Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 32
  1. #1
    Awatar pol574

    Dołączył
    May 2008
    Mieszka w
    CICHE/Zakopane

    Domyślnie U.S Airways rezygnuje z systemu audiowizualnego


    Polecamy

    Cena ropy pomału zaczyna działać na niekorzyść przewoźników lotniczych. http://www.altair.com.pl/start-1452

  2. #2
    Moderator
    Awatar frik

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPBC/EPWA/EPMM

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez altair
    Jako linia niskokosztowa
    US to LCC?! To już od lat mamy trans-atlantyckiego low-costa
    Quidquid latine dictum sit, videtur sapiens.


  3. #3
    ModTeam
    Awatar Quantas

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    Pyrlandia

    Domyślnie

    No Amerykanie to potrafią rozbawić człowieka.
    Zapewne biura sa pełne darmozjadów których można wywalić, zapewne pracownikom mozna troszkę przyciąc wynagrodzenia, zapewne można przyjrzeć się dokładniej rentowności połączeń.
    Ale nie !
    Najlepiej skubać pasażera. Tylko jeśli już go skubać to chyba lepiej podwyższyć cene biletu a nie robic takie szopki.



  4. #4
    Awatar saturn5

    Dołączył
    Apr 2007
    Mieszka w
    Taurus-Littrow

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Quantas
    No Amerykanie to potrafią rozbawić człowieka.
    Co tu w tym "amerykanskiego", jakos nie kapuje. A jak Ryanair powiedzial ze rezygnuje z pochylanych siedzen aby zaoszczedzic na naprawach to bylo cos takiego "irlandzkiego"? Faktem jest ze umiejetnosci oszczedzania nie znaja granic i kultur. Szopka dopiero jest medrkowanie ze zamiast tego mozna ludzi wyrzucic z pracy, zmniejszyc im zarobki lub podwyzszyc cene biletu.

  5. #5
    Awatar pol574

    Dołączył
    May 2008
    Mieszka w
    CICHE/Zakopane

    Domyślnie

    Quantas w pełni się z tobą zgadzam ale w krótkim czasie jeszcze się dowiemy o bardziej drastycznych posunięciach „WTEDY TO BĘDĄ SZOPKI”. Ale tak na marginesie głupio postanowili z tymi filmami tak mi się wydaje że cena paliwa niema nic do tego ale cóż zrobić AMERYKA.
    Sprzęt:Canon EOS 550D+GSO 10"+GSO 2x.
    My Airport Ciche-Baligowiec 1:400

  6. #6
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    oazie otoczonej matecznikiem

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez saturn5
    Szopka dopiero jest medrkowanie ze zamiast tego mozna ludzi wyrzucic z pracy, zmniejszyc im zarobki lub podwyzszyc cene biletu.
    Nic nie szkodzi postraszyć trochę ważniaków ze związków zawodowych, bo taka gadanina najczęściej jest skierowana do prezesów "Local któryśtam".

  7. #7
    ModTeam
    Awatar Quantas

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    Pyrlandia

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez saturn5
    Szopka dopiero jest medrkowanie ze zamiast tego mozna ludzi wyrzucic z pracy, zmniejszyc im zarobki lub podwyzszyc cene biletu.
    Szukac kosztów należy najpierw u siebie, a nie obniżać standard usług bez jednoczesnego obnizania ceny biletu.



  8. #8
    Awatar Witek Z

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Taaa, Amerykanie odczują problem cen ropy bardziej niż inni - ich nie chroni tani dolar
    „Gdy panowali na ulicy / Drobnomieszczańscy drobni dranie, / Już znakomici „katolicy”, / Tylko że jeszcze nie chrześcijanie; / Gdy się szczycili krzepą pustą,
    A we łbie grochem i kapustą, / Gdy bili Żydów z tej tężyzny, / Tak bili, rozjuszeni chwaci, / Że większy wstyd był za ojczyznę, / Niż litość dla mych bitych braci” Julian Tuwim "Kwiaty polskie"

  9. #9

    Dołączył
    Apr 2008
    Mieszka w
    Częstochowa

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez pol574
    Ale tak na marginesie głupio postanowili z tymi filmami tak mi się wydaje że cena paliwa niema nic do tego ale cóż zrobić AMERYKA.
    Zużycie prądu zawsze ma jakiś wpływ na spalanie, bo nie da się wytworzyć energii z niczego. Jeżeli taki samolot ma 200, albo więcej monitorów, a każdy zużywa 20W to wychodzą 4kW dodatkowej mocy elektrycznej którą trzeba wytworzyć. Wartość nie do pominięcia nawet w potężnych silnikach samolotów.

  10. #10
    Awatar pol574

    Dołączył
    May 2008
    Mieszka w
    CICHE/Zakopane

    Domyślnie

    Harry_man no ja wiem że prąd pochodzi z silników ale to tak bez sensu przecież nie wyłączą silników w locie tak na jedno wychodzi silniki pracują przez cały lot.
    Sprzęt:Canon EOS 550D+GSO 10"+GSO 2x.
    My Airport Ciche-Baligowiec 1:400

  11. #11
    Moderator
    Awatar frik

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPBC/EPWA/EPMM

    Domyślnie

    Przecież jest jasno napisane, że głównie zaoszczędza na niepłaceniu tantiem za filmy, oraz odrobinę za lżejszy samolot bez PTV (w sensie mniej paliwa zużyje).
    Quidquid latine dictum sit, videtur sapiens.


  12. #12
    Awatar thewho

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez pol574
    Harry_man no ja wiem że prąd pochodzi z silników ale to tak bez sensu przecież nie wyłączą silników w locie tak na jedno wychodzi silniki pracują przez cały lot.
    [i][i][i]...

    Miales kiedys rower z dynamem? Dziala bo kreci sie kolo, kolo sie kreci bo Ty dostarczasz energii.Aby krecic kolo z taka sama predkoscia jak bez przylozonego dynama musisz pedalowac mocniej czyli zuzyc wiecej energii. Z pradnicami na silniku jest podobnie.

  13. #13
    Awatar saturn5

    Dołączył
    Apr 2007
    Mieszka w
    Taurus-Littrow

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Quantas
    Szukac kosztów należy najpierw u siebie, a nie obniżać standard usług bez jednoczesnego obnizania ceny biletu.
    Ile oni traca skoro nie wynajeli ciebie na konsultatnta i brak im twojej fachowej rady, "zlotych mysli" i rozleglego doswiadczenia w tej branzy.

  14. #14
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Zagłosują jak zwykle klienci swoimi portfelami. Ja osobiście defaultowo nie planuję podróży liniami z USA.
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  15. #15
    ModTeam
    Awatar Quantas

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    Pyrlandia

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez saturn5
    Ile oni traca skoro nie wynajeli ciebie na konsultatnta i brak im twojej fachowej rady, "zlotych mysli" i rozleglego doswiadczenia w tej branzy.
    Nie byłem, nie jestem, i zapewne nie będę fachowcem w "tej branży". Jednak niezależnie czy sprzedajesz ziemniaki na targu , czy zarządzasz flota kilkuset samolotów zawsze masz przychody i zawsze masz koszty. Sęk w tym aby te pierwsze nie zostały zeżarte przez te drugie.

    P.S.
    US Airways nie straci na braku mojego doradztwa, lecz pewnikiem zyska na braku Twojego.



  16. #16

    Dołączył
    Jul 2007
    Mieszka w
    Gdansk!!!

    Domyślnie

    Amerykanskie linie ida na dno jak zadne inne. Pierwsze co powinno byc zmieniona to model zarzadzania bo w dzisiejszych czasach drogiego paliwa ten obeny nie ma obsolutnie racji bycia. Wystarczy popatrzec na ten caly szajs co sie tear w UAL (i nie tylko) dzieje. 35 wiceprezesow to z lekka za duza jak na moj gust. Sprzedawanie samolotow zeby bylo na premie dla zarzadu to tez male nadurzycie.

    Jesli chodzi o energie z do tych monitorow to chyba to nie jest az tak zle. USA uzywa kilu telewizorow podwieszonych pod sufitem na krajowych trasach. A sluchawki sprzedaje za $5

  17. #17
    Zbanowany
    Dołączył
    Jul 2007
    Mieszka w
    ETM/WAW/KRK

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Quantas
    No Amerykanie to potrafią rozbawić człowieka.
    Zapewne biura sa pełne darmozjadów których można wywalić, zapewne pracownikom mozna troszkę przyciąc wynagrodzenia, zapewne można przyjrzeć się dokładniej rentowności połączeń.
    Ale nie !
    Być może zarządowi tak ale hmm dlaczego chcesz przycinac pracownikom pensje ? Może Tobie ktoś też przytnie bo już ostatnio to co komentujesz to lekkie przeginanie. Dla przykładu na początek pracy kiedys na lotnisku dostałem 1400 zł na rekę i najchętniej bys mi dał jakiegoś ochłapa jak w Tesco 800 zł i spadaj tak ?? Sorry ale za takie użeranie się z pax to ludziom którzy pracują z klientem należy się bo czasem znajdą się tacy jak tu na tym forum, którzy chcą wmówić cytując Dzień Świra "Moja racja jest mojsza niż twojsza". Nie bronie tu US Airways jako firmy bo to ich decyzja ale krytykuje podejście, że od razu trzeba tym zwykłym szarym pracownikom odebrać tylko z czego ?

  18. #18
    ModTeam
    Awatar Quantas

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    Pyrlandia

    Domyślnie

    SP-LLD:
    Może źle się wyraziłem. Oczywiście nie chodzi mi o to aby paniska z zarządu się rozpasały a zabierali kasę tylko niższym pracownikom. Jasne jest że w obliczu kryzysu zaczynamy ciąć "od siebie", czyli od Zarządu i od najwyższych stanowisk. Dopiero później kiedy to jest za mało, kiedy wszyscy SSN (Specjaliści od Spraw Niepotrzebnych) zostali wywaleni, można myśleć o obcinaniu pensji niższym w hierarchii.

    P.S. Tobie tez bym nie obcinał wypłaty i nikomu innemu jeśli to byłoby nieuzasadnione.



  19. #19

    Dołączył
    Jan 2007

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Quantas
    No Amerykanie to potrafią rozbawić człowieka.
    Zapewne biura sa pełne darmozjadów których można wywalić, zapewne pracownikom mozna troszkę przyciąc wynagrodzenia, zapewne można przyjrzeć się dokładniej rentowności połączeń.
    Ale nie !
    Najlepiej skubać pasażera. Tylko jeśli już go skubać to chyba lepiej podwyższyć cene biletu a nie robic takie szopki.
    Jeżeli obniżą standard wywalając te ekrany a nie zwiększą ceny to niejako zachowają punkt równowagi bo zmniejszą standard zamiast podnieść cenę. Przy okazji uda im się obniżyć koszty właśnie na poborze prądu, którego wpływ był już tutaj wyjaśniony (to tak jak z jazdą na światłach w samochodzie ), przy okazji wygląda na to że pojawia się szansa na poprawę rentowności bo za takie same przychody obniża się koszty. Zakładamy oczywiście że nagle amerykanie nie obrażą się na linię która zabrała im rozrywkę na ok. 2h trasach (bo o takich mowa w artykule czyt. wewnątrz USA).

    Co do kwestii personalnych - oczywiście nadmierna ilość pracowników biurowych nie jest zbyt korzystna, szczególnie jeżeli ci pracownicy zarabiają duże pieniądze i tutaj powinno się nieco przyhamować, natomiast położyłbym nacisk na jakość u pracowników z pierwszej "linii ognia" (czyt. stewki, piloci i technicy) -zadowolony pracownik to dobry pracownik czyli trzeba popracować nad szeregowymi pracownikami, oczywiście jeżeli pani księgowa dostanie mniejsze pieniądze to może się obrazić, ale o ile będzie uczciwie pracowała to dostanie uczciwe pieniądze i nie będzie kombinować, natomiast jeżeli pani stewka przy powitaniu zamiast się uśmiechnąć i serdecznie powitać pasażera na pokładzie samolotu "bąknie" po nosem "dzień dobry" albo "heloj" to to już zadziała na opinię o linii w oczach tegoż pasażera.
    Żeby wszystko było jasne - nie chcę torpedować wszystkich pracowników biurowych czy nie pracujących bezpośrednio przy klientach, ale ich znaczenie jednak powinno być mniejsze niż zadowolonego i uśmiechniętego pracownika z pierwszej linii co w szerszym spojrzeniu rzutuje na wybór klienta i jego decyzję o zakupie (lub nie) produktu oferowanego przez sprzedającego.

  20. #20

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie


    Polecamy

    Fajnie, ale wątpię, że 35 prezesów zechce zmniejszyć sobie wynagrodzenie Prędzej po portfelu oberwie taka księgowa...

Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •