Pokaż wyniki od 1 do 4 z 4
  1. #1
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    oazie otoczonej matecznikiem

    Domyślnie Ciekawostki Farnborough 2008


    Polecamy

    Proponuję tutaj wpisywać ujawniane na Farnborough 2008 konstrukcje, które raczej nie będą miały większych szans wyjścia poza studium projektowe.

    Ciekawostka numer 1:
    JADC YPX - japoński samolot pasażerski o pojemności 100 - 150 miejsc. Napęd: Pratt & Whitney GTF.

  2. #2

    Dołączył
    Nov 2007
    Mieszka w
    UK

    Domyślnie Re: Ciekawostki Farnborough 2008

    Cytat Zamieszczone przez ojcie_c
    Proponuję tutaj wpisywać ujawniane na Farnborough 2008 konstrukcje, które raczej nie będą miały większych szans wyjścia poza studium projektowe.

    Ciekawostka numer 1:
    JADC YPX - japoński samolot pasażerski o pojemności 100 - 150 miejsc. Napęd: Pratt & Whitney GTF.
    Wybieram sie tam jutro i w czwartek jako reprezentant i w niedziele jako widz to postaram sie strzelic fajne fotki.

  3. #3
    ModTeam
    Awatar Quantas

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    Pyrlandia

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez ojcie_c
    które raczej nie będą miały większych szans wyjścia poza studium projektowe.
    A gdyby ktoś Ci 15 lat temu pokazal wizualnie prawie identycznego Embriona 170, szerzej nieznanej brazylijskiej firmy to tez byś (ja równiez) wątpił w powodzenie !



  4. #4
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    oazie otoczonej matecznikiem

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez Quantas
    A gdyby ktoś Ci 15 lat temu pokazal wizualnie prawie identycznego Embriona 170, szerzej nieznanej brazylijskiej firmy to tez byś (ja równiez) wątpił w powodzenie !
    Akurat dobrze pamiętam jak czytałem pierwszy raz o ERJ-170-100 i 170-200, jak to one wówczas były nazywane. I pomnąwszy trudności, jakie Embraer miał z rozpoczęciem programu ERJ-145, też trochę sceptycznie na to patrzyłem, aczkolwiek nie aż tak, jak na YPX-a. Bo Embraer jakieś tam doświadczenie w produkcji samolotów pasażerskich posiadał zanim wypuścił E170. Natomiast JADC zajmuje się jedynie studiami projektowymi. ZTCW nie mają - w przeciwieństwie do Kawasaki i Mitsubishi - żadnych produktów finalnych.
    Strona JADC

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •