Pokaż wyniki od 1 do 15 z 15
  1. #1

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    waw

    Domyślnie A319 na londyn city


    Polecamy

    swego czasu podobno miały być testy a319 na Londyn city - co z tego wyszło??? za duży samolot na to lotnisko??

  2. #2

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPKT

    Domyślnie

    chyba za duży samolot. Usłyszałem że bedzie samolot A318 wygląda na Londyn City.

  3. #3

    Dołączył
    Nov 2007
    Mieszka w
    Glasgow

    Domyślnie

    temat juz byl kiedys poruszany max co tam da rade to A318
    --
    Can't keep my mind from the circling skies
    Tongue-tied and twisted Just an earth-bound misfit, I

  4. #4

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    NS

    Domyślnie

    A ja jestem zdziwiony. A318 była zawsze planowana na City o A319 nigdy nie słyszałem.

  5. #5

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    waw

    Domyślnie

    to ktoś już operuje na a318 z City??

  6. #6
    Awatar pablo2208

    Dołączył
    Sep 2007

    Domyślnie

    ma byc BA do Nowego Jorku, ma posiadac 32 miejsca w biznesie
    Pozdrawiam Pablo



  7. #7

    Dołączył
    Dec 2007

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez pablo2208
    ma byc BA do Nowego Jorku, ma posiadac 32 miejsca w biznesie
    Mnie się wydaje, że 32 miejsca to jednak mimo wszystko nieopłacalne będzie.

  8. #8
    Awatar gaugan

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    villanoof

    Domyślnie

    oplaca sie. sprawdz ceny srednie C i Y, a potem to przelicz. jakbys nie liczyl, tak na prawde w linii na atlantyku zarabia wlasnie biznes


    pzdr

  9. #9
    zebuu
    Goście

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez gaugan
    oplaca sie. sprawdz ceny srednie C i Y, a potem to przelicz. jakbys nie liczyl, tak na prawde w linii na atlantyku zarabia wlasnie biznes


    pzdr
    tylko ostatnio cos te linie czysto biznesowe padają jak muchy

  10. #10
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    oazie otoczonej matecznikiem

    Domyślnie

    Linia czysto biznesowa z jedną - dwoma trasami, a linia sieciowa z dużą ilością miejsc w klasie biznes i elastycznej ekonomicznej, z programem lojalnościowym i partnerami to dwie zupełnie inne bajki.

    Silverjet i inne Eos-y praktycznie obsługiwały tylko jedną - dwie trasy, które opierały się wyłącznie na ruchu z punktu A do punktu B (w tym wypadku NYC - LON i LON - DXB). Taki zaś PrivatAir zarabia, bo obsługuje połączenia Lufthansy i KLM, w których niejednokrotnie pasażerowie biznesowi przesiadają się albo w Europie, albo w USA. Do tego zbierają punkty lojalnościowe, które mogą wykorzystać w całej sieci obsługiwanej przez przewoźnika lub partnerów.

  11. #11

    Dołączył
    Dec 2007

    Domyślnie

    A ile stewardess obsługuje takia 32 miejscowy A318?
    Wychodziło by, że jedna (<50pax), ale sama jedna przez Atlantyk

  12. #12
    Awatar MatSi

    Dołączył
    Oct 2007
    Mieszka w
    FRA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Piter2
    A ile stewardess obsługuje takia 32 miejscowy A318?
    Wychodziło by, że jedna (<50pax), ale sama jedna przez Atlantyk
    Dla klasy biznes nie może być jedna. Pewnie będzie ich tam coś ok. 4.

  13. #13

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Gdansk

    Domyślnie

    a318 jest certyfikowany na City? no i tak patrze to british poki co nie ma a318 czyli bedzie musial zakupic jakas nowke.

  14. #14
    Awatar Gabec

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    KRK

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez baku
    a318 jest certyfikowany na City? no i tak patrze to british poki co nie ma a318 czyli bedzie musial zakupic jakas nowke.
    BA już zamówił chyba 2 sztuki

  15. #15
    Awatar Mateusz Janiec

    Dołączył
    Aug 2007
    Mieszka w
    Rzeszów

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez Gabec
    Cytat Zamieszczone przez baku
    a318 jest certyfikowany na City? no i tak patrze to british poki co nie ma a318 czyli bedzie musial zakupic jakas nowke.
    BA już zamówił chyba 2 sztuki
    Dokładnie:
    http://www.airbus.com/en/presscentre...ways_a318.html
    Mercedes CLS 53AMG 4MATIC 435KM/520NM.
    Aer Lingus - Simply unbeatable!
    Aer Lingus - This is not just an airline, this is Aer Lingus!
    Aer Lingus - Reaching for new heights!

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •