zawarły kompromis w zeszłym tygodniu i dzięki temu Air France mógł zaprezentować projekt nowej linii.Joon (pierwotnie linia miała się nazywać Boost) zacznie latać na krótkich i średnich trasach od jesieni. Na początku tylko z paryskiego lotniska Charles de Gaulle. Dalekie, międzykontynentalne trasy przewoźnik ma uruchomić w połowie 2018 roku. W pierwszej kolejności przewoźnik będzie dysponował flotą 6 samolotów na krótkie trasy, w przyszłym roku dojdą 4 maszyny na trasy dłuższe. Tym, co wyróżnia tego przewoźnika jest fakt, że kieruje swoją ofertę przede wszystkim do młodych ludzi, w wieku 18-35 lat. Świadczy już o tym sama nazwa – „Joon” to fonetyczna wersja słowa „jeune”, czyli młody.

  2. #2
    Awatar Scorpio86

    Dołączył
    Aug 2012
    Mieszka w
    Lublin

    Domyślnie

    Bardziej mi to wygląda na zapowiedź nowego sezonu "You Can Dance" niż reklamę linii lotniczej


    Skoro już chcieli postawić na motyw taneczny to mogli skorzystać z nieco lepszych wykonawców


    Kiedyś to były reklamy...
    Blog: scorpio86-planespotting.blogspot.com (zdjęcia, nowe malowania, ciekawostki oraz wiele innych informacji:))

  3. #3
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2015

    Domyślnie

    Ale czy nie taniej i prosciej bylo by wprowadzic specjalna taryfe dla mlodych jak np SAS ma?
    Normapnie dazy sie do uproszczenia struktury a tym samym kosztów. Skoro mlodzi nie chca latac AF to lepiej te kupe kasy przeznaczyć na marketing cos w stylu SERCE I ROZUM Telekomunikacji Polskiej czyli jak z "trupa" zrobic wiodaca markę.

    tapnięte z paczkomatu

  4. #4
    Awatar Mateusz Janiec

    Dołączył
    Aug 2007
    Mieszka w
    Rzeszów

    Domyślnie

    Reklama Francuzów idiotyczna.

    Natomiast Delta - klasyka, świetna!
    pasazernagape likes this.
    Audi RS7 '16 4.0 TFSI 720KM/800NM.
    Aer Lingus - Simply unbeatable!
    Aer Lingus - This is not just an airline, this is Aer Lingus!
    Aer Lingus - Reaching for new heights!

  5. #5

    Dołączył
    May 2008
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Mateusz Janiec Zobacz posta
    Reklama Francuzów idiotyczna.
    Najwyraźniej nie jesteś targetem.
    mickey93 likes this.

  6. #6
    Awatar Mateusz Janiec

    Dołączył
    Aug 2007
    Mieszka w
    Rzeszów

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Ztof Zobacz posta
    Najwyraźniej nie jesteś targetem.
    Mieszczę się w podanym zakresie wiekowym ;-)
    Audi RS7 '16 4.0 TFSI 720KM/800NM.
    Aer Lingus - Simply unbeatable!
    Aer Lingus - This is not just an airline, this is Aer Lingus!
    Aer Lingus - Reaching for new heights!

  7. #7

    Dołączył
    Dec 2016

    Domyślnie

    Skończy się tak samo, jak wszystko co tworzone "dla młodych" przez starych pryków, którzy myślą, że wiedzą czego chcą młodzi ludzie. Sama reklama jest dowodem na to, że oni nie wiedzą co robią. I mówię to jako dwudziestoparolatek.
    kaspric and marcoos like this.

  8. #8
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Jak młode pelikany...
    Przecież to jest linia skierowana tylko i wyłącznie do księgowych grupy.
    PeK, Mimis, pasazernagape and 2 others like this.


  9. #9

    Dołączył
    May 2008
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Mateusz Janiec Zobacz posta
    Mieszczę się w podanym zakresie wiekowym ;-)
    A masz ten sam background ekonomiczno-kulturowy i mieszkasz na ich głównym rynku, czy przez całe życie mieszkałes na wschodzie?

  10. #10

    Dołączył
    May 2008
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez siwy550 Zobacz posta
    Skończy się tak samo, jak wszystko co tworzone "dla młodych" przez starych pryków, którzy myślą, że wiedzą czego chcą młodzi ludzie. Sama reklama jest dowodem na to, że oni nie wiedzą co robią. I mówię to jako dwudziestoparolatek.
    To tak jakby powiedzieć, że usługi dla starych prykow mogą być oferowane tylko przez starych prykow, a chorym tylko przez chorych. Na szczęście usługi można projektować bez takich złożen.

  11. #11
    Awatar Mateusz Janiec

    Dołączył
    Aug 2007
    Mieszka w
    Rzeszów

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Ztof Zobacz posta
    A masz ten sam background ekonomiczno-kulturowy i mieszkasz na ich głównym rynku, czy przez całe życie mieszkałes na wschodzie?
    Mieszkałem cztery lata na ich głównym rynku, także zdążyłem się troszkę z tym wszystkim zapoznać. Marketingowo totalnie nie czuję tej reklamy.
    Audi RS7 '16 4.0 TFSI 720KM/800NM.
    Aer Lingus - Simply unbeatable!
    Aer Lingus - This is not just an airline, this is Aer Lingus!
    Aer Lingus - Reaching for new heights!

  12. #12
    Awatar Don Corleone

    Dołączył
    Nov 2009
    Mieszka w
    Maastricht

    Domyślnie

    Ładne błękity w tej reklamie. Aż mi się zachciało KLM-em lecieć.
    Rafciooo77 and Chandler like this.

  13. #13

    Dołączył
    Dec 2016

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Ztof Zobacz posta
    To tak jakby powiedzieć, że usługi dla starych prykow mogą być oferowane tylko przez starych prykow, a chorym tylko przez chorych. Na szczęście usługi można projektować bez takich złożen.
    Jest różnica kiedy pryk naprawdę wie, czego młodzi chcą, a kiedy mu się tylko wydaje. Można idealnie zobaczyć to w polityce, gdzie różne partie próbując na różne sposoby przyciągnąć do siebie młodzież, a tak naprawdę tymi działaniami ich od siebie odpychają.

  14. #14
    Awatar Rafciooo77

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Śląsk Cieszyński

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez siwy550 Zobacz posta
    Skończy się tak samo, jak wszystko co tworzone "dla młodych" przez starych pryków, którzy myślą, że wiedzą czego chcą młodzi ludzie.
    Od razu przyszło mi na myśl to

    https://www.youtube.com/watch?v=iJGuz1NaDIk
    pasazernagape likes this.
    UL984 UN744 UM984



    "Widziałem rzeczy, o których Wam ludziom nawet się nie śniło."

  15. #15

    Dołączył
    May 2008
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Mateusz Janiec Zobacz posta
    Marketingowo totalnie nie czuję tej reklamy.
    Co to znaczy, ze marketingowo nie czujesz, tej reklamy?

    Wysłane z mojego VTR-L29 przy użyciu Tapatalka

  16. #16

    Dołączył
    May 2008
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez siwy550 Zobacz posta
    Jest różnica kiedy pryk naprawdę wie, czego młodzi chcą, a kiedy mu się tylko wydaje. Można idealnie zobaczyć to w polityce, gdzie różne partie próbując na różne sposoby przyciągnąć do siebie młodzież, a tak naprawdę tymi działaniami ich od siebie odpychają.
    Masz więcej arogancji niż Twój "pryk" - uważasz, że będąc we właściwej grupie wiekowej, ale z przypadkowego innego rynku, uważasz, że rozumiesz wszystkie segmenty na targetowanym rynku.
    Mozesz mieć od nich totalnie inne potrzeby, bariery i punkty odniesienia.
    Te wszystkie rzeczy można poznać przez badania i to niezależnie od tego kto badania zleca, a następnie usługi i ich komunikację projektować na bazie tych badan.

    Wysłane z mojego VTR-L29 przy użyciu Tapatalka

  17. #17
    Awatar Mateusz Janiec

    Dołączył
    Aug 2007
    Mieszka w
    Rzeszów

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Ztof Zobacz posta
    Co to znaczy, ze marketingowo nie czujesz, tej reklamy?

    Wysłane z mojego VTR-L29 przy użyciu Tapatalka
    Nie spełnia swojej funkcji. Rozmawiałem również ze znajomymi, którzy są "pełnowartościowym" targetem, wśród reakcji dominuje konsternacja.
    Audi RS7 '16 4.0 TFSI 720KM/800NM.
    Aer Lingus - Simply unbeatable!
    Aer Lingus - This is not just an airline, this is Aer Lingus!
    Aer Lingus - Reaching for new heights!

  18. #18
    ModTeam
    Awatar Quantas

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    Pyrlandia

    Domyślnie

    Pytanie czym ma być linia dla młodych? Czym ma się różnić? Że stewka będzie miała różowe paznokcie a stew portki z krokiem przy kolanach? A może muza głośna będzie na pokładzie? Czy apka będzie młodzieżowym slangiem napisana?
    Ponadto mlody młodemu nie równy. Nie każdy młody pragnie tego samego. A może starym nie będą sprzedawać biletów?

    Przecież "linia dla młodych" to po prostu zwykły bełkot. Szukanie sposobu na oderwanie ludzi od FR czy EZY. Ale dla młodych, jak dla mało kogo liczy się tylko cena, a jak ta nie będzie najniższa to linia zaliczy samozaoranie.

  19. #19

    Dołączył
    Dec 2016

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Ztof Zobacz posta
    Masz więcej arogancji niż Twój "pryk" - uważasz, że będąc we właściwej grupie wiekowej, ale z przypadkowego innego rynku, uważasz, że rozumiesz wszystkie segmenty na targetowanym rynku.
    Mozesz mieć od nich totalnie inne potrzeby, bariery i punkty odniesienia.
    Te wszystkie rzeczy można poznać przez badania i to niezależnie od tego kto badania zleca, a następnie usługi i ich komunikację projektować na bazie tych badan.

    Wysłane z mojego VTR-L29 przy użyciu Tapatalka
    Spędziłem parę lat życia na szeroko pojętym "zachodzie", więc siłą rzeczy mam tam trochę znajomych w moim wieku i znam w jakimś stopniu ich zachowania. Głównym grzechem tworzenia czegoś dla młodych jest sztuczność, na którą te pokolenie jest strasznie wyczulone. Od razu można wyczuć, że nie jest to tworzone przez ludzi, do których jest to adresowane. Dlatego mówię, że wszystko, co jest robione przez ludzi którzy tylko myślą, że wiedzą, a nie wiedzą naprawdę, jest skazane na porażkę.
    Zresztą, co to za przedział 18-35 lat? Przecież to jest przepaść, to są całkiem inne zachowania i styl życia. Nie wpakujesz trzydziestopięciolatka i człowieka, który dopiero co skończył liceum, do jednego worka.

    Że załoga będzie bardziej "młodzieżowo" ubrana? Że będzie luźniej? Że inny, bardziej bezpośredni sposób komunikacji? Jeśli nic więcej za tym nie pójdzie (a na razie nie ma żadnych zapowiedzi by tak było), to raczej słabo to widzę.

  20. #20
    Awatar Tom_EPKK

    Dołączył
    Oct 2007
    Mieszka w
    KRK/EPKK

    Domyślnie


    Polecamy

    Jedna rzecz na ktora zwrocilem uwage: we francuskim spocie piosenka jest anglojezyczna. Jesli to ma trafic do francuskiej mlodziezy - to tak srednio... Skoro spot jest po francusku, to i muzyka powinna byc francuska. Jesli ma trafic do grona miedzynarodowego, to tekst powinien byc po angielsku.
    Taki troche brak konsekwencji...
    ...My Eyes Can See What Others Cannot...
    EPKK Spotters @Facebook

Strona 1 z 5 1 2 3 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •