Bo i po co skoro do WRO jest bardzo wygodny i szybki dojazd, do KTW trochę mniej szybki, ale też da się. KRK ponadto do osiągnięcia w 2h przy dobrej pogodzie i "lekkim" nagięciu przepisów PORD.
Bo i po co skoro do WRO jest bardzo wygodny i szybki dojazd, do KTW trochę mniej szybki, ale też da się. KRK ponadto do osiągnięcia w 2h przy dobrej pogodzie i "lekkim" nagięciu przepisów PORD.
Port lotniczy Warszawa - Radom imienia Bohaterów Radomskiego Czerwca 1976 Roku
Faktycznie żeby zmieścić taką nazwę potrzebny jest nowy, dłuższy terminal.
Może liczą na turystykę - PLWRBRCz1976R może śmiało konkurować z Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysilio gogogoch. W takiej sytuacji mam podpowiedź: rok napisać słownie i już nikt nigdy nam nie podskoczy. Polant stronk!
A bardziej serio - forsowanie nazwy "Warszawa-Radom" i uzasadnianie jej tym, że przecież w Niemczech mają "Frankfurt-Hahn", to totalna żenada. Może kopiujmy z Niemiec dobre rzeczy, a nie głupie?
"inni mają jeszcze gorzej"
Tylko Katowice-Kraków by W6 się nie przyjęło
Sent from my SM-J730F using Tapatalk
Pitterek
Odgapili od nas.
Na naszym forum już z dziesięć lat taka nazwa chodzi. Tyle że u nas to jest dla jaj...
Ale ci bohaterowie na szyldzie to już chyba samowolka, poza wiedzą Genseka.
I to brawurowa samowolka - parę lat temu Kaczyński pojechał do Radomia na rocznicę, a kilka dni później wysławiał Gierka.
For every solution there is a problem.
https://dlapilota.pl/wiadomosci/pap/...ozwolona-pomoc
Ciekawe czy Modlin będzie się bronił i w jaki sposób. Nie widać wielu rozwiązań, PPL może się nie zgadzać dla zasady. Podejście Szpikowskiego "może sobie obsługiwać Ryanaira" mówi wszystko.
W Modlinie pojawiły się czartery - tak "namacalnie" .
To oczywiście jest już realne zagrożenie dla projektu "Warszawa-Radom".
Będzie ciekawie .
Adam
Co za ordynuchy.
To nie jest kwestia gazety, bo to artykuł na zamówienie. I w sumie spoko bo znam gazety które takie mętne tłumaczenia drukowałyby za darmo jako swoje.
Artykuł pokazuje za to skrajny przykład braku świadomości, kimś się jest i czym się kieruje. PPL jest przedsiębiorstwem państwowym powołanym na podstawie specjalnej ustawy. Przez lata było to przedsiębiorstwo utrzymujące działające w trudnych warunkach finansowych lotniska krajowe. Z tych lotnisk zostało jedno - Zielona Góra, reszta została oddana samorządom i większość radzi sobie super. PPL stał się za to faktycznym monopolistą na rynku Warszawy i okolic. Trudno powiedzieć że Modlin, blokowany przez PPL, jest dla niego jakąkolwiek konkurencją. PPL podlega więc ścisłemu nadzorowi Ministerstwa Infrastruktury, a jego środki finansowe jak pokazuje przykład Ustawy o CPK są traktowane jak aktywa rządowe.
Każdy gospodarz, czy to prywatny czy publiczny, w okresach koniunktury gromadzi zapasy, które pozwalają na przetrwanie gorszych okresów. Dlatego powiedzmy że budowanie przez PPL hotelu z tych zapasów jest ok. Oddanie go za darmo (wartość księgowa pół miliarda złotych) nastąpiło na rzecz spółki zależnej skarbu państwa. Jednocześnie wydanie przez PPL pół miliarda na inwestycję lotniskową to już są prywatne pieniądze PPL? To co, teraz do UOKiK za monopolizowanie rynku lotniskowego na Mazowszu?
@Aaben - czego tu nie rozumiesz? Jak KGHM kupił bez sensu złoża w Chile, to utopił środki publiczne. A jak PPL buduje Radom, to inwestuje pieniądze własne, nie publiczne. To proste jest, a kiedyś zwało się dialektyką.
Piotr
Zakładki