Pokaż wyniki od 1 do 14 z 14
  1. #1

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie Armavia na A345 z Erewani do Los Angeles


    Polecamy

    Armenian flag-carrier Armavia is set to acquire an Airbus A340-500 to serve proposed long-range routes.

    Managing director Norair Belluyan says the airline intends to sign the purchase contract during the upcoming Farnborough Air Show.

    It would be the follow-up to an agreement that was concluded at the ILA 2008 in Berlin last month.

    “We need an aircraft with a long-haul capability sufficient for direct flights between Yerevan and Los Angeles which is a home to one of the largest Armenian communities abroad,” says Belluyan.

    To make the best of operating a widebody aircraft, Armavia is also planning to introduce eastbound services to Beijing.
    Na najbliższym salonie w Farnborough planowany zakup Airbusa A345 (chyba jednego), mają operować nim do Pekinu i Los Angeles.

    A345 w Armenii... Świat do góry nogami stanął...Źródło

  2. #2

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie

    Przynajmniej nie muszą się wstydzić tak ja my KLIK :P

  3. #3

    Dołączył
    Oct 2007
    Mieszka w
    EPLL-końcowa prosta

    Domyślnie

    o.O
    No ale jak cos to Benki mamy nieee? ;pp

  4. #4
    Awatar Nagano

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    LCJ/EPLL - Łódź

    Domyślnie

    Ryzykowne

    Pozostaje życzyć szczęścia
    "Podoba mi się, w jaki sposób Łódź wygląda w dzień, i jak prezentuje się w nocy. Łódź sprawiła, że zacząłem marzyć"
    David Lynch

  5. #5
    Awatar Tupungato

    Dołączył
    Sep 2007
    Mieszka w
    Bytom

    Domyślnie

    W aglomeracji LA (13 milionów ludzi) mieszka około 220.000 Ormian. Około 600.000 w całej Kalifornii. Dla porównania, Polaków w Kalifornii około 500.000. Możliwe więc, że bardziej im się opłaca niż LOTowi. Erywań to milionowe miasto.

  6. #6

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Wniosek taki, że Erewanią można nieźle podfeedować ruch Atlantycki

  7. #7

    Dołączył
    May 2008
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Stoarn
    Wniosek taki, że Erewanią można nieźle podfeedować ruch Atlantycki
    Byłaby ciekawa nisza dla LOTu gdyby miał czym latać do Erewania. Ale z podwójną przesiadką (WAW+ORD/NYC) cen wysokich nie mógłby żądać.

  8. #8

    Dołączył
    Dec 2007
    Mieszka w
    Bruksela

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Ztof
    Byłaby ciekawa nisza dla LOTu gdyby miał czym latać do Erewania. Ale z podwójną przesiadką (WAW+ORD/NYC) cen wysokich nie mógłby żądać.
    Robi to juz Air France, Czech Airlines, Lufthansa... Jest tez wybor mozliwosci dostania sie do Armenii przez Moskwe. Nie sadze, zeby Lot jakos sie strasznie oblowil na takim polaczeniu. Armavia moze przynajmniej liczyc na patriotyczne uczucia diaspory.

  9. #9

    Dołączył
    May 2008
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Blad
    Cytat Zamieszczone przez Ztof
    Byłaby ciekawa nisza dla LOTu gdyby miał czym latać do Erewania. Ale z podwójną przesiadką (WAW+ORD/NYC) cen wysokich nie mógłby żądać.
    Robi to juz Air France, Czech Airlines, Lufthansa... Jest tez wybor mozliwosci dostania sie do Armenii przez Moskwe. Nie sadze, zeby Lot jakos sie strasznie oblowil na takim polaczeniu. Armavia moze przynajmniej liczyc na patriotyczne uczucia diaspory.
    Problem LOTu polega na tym, jeden z problemów dokładniej, że jego strategia otwarcia na wschód leży na półce i od dłuższego czasu nie jest realizowana. Wobec tego na praktycznie wszystkich ciekawych kierunkach w ramach byłego ZSRR są już połączenia konkurencji, nierzadko z własnego sojuszu.
    Nie ma teraz wyjścia innego jak tylko wchodzić w tłok i walczyć. Erewań przynajmniej feedowałby nie tylko połączenia europejskie, ale również US. Prawdopodobnie.

  10. #10

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Blad
    Cytat Zamieszczone przez Ztof
    Byłaby ciekawa nisza dla LOTu gdyby miał czym latać do Erewania. Ale z podwójną przesiadką (WAW+ORD/NYC) cen wysokich nie mógłby żądać.
    Robi to juz Air France, Czech Airlines, Lufthansa... Jest tez wybor mozliwosci dostania sie do Armenii przez Moskwe. Nie sadze, zeby Lot jakos sie strasznie oblowil na takim polaczeniu. Armavia moze przynajmniej liczyc na patriotyczne uczucia diaspory.
    Ale przez Warszawę chyba byłoby najszybciej i krócej, więc ceny mogłyby być niskie (nie wiem co z Moskwą). LOT z tego co pamiętam planuje otwarcie też połączeń do Kalifornii, może nawet przed Erewaniem...

  11. #11

    Dołączył
    Feb 2008
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Stoarn
    LOT z tego co pamiętam planuje otwarcie też połączeń do Kalifornii, może nawet przed Erewaniem...
    Generalnie super! Tylko na czym? Bezpośrednio? 762 zatankowany pod korki doleci z łatwością, ale niestety wielkość masy płatnej znacznie spadnie. A paliwo już za drogie, by je zużywać na wożenie paliwa Już to przecież przerabiano. Poważnie mówisz z tą Kalifornią?

  12. #12

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez DC-10-30ER
    Poważnie mówisz z tą Kalifornią?
    Jak będą 787 w odpowiedniej ilości, zanim się pojawią, to nic nowego nie będzie, nawet jeśli cudem uda się ósmą maszynę znaleźć.

    Jeśli chodzi o Zvartnots, to podejrzewam, że także nieprędko, bo czym? LOTowskie 737 mają w porównaniu do swoich odpowiedników u sąsiadów jakiś koszmarnie mały zasięg, tam gdzie classiki DY albo CSA dolatują bez problemu, tam LOT jakoś nie jest w stanie nimi dolecieć...

  13. #13

    Dołączył
    Feb 2008
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Stoarn
    Cytat Zamieszczone przez DC-10-30ER
    Poważnie mówisz z tą Kalifornią?
    Jak będą 787 w odpowiedniej ilości, zanim się pojawią, to nic nowego nie będzie, nawet jeśli cudem uda się ósmą maszynę znaleźć.

    Jeśli chodzi o Zvartnots, to podejrzewam, że także nieprędko, bo czym? LOTowskie 737 mają w porównaniu do swoich odpowiedników u sąsiadów jakiś koszmarnie mały zasięg, tam gdzie classiki DY albo CSA dolatują bez problemu, tam LOT jakoś nie jest w stanie nimi dolecieć...
    Jasne. Dzięki za odpowiedź. Czyli to melodia daaalekiej przyszłości. Pozdrawiam

  14. #14
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    oazie otoczonej matecznikiem

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez Stoarn
    LOTowskie 737 mają w porównaniu do swoich odpowiedników u sąsiadów jakiś koszmarnie mały zasięg, tam gdzie classiki DY albo CSA dolatują bez problemu, tam LOT jakoś nie jest w stanie nimi dolecieć...
    Bo widocznie nieLOT zamówił sobie wariant o obniżonej masie startowej... Nawet dzisiejsze 737NG istnieją w kilku podwariantach o różnych masach startowych w zależności od potrzeb zamawiającego.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •