chyba za duży samolot. Usłyszałem że bedzie samolot A318 wygląda na Londyn City.
chyba za duży samolot. Usłyszałem że bedzie samolot A318 wygląda na Londyn City.
temat juz byl kiedys poruszany max co tam da rade to A318
--
Can't keep my mind from the circling skies
Tongue-tied and twisted Just an earth-bound misfit, I
A ja jestem zdziwiony. A318 była zawsze planowana na City o A319 nigdy nie słyszałem.
to ktoś już operuje na a318 z City??
Mnie się wydaje, że 32 miejsca to jednak mimo wszystko nieopłacalne będzie.Zamieszczone przez pablo2208
oplaca sie. sprawdz ceny srednie C i Y, a potem to przelicz. jakbys nie liczyl, tak na prawde w linii na atlantyku zarabia wlasnie biznes
pzdr
tylko ostatnio cos te linie czysto biznesowe padają jak muchyZamieszczone przez gaugan
Linia czysto biznesowa z jedną - dwoma trasami, a linia sieciowa z dużą ilością miejsc w klasie biznes i elastycznej ekonomicznej, z programem lojalnościowym i partnerami to dwie zupełnie inne bajki.
Silverjet i inne Eos-y praktycznie obsługiwały tylko jedną - dwie trasy, które opierały się wyłącznie na ruchu z punktu A do punktu B (w tym wypadku NYC - LON i LON - DXB). Taki zaś PrivatAir zarabia, bo obsługuje połączenia Lufthansy i KLM, w których niejednokrotnie pasażerowie biznesowi przesiadają się albo w Europie, albo w USA. Do tego zbierają punkty lojalnościowe, które mogą wykorzystać w całej sieci obsługiwanej przez przewoźnika lub partnerów.
A ile stewardess obsługuje takia 32 miejscowy A318?
Wychodziło by, że jedna (<50pax), ale sama jedna przez Atlantyk
Dla klasy biznes nie może być jedna. Pewnie będzie ich tam coś ok. 4.Zamieszczone przez Piter2
a318 jest certyfikowany na City? no i tak patrze to british poki co nie ma a318 czyli bedzie musial zakupic jakas nowke.
Mercedes CLS 53AMG 4MATIC 435KM/520NM.
Aer Lingus - Simply unbeatable!
Aer Lingus - This is not just an airline, this is Aer Lingus!
Aer Lingus - Reaching for new heights!
Zakładki