Pokaż wyniki od 1 do 9 z 9
  1. #1

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW / RDU

    Domyślnie Continental przechodzi do Star Alliance


    Polecamy



    Linie lotnicze Continental i United zdecydowały się nawiązać ścisłą współpracę. Dodatkowo, CO zobowiązało się wystąpić ze ST i przejść do *A. Krok spekulowany już od jakiegoś czasu. Ciekawe czy LO będzie miało na lotach CO c/s. Np. lot z GDN to Nowego Jorku przez Hamburg

    link

    PS. I mam nadzieję że US wyleci :-) Standard mają... niski

  2. #2
    Awatar Rob_Sad

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Fajnie.... więcej opcji lotów do Stanów (i bezpośrednio z Berlina)

    a swoją drogą właśnie przeżyłem szok: bilet LH z POZ do MEX ponad 4000zl, bilet United z przesiadką na IAD lub ORD 2700zł (co nawet z 2400zł dostępnym z Berlina wygląda dobrze) - niestety procedura wizowa psuje wszystko i jak tu się nie zdenerwowac.

  3. #3

    Dołączył
    Jan 2008
    Mieszka w
    epkk

    Domyślnie Re: Continental przechodzi do Star Alliance

    Cytat Zamieszczone przez TamCaP
    PS. I mam nadzieję że US wyleci :-) Standard mają... niski
    Standard maja niski ale hub w Charlotte dobry. Moj ulubiony transatlantyk to ostatnio LH MUC-CLT (wiec tutaj unikam standardu US), po czym dalej w Stanach US, dobre polaczenia, np. na Floryde.

  4. #4

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW / RDU

    Domyślnie

    Zaryzykuję stwierdzenie, że jeżeli US odejdzie ze *A, LH zamknie CLT, albo bardzo zredukuje. Natomiast EWR i IAH dostaną więcej połączeń. To prawda, niestety, że CLE się do CLT nie umywa

    No i nie zapominajmy, że w porównaniu z CO, US jest stosunkowo "tanią" linią...

  5. #5
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    oazie otoczonej matecznikiem

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez TamCaP
    I mam nadzieję że US wyleci :-) Standard mają... niski
    A ja mam nadzieję, że zostaną. A co do standardu: linie lotnicze są po to, żeby przewozić pasażerów z punktu A do B, a nie po to, by organizować darmową wyżerkę na pokładzie.
    Swoją drogą, to z hubem w Filadelfii spokojnie mogliby wejść do oneWorld, który portu przesiadkowego na wschodnim wybrzeżu nie ma (bo to, co ma American na JFK trudno tym nazwać).

  6. #6

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW / RDU

    Domyślnie

    Heh, nie chodzi mi o wyżerkę na pokładzie. Jeżeli poczytasz fora angielskie przez jakiś czas (np. Flyertalk) US konsekwentnie uważana jest za najgorszą linię, i nie przez brak jedzenia w samolotach, a podejście do klienta w przypadku problemów, ukryte opłaty (np. za 1wszy bagaż do luku) i spóźnione / anulowane samoloty. Ale robi się OT

  7. #7
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    oazie otoczonej matecznikiem

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez TamCaP
    Jeżeli poczytasz fora angielskie przez jakiś czas (np. Flyertalk) US konsekwentnie uważana jest za najgorszą linię
    Czytam fora angielskie i te komentarze najczęściej są subiektywnymi opiniami fanów konkurencyjnych przewoźników.

    Cytat Zamieszczone przez TamCaP
    podejście do klienta w przypadku problemów, ukryte opłaty (np. za 1wszy bagaż do luku) i spóźnione / anulowane samoloty.
    To jest akurat problem dotyczący nie tylko US Airways. Opłaty za bagaż mają też inni przewoźnicy w USA, kwestia podejścia do klienta jest notorycznym problemem linii, w których dominują związki zawodowe, a spóźnione/anulowane samoloty niejednokrotnie są winą przestarzałej infrastruktury lotniskowej oraz ślepej uliczki z nadmierną częstotliwością rejsów, obsługiwanych przez 50-miejscowe, nieekonomiczne odrzutowce regionalne, w którą linie lotnicze dały się zaprowadzić. Z tym problemem akurat boryka się nie tylko Filadelfia, ale też LaGuardia, Newark Liberty i JFK.
    A co do anulowanych rejsów... to czy przypadkiem nie była to bolączka Delty i American oraz ich feralnych, nieprawidłowo obsługiwanych MD-8X??

  8. #8
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Włocławek

    Domyślnie Re: Continental przechodzi do Star Alliance

    Cytat Zamieszczone przez kevin777
    Cytat Zamieszczone przez TamCaP
    PS. I mam nadzieję że US wyleci :-) Standard mają... niski
    Standard maja niski ale hub w Charlotte dobry. Moj ulubiony transatlantyk to ostatnio LH MUC-CLT (wiec tutaj unikam standardu US), po czym dalej w Stanach US, dobre polaczenia, np. na Floryde.
    Akurat uwazam, ze jest dobrze, ze w Star Alliance jest linia typu LCC jak US Airways, i United, a teraz wejdzie ejszcze CO, gdyz kazdy znajdzie cos dla siebie.

  9. #9
    Awatar saturn5

    Dołączył
    Apr 2007
    Mieszka w
    Taurus-Littrow

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez TamCaP
    ukryte opłaty (np. za 1wszy bagaż do luku) i spóźnione / anulowane samoloty. Ale robi się OT
    Nie wiem o jakich ukrytych oplatach mowisz. Wiadomo juz od dluzszego czasu ze takie oplaty sa a jak ktos dowiaduje sie o tym dopiero na lotnisku to jego wlasna ignoracja. Strony internetowe lini lotniczych wyraznie o tych oplatach informuja.

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •