Strona 5 z 6 PierwszyPierwszy ... 3 4 5 6 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 81 do 100 z 106
Like Tree63Likes

Wątek: Zamówienia 2018

  1. #81
    Awatar Scorpio86

    Dołączył
    Aug 2012
    Mieszka w
    Lublin

    Domyślnie


    Polecamy

    10 A330-900neo dla Delta Air Lines (łącznie zamówili 35 tego typu samolotów).

  2. #82

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Ale opóźnili zamówione 10szt A350-900 do 2025r z opcja zamiany na A330neo.

  3. #83
    Awatar tinek6

    Dołączył
    Nov 2011
    Mateos33 likes this.

  4. #84
    Awatar Scorpio86

    Dołączył
    Aug 2012
    Mieszka w
    Lublin

    Domyślnie

    EasyJet zamówił 17 dodatkowych A320neo. Łącznie mają zamówionych 147 samolotów z rodziny NEO (w tym 30 A321neo). Od początku działalności zamówili aż 468 maszyn z rodziny A320.

  5. #85
    Awatar Scorpio86

    Dołączył
    Aug 2012
    Mieszka w
    Lublin

    Domyślnie

    12 B737 MAX 8 dla Caribbean Airlines.

  6. #86
    Awatar Scorpio86

    Dołączył
    Aug 2012
    Mieszka w
    Lublin

    Domyślnie

    Turkish Cargo zamówił trzy dodatkowe B777F. Pierwszy z nich zostanie dostarczony we wrześniu 2019 roku, a pozostałe w styczniu i lutym 2020.

  7. #87
    Administrator Senior Screener
    Awatar Witek

    Dołączył
    Nov 2006
    Mieszka w
    POZ

    Domyślnie

    Adria Airways właśnie zamówiła 15 maszyn SSJ100.
    Reg Hunter - profil FB / profil YT

  8. #88

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Komunikat prasowy
    SCAC and Adria Airways: LOI for 15 SSJ100 and MRO Joint Venture

    Minister of industry and trade of the Russian Federation Denis Manturov said that JSC “Sukhoi Civil Aircraft Company” and ADRIA Airways signed a Letter of Intent (LOI) for 15 SSJ100.
    ŤThe delivery is to be started at the beginning of 2019. They will be handed over under a long-term lease arrangement. In addition, both Parties signed Memorandum of Understanding upon establishing an SSJ100 Maintenance and Repair Organization (MRO) at Ljubljana Airport (Slovenia)ť.
    The JSC ŤSukhoi Civil Aircraft Companyť President Alexander Rubtsov, the CEO of ADRIA Airways Holger Kowarsch and AA Aviation’s Managing Director Dr. Martin Vorderwulbecke indicated that the agreements signed opened a new chapter towards a strategic relationship between the Parties:
    ŤIt is our pleasure to partner with JSC ŤSukhoi Civil Aircraft Companyť. They will totally support ADRIA Airways´ development strategy. During the past two years we were analyzing the SSJ100 type and came to the conclusion that all the technical and operational characteristics of this aircraft would suit best for our strategic goalsť - said Holger Kowarsch. He also added that SSJ100 operation would allow to offer more of the current CRJ and Airbus aircraft for ACMI service.
    The JSC ŤSukhoi Civil Aircraft Companyť President Alexander Rubtsov stated: ŤWe realize that the SSJ100 after-sales support at the entry to the European market should be organized profoundly and professionally. Together with the ADRIA Airways we will create a joint maintenance and repair organization for SSJ100 at the Ljubljana Airport. That service platform will secure the operational reliability of SSJ100 aircraft in Europeť.

    Co więcej dostawy mają się rozpocząć na początku 2019 roku, a na lotnisku w LJU ma powstać dla nich baza serwisowa. Ciekawa decyzja.

  9. #89

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Tańsze od E2-Jeta i A220 oraz zapewne dostępne "od ręki" plus transfer technologi (baza serwisowa). Dla trzecioligowej linii może i ma sens

  10. #90

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez robbo2k Zobacz posta
    Tańsze od E2-Jeta i A220 oraz zapewne dostępne "od ręki" plus transfer technologi (baza serwisowa). Dla trzecioligowej linii może i ma sens
    Ciekawe czy osiągną lepsze wyniki niż w SN (które je wycofują w przyszłym roku). Wysoka zawodność i problematyczny dostęp do części zamiennych, zobaczymy jak pójdzie nad Ljubljanicą.

  11. #91
    Awatar Scorpio86

    Dołączył
    Aug 2012
    Mieszka w
    Lublin

    Domyślnie

    75 A320neo i 25 A321neo dla Avolon. Początek dostaw w 2023 roku.

  12. #92
    Awatar Scorpio86

    Dołączył
    Aug 2012
    Mieszka w
    Lublin

    Domyślnie

    Avianca chce zmienić zamówienie 100 samolotów z rodziny A320neo na 50. Trwają negocjacje z Airbusem.

  13. #93
    Awatar Scorpio86

    Dołączył
    Aug 2012
    Mieszka w
    Lublin

    Domyślnie

    Dwa E190-E2 (+ opcja zakupu dwóch kolejnych) dla Air Kiribati. Początek dostaw w 2019 roku.

  14. #94

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Green Africa Airways 50 zamówień + 50 opcji na 737MAX. (LCC z Lagos - startup)

  15. #95
    Awatar Scorpio86

    Dołączył
    Aug 2012
    Mieszka w
    Lublin

    Domyślnie

    30 B737 MAX (+20 opcji) dla Flyadeal.

  16. #96
    Awatar Scorpio86

    Dołączył
    Aug 2012
    Mieszka w
    Lublin

    Domyślnie

    6 SSJ100 dla Kom Airlines. Dostawy w latach 2019-2020.

  17. #97
    Awatar Scorpio86

    Dołączył
    Aug 2012
    Mieszka w
    Lublin

    Domyślnie

    60 A220-300 dla JetBlue.


    + 60 A220-300 dla Moxy.

  18. #98
    Awatar Scorpio86

    Dołączył
    Aug 2012
    Mieszka w
    Lublin

    Domyślnie

    15 A220-300 dla Delta Air Lines.

    W 2018 roku Boeing dostarczył 806 samolotów. 580 z rodziny B737, 145 B787, 6 B747, 27 B767 (w tym 10 KC-46A) i 48 B777. Udało im się zdobyć zamówienia na 893 samoloty.

    Airbus:

  19. #99

    Dołączył
    Jun 2016
    Mieszka w
    EPBA / EPWA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Scorpio86 Zobacz posta
    60 A220-300 dla JetBlue.


    + 60 A220-300 dla Moxy.
    Tak swoją drogą, czy to już nie powinno być w wątku 2019?

  20. #100

    Dołączył
    Nov 2011

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez Scorpio86 Zobacz posta
    W 2018 roku Boeing dostarczył 806 samolotów. 580 z rodziny B737, 145 B787, 6 B747, 27 B767 (w tym 10 KC-46A) i 48 B777. Udało im się zdobyć zamówienia na 893 samoloty.
    Heh. Boeing pompuje statystyki, KC tam nie powinno się znaleźć (produkcja wojskowa), ale wtedy byłoby mniej niż Airbus

Strona 5 z 6 PierwszyPierwszy ... 3 4 5 6 OstatniOstatni

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •