Tak sobie przegladam kierunki i linie lotnicze obecne w PRG i BUD, lotniska w naszej czesci Europy, podobnym profilu pasazera i liczby pasazerow. W obu przypadkach obecne sa, moim zdaniem, dosc "egzotyczne" linie ktorych brak w Warszawie. Nie wspomne juz o takich przypadkach jak Uzbekistan Airways w RIX, Iran Air w BEG, Air Canada Rouge z lotami do OBYDWU Montrealu i Toronto od Czerwca w OTP (Air Canada jedynie lata do Toronto z WAW), Air Transat w Zagrzebiu z lotami do OBYDWU Montrealu i Toronto.
np. egzotyczne linie obecne w PRG a nie w WAW
np. egzotyczne linie obecne w BUD a nie w WAW
I tak sie zastanawiam z jakiego powodu linie te obecne sa w BUD lub w PRG a nie w WAW? Kierunki takie jak PRG-Krasnodar, Novosibirsk czy Azja jakos mozna wyjasnic ale ilosc kierunkow we Francji lub kierunki Afrykanskie w PRG czy w szczegolnosci BUD troche trudniej wyjasnic.
Oraz, czy sa szanse/potencjal na podobne kierunki od tych przewoznikow lub od LO z WAW?
Zapraszam do dyskusji i wymiany opinii
Zakładki