Bardziej mi to wygląda na zapowiedź nowego sezonu "You Can Dance" niż reklamę linii lotniczej
Skoro już chcieli postawić na motyw taneczny to mogli skorzystać z nieco lepszych wykonawców
Kiedyś to były reklamy...
z cyklu kto bogatemu zabroni Fly Joon
Joon – tak będzie nazywała się tania linia lotnicza, która już jesienią wystartuje w Paryżu. Ma przyciągnąć przede wszystkim młodych ludzi. W każdy możliwy sposób.Air France od dawna próbowało stworzyć swoją własną tanią linię, która pozwoliłaby mu konkurować z takimi liniami jak Norwegian czy Ryanair. Jednak długo na przeszkodzie stały związki zawodowe, zwłaszcza pilotów, które nie chciały zgodzić się na nowe warunki zatrudnienia. Ostatecznie, obie strony zawarły kompromis w zeszłym tygodniu i dzięki temu Air France mógł zaprezentować projekt nowej linii.Joon (pierwotnie linia miała się nazywać Boost) zacznie latać na krótkich i średnich trasach od jesieni. Na początku tylko z paryskiego lotniska Charles de Gaulle. Dalekie, międzykontynentalne trasy przewoźnik ma uruchomić w połowie 2018 roku. W pierwszej kolejności przewoźnik będzie dysponował flotą 6 samolotów na krótkie trasy, w przyszłym roku dojdą 4 maszyny na trasy dłuższe. Tym, co wyróżnia tego przewoźnika jest fakt, że kieruje swoją ofertę przede wszystkim do młodych ludzi, w wieku 18-35 lat. Świadczy już o tym sama nazwa – „Joon” to fonetyczna wersja słowa „jeune”, czyli młody.
Bardziej mi to wygląda na zapowiedź nowego sezonu "You Can Dance" niż reklamę linii lotniczej
Skoro już chcieli postawić na motyw taneczny to mogli skorzystać z nieco lepszych wykonawców
Kiedyś to były reklamy...
Ale czy nie taniej i prosciej bylo by wprowadzic specjalna taryfe dla mlodych jak np SAS ma?
Normapnie dazy sie do uproszczenia struktury a tym samym kosztów. Skoro mlodzi nie chca latac AF to lepiej te kupe kasy przeznaczyć na marketing cos w stylu SERCE I ROZUM Telekomunikacji Polskiej czyli jak z "trupa" zrobic wiodaca markę.
tapnięte z paczkomatu
Reklama Francuzów idiotyczna.
Natomiast Delta - klasyka, świetna!
Mercedes CLS 53AMG 4MATIC 435KM/520NM.
Aer Lingus - Simply unbeatable!
Aer Lingus - This is not just an airline, this is Aer Lingus!
Aer Lingus - Reaching for new heights!
Jak młode pelikany...
Przecież to jest linia skierowana tylko i wyłącznie do księgowych grupy.
Mercedes CLS 53AMG 4MATIC 435KM/520NM.
Aer Lingus - Simply unbeatable!
Aer Lingus - This is not just an airline, this is Aer Lingus!
Aer Lingus - Reaching for new heights!
Ładne błękity w tej reklamie. Aż mi się zachciało KLM-em lecieć.
Od razu przyszło mi na myśl to
https://www.youtube.com/watch?v=iJGuz1NaDIk
Masz więcej arogancji niż Twój "pryk" - uważasz, że będąc we właściwej grupie wiekowej, ale z przypadkowego innego rynku, uważasz, że rozumiesz wszystkie segmenty na targetowanym rynku.
Mozesz mieć od nich totalnie inne potrzeby, bariery i punkty odniesienia.
Te wszystkie rzeczy można poznać przez badania i to niezależnie od tego kto badania zleca, a następnie usługi i ich komunikację projektować na bazie tych badan.
Wysłane z mojego VTR-L29 przy użyciu Tapatalka
Mercedes CLS 53AMG 4MATIC 435KM/520NM.
Aer Lingus - Simply unbeatable!
Aer Lingus - This is not just an airline, this is Aer Lingus!
Aer Lingus - Reaching for new heights!
Pytanie czym ma być linia dla młodych? Czym ma się różnić? Że stewka będzie miała różowe paznokcie a stew portki z krokiem przy kolanach? A może muza głośna będzie na pokładzie? Czy apka będzie młodzieżowym slangiem napisana?
Ponadto mlody młodemu nie równy. Nie każdy młody pragnie tego samego. A może starym nie będą sprzedawać biletów?
Przecież "linia dla młodych" to po prostu zwykły bełkot. Szukanie sposobu na oderwanie ludzi od FR czy EZY. Ale dla młodych, jak dla mało kogo liczy się tylko cena, a jak ta nie będzie najniższa to linia zaliczy samozaoranie.
Spędziłem parę lat życia na szeroko pojętym "zachodzie", więc siłą rzeczy mam tam trochę znajomych w moim wieku i znam w jakimś stopniu ich zachowania. Głównym grzechem tworzenia czegoś dla młodych jest sztuczność, na którą te pokolenie jest strasznie wyczulone. Od razu można wyczuć, że nie jest to tworzone przez ludzi, do których jest to adresowane. Dlatego mówię, że wszystko, co jest robione przez ludzi którzy tylko myślą, że wiedzą, a nie wiedzą naprawdę, jest skazane na porażkę.
Zresztą, co to za przedział 18-35 lat? Przecież to jest przepaść, to są całkiem inne zachowania i styl życia. Nie wpakujesz trzydziestopięciolatka i człowieka, który dopiero co skończył liceum, do jednego worka.
Że załoga będzie bardziej "młodzieżowo" ubrana? Że będzie luźniej? Że inny, bardziej bezpośredni sposób komunikacji? Jeśli nic więcej za tym nie pójdzie (a na razie nie ma żadnych zapowiedzi by tak było), to raczej słabo to widzę.
Jedna rzecz na ktora zwrocilem uwage: we francuskim spocie piosenka jest anglojezyczna. Jesli to ma trafic do francuskiej mlodziezy - to tak srednio... Skoro spot jest po francusku, to i muzyka powinna byc francuska. Jesli ma trafic do grona miedzynarodowego, to tekst powinien byc po angielsku.
Taki troche brak konsekwencji...
Zakładki