Domyslam sie, ze pracownicy Brussels Airlines tez by nie plakali straconym przez Ciebie stanowisku jeszcze nie tak dawno gdyby nie zdarzyl sie cud. :twisted:
Spodziewalem sie po Tobie jakiejs branzowej solidarnosci... :mrgreen:
Wersja do druku
Ja się pytam, bo wiem jakie kolonie były belgijskie (w marginesie bardzo niesławne) . To było tylko Kongo (dawny Zair) i Rwanda/Burundi i oczywiście SN tam lata. To nie były duże kolonie. Niemcy z kolei mieli tylko Namibię i Tanzanię. Dlatego dziwi mnie tak mocne zaangażowanie Brussels Airlines w loty do innych krajów Afryki jak np. Gnana, Kamerun, Togo, Wybrzeże Kości Słoniowej, Benin przy równoczesnym braku zaangażowania Lufthansy z FRA. Podejrzewam, że jednak ma tutaj znaczenie przydział/porozumienie w ramach grupy LF.
Przyznaję rację, nawet pisali wtedy o tym jako "lukratywny rynek".
BBC News | BUSINESS | Airline resumes Sabena's African routes
Twój nick, Twoje teksty, Twoja wiarygodność. Zełgałeś w poprzednim poście i wciskasz kit dalej.
Sabena plus Swissair była padła jako relikt ideolo "narodowych przewoźników" zawiadywanych przez państwa i niedostosowywalnych do zmian rynkowych. LOT się z tego collapsu uratował dzięki transakcji z syndykiem. A Sabena ze Swissairem były w tej degrengoladzie dużo dalej i obie poszły do piachu. Ich aktywa przejęły prywatne spółki, a że akurat Lufa jest też prywatna, to możesz pitolić jak wyżej!
Piotr
Spotkanie we Frankfurcie dobieglo konca, jedyne co na chwile obecna wiadomo to to, ze na 17 zwolano zebranie najwazniejszych czlonkow w siedzibe Brussels Airlines w Brukseli.
Liczba pod petycja w obronie obecnego CEO siega prawie 2600.
Miniony weekend byl pechowy dla Brussels Airlines takze pod innym wzgledem: przedwczoraj lotnictwo cywilne Demokratycznej Republiki Konga wypowiedzialo Brussels Airlines zgode na odbywanie lotow do ow kraju 7 razy w tygodniu z wejsciem w zycie... za 2 dni, czyli dzis. Brussels Airlines moze wykonywac teraz jedynie 4 loty tygodniowo tak, aby narodowy przewoznik Demokratycznej Republiki Konga mial wieksze szanse I bedzie rowniez wykonywac 4 loty tygodniowo.
Congolese Civil Aviation Authority decided to reduce the daily Brussels Airlines flights to Kinshasa to four per week with immediate effect - Aviation24.be
CEo Brussels Airlines, Bernard Gustin, oraz dyrektor finansowy firmy oficjalnie zwolnieni.
https://www.tijd.be/ondernemen/lucht...&ts=1517847988
Co Ty piszesz w tym watku? masz linie lotnicza która od baaardzo dawna ma slabe wyniki finansowe, nawet w czasie najlepszej od 20 lat koniunktury na rynku. A Ty uderzasz w jakiś narodowy dzwon - linia sobie od dawna nie radzi, wlasciciel probuje to zmienić i to jego swiete prawo. Co tak tej Lufthansy się czepiłeś? A już argumentem 'nie radzą sobie bo FR zbazował 5 samolotów" to mnie rozbroiles - to tym bardziej oznacza ze skoro sytuacja rynkowa się zmieniła i sobie nie radzą to trzeba wprowadzić zmiany
A Stoarn napisał prawde - takie SN było zawsze. I samo SN nie bardzo mogło sobie znaleźć pozycje zarówno na rynku (przypomnie np. najlepiej nam zane historie z lotami WAW-BRU które najpierw zlikwidowali a potem przywracali) jak i w grupie LH. Tak wiec teraz wlasciciel robi porządki.
Typowe, po-zmianowe, zapowiedzi: Brussels Airlines stanie sie jeszcze silniejsze w Belgii, wzmocni siatke Eurowings w Dusseldorfie dla ktorej bedzie wykonywac loty do Afryki, by w przyszlosci stac sie wiodaca, jednolita europejska marka:
New leadership structure at Brussels Airlines, which remains a Belgian entity expected to grow - Aviation24.be
Ile juz podpisow?
Mało mnie to interesuje nawet, ale pamiętam jak kapitan SN kazał wysadzić 41 pasażerów z Polski, bo jeden Polak zaklął w trakcie kołowania. Ale kasę na Polakach robić to git.
Bruksela ma mnóstwo miejsc pracy wygenerowanych przez siedziby różnych instytucji, także aż tak bym się o ichniejszy rynek pracy też nie troszczył. Miasto i tak pod tym względem uprzywilejowane.
Wysłane z mojego TA-1033 przy użyciu Tapatalka
Jestem zdziwiony tym tematem i dyskusją, wolny rynek i kapitalizm polega na tym, że spółka chcąc działać na korzyść działalności może robić zmiany. Lufthansa jest właścicielem, obecny zarząd blokował zmiany i wdrożenie nowej strategii to wyleciał. Wydaje mi się to bardziej uzasadnione niż zmiany w PKN Orlen (sorry za offtop). Myślę że chłopaki w LH się dobrze znają na biznesie lotniczym i nie rozumie czemu naród belgijski im ma dyktować co mają robić...
Moze to byla grupa podrozujacych z tym przeklinajacym? Nie wiem, ale nie spotkalem sie jeszcze z taka sytuacja, chociaz pewnie nie tylko ja mam odczucie, ze wielu Polakow nalezaloby przeszkolic zanim udadza sie w swoja pierwsza podroz lotnicza (bo akcje takich podrozujacyh zaczynaja sie juz na lotnisku, np. ustawiaja sie w kolejce do check-inu LOTu zeby pytac o loty Wizzaira i awanturuja gdy slysza typowe odpowiedzi pan z LO w styulu "Panie, to nie jest kiosk ruchu. Ja tu mieso mam!" :lol:)
Wracajac, dzis CEO Eurowings zdradzi swoje plany i nadzieje wzgledem Brussels Airlines:
Eurowings CEO Thorsten Dirks wants Brussels Airlines to become a Long Haul Center of Excellence - Aviation24.be
Jeszcze wiecej lotow dlugodystansowych Eurowings i praca nad jakoscia Brussels Airlines.
Spotkanie z pracownikami zakonczylo sie stwierdzeniem CEO Eurowings, ze... on wlasciwie jeszcze nie wie i nie ma konkretniejszych planow wzgledem SN, bo Eurowing jest teraz zajmowaniem spadku po AirBerlin.
Eurowings CEO Thorsten Dirks wants Brussels Airlines to become a Long Haul Center of Excellence - Aviation24.be
Bardziej jasne juz chyba byc nie moze, ze za zwolnieniem obecnego jeszcze CEO SN kryla sie po prostu niechec Cristiana Spohra do niego. :!:
Nie tak to było...
https://www.youtube.com/watch?v=37A9YAhNPyI
Sorry ale jeżeli wszystkim co miał na swoją obronę były podpisy pod petycją w internecie to jako menedżer wysokiego szczebla nie powinien być nawet zdziwiony. Jeżeli był to znaczy że tym bardziej się nie nadaje. Lufthansa w swojej grupie dzieli i rządzi, ale nie podałeś nawet żadnego uzasadnienia dlaczego polityka LH miałaby być jedynie zagrożeniem.