Zajefajnie, że nie WAW
Od wczoraj siatka połączeń z Krakowa wzbogaciła się o połączenie do Dubaju realizowane codziennie przez FlyDubai.
Ale to dopiero początek obecności w naszym kraju FD.
Przedstawiciel przewoźnika dziś na konferencji w Krakowie,
powiedział iż negocjują z kolejnymi 5 lotniskami w Polsce.
Czyżby GDN, WRO, POZ, KTW i RZE?
Zajefajnie, że nie WAW
W Pradze im to nie przeszkadza.
Myślę, że "negocjacje z 5 portami" to raczej element gry "wcale nie musimy do was latać". Latanie nawet do 3 portów to byłby ewenement w ich siatce...
Orientuje się ktoś czy FlyDubaj rzuca jakieś bilety promocyjne w super cenach lub kody rabatowe? Jest szansa kupić u nich bilet w bardzo okazyjnej cenie czy szkoda sił?
FlyDubaj zaczyna dopiero loty z KRK i czas obserwacji jest zbyt krótki aby wyciągać jakieś wnioski. Pytanie kieruję do osób korzystających już z usług FlyDubaj na innych destynacjach.
Flydubai to jednak nie jest "tania linia" w rozumieniu europejczyków.
To taki Emirates-Lite. Poza flotę 737 sie nie wychyli nigdy.
FlyDubai lata i do Sofii i do Bukaresztu i Sarajewa, Belgradu czy Bratysławy. Do Grecji lata do Salonik (a Emirates do Aten)
Lata na dwa lotniska Moskwy ale akurat inne niz Emirates lata na Ukrainę czy do Czarnogóry.
Ewidentnie otwiera kierunki komplementarne do Emirates ale raczej kreuje się na "filie" dużego brata. Ceny mniejsze ale bez "za 1zł".
Zresztą co to za tania linia która ma klasę biznes i saloniki biznesowe
Jak kierunek wypali nie wykluczałbym 777 od starszego brata kiedyś tam.
Zresztą wiele o cenach i roli powiedzą "zasady transferów paxów miedzy terminami dla klientów Emirates/FlyDubai".
Jak chcesz leciec z Krakowa do Azji/Australii to masz słaby wybór. Kilka tras via WAW trochę więcej via Niemcy ale lecisz ok 1000km na zachód w przeciwnym kierunku. Tutaj jednak DXB jest kusząca alternatywa. Z drugiej strony nie musi być zaraz 777 codziennie. No ale poczekajmy na wyniki FlyDubai w Krakowie. Moim zdaniem potencjał jest
Zobacz OFICJALNA STRONA Emirates z opisem Polski
EMIRATES DESTINATIONS
Flights to Poland
Most first-time visitors begin their travels in mesmerising Kraków, which was one of the only Polish cities to come out relatively unscathed from the bombings of the Second World War. Today, it’s among the country’s biggest draws, a marvellous city that deserves its spot in the Unesco World Heritage Site list. Kraków is home to Europe’s largest medieval square, and is a wonderful place to explore on foot – every twist and turn reveals another building that seems to have been plucked from the pages of a history book.
Another visually stunning city in Poland is Gdańsk, which boasts some very impressive architecture. Its unique buildings reflect its position as an important port that, historically, was caught up in the battles of warring empires, and its location makes a good jumping-off point for exploring other parts of the Baltic Coast.
Wywiad z Jeyhun Efendi, starszym wiceprezesem ds. operacji handlowych flydubai.
Więcej na https://businessinsider.com.pl/firmy...efendi/ekzgtwbBezpośredni lot z Krakowa do Dubaju sprawi, że mieszkańcy południowej Polski będą mogli podróżować do tego miasta w znacznie łatwiejszy sposób. Myślę, że w najbliższych kilku latach liczba odwiedzających Dubaj turystów z Polski podwoi się. Widzieliśmy to m.in. w Rumunii, skąd pochodził znikomy odsetek turystów w Dubaju. Teraz miasto to jest dla mieszkańców Rumunii jednym z najchętniej odwiedzanych kierunków turystycznych za granicą.(...) Spodziewamy się klientów z różnych segmentów rynku. Liczymy na pasażerów transferowych Emirates z Azji, na przykład z Japonii i Korei Południowej, ponieważ możemy zaproponować im teraz szybszy sposób dotarcia do południowej części Polski. (...) liczymy na pasażerów podróżujących w celach biznesowych z rejonu Krakowa i Katowic, gdzie działa wiele firm, zwłaszcza w dziedzinie IT. Odbywa się tu także wiele konferencji i targów. Nowy produkt na rynku z pewnością wygeneruje nowy ruch. (...) Tani przewoźnicy obsługują w zasadzie zbliżony typ klienta na podobnym obszarze, łączą miasta. My operujemy do i z jednego hubu, na części niektórych połączeniach oferując produkt bardziej biznesowy, na innych - bardziej ekonomiczny.(...) Krakowa jesteśmy pewni, bo to kierunek z dużym potencjałem do generowania ruchu w naszej siatce połączeń. Polska gospodarka się rozwija, ale warto też zwrócić uwagę, że rynek lotniczy jest rozproszony. W kraju działa kilkanaście lotnisk regionalnych, gdy w innych państwach nierzadko jest jedno główne lotnisko z dominującą pozycją.
Dlatego jeśli dostrzeżemy większy potencjał do rozwoju na polskim rynku, z pewnością będziemy szukać kolejnych lotnisk. Nie zdziwię się, jeśli w perspektywie kilku lat będziemy latać również do i z innych miast w Polsce.
Pozdrawiam
STYRO
LOS SUAVES - już nie pójdę na taki koncert ...
Nawet za oceanem o tym piszą:
https://airwaysmag.com/airlines/flyd...vnik-services/
Wysłane z mojego SM-A310F przy użyciu Tapatalka
Zakładki