Jak donosi portal SamChuj, Thai Airways może przywrócić do służby wycofane w 2015 roku A346.
https://samchui.com/2019/11/05/thai-.../#.XcLQMV7x-h9
Wersja do druku
Jak donosi portal SamChuj, Thai Airways może przywrócić do służby wycofane w 2015 roku A346.
https://samchui.com/2019/11/05/thai-.../#.XcLQMV7x-h9
Każdy kto wychował się na airliners.net nawet przez ułamek sekundy nie pomyślał o tym co Ty nam tutaj imputujesz :mrgreen:
https://www.airliners.net/photo/Air-...sfXL0qvw%3D%3D
https://www.airliners.net/photo/Air-...sfXL0qvw%3D%3D
Mam trochę do polatania Thai Airways w lutym i bardzo się cieszyłem, że jeden z lotów będzie wykonywany przez 747. Dwa tygodnie temu, gdy wybierałem miejsca, okazało się, że w międzyczasie 747 przekształcił się w 777 (niestety w starej konfiguracji). Jak znam życie (i TG), to do momentu wylotu może to się jeszcze zmienić kilka razy, nie obraziłbym się na 346 (mam miłe wspomnienia) - ale ta reaktywacja (tutaj oryginalny artykuł z Forbesa) to raczej taki luźny pomysł (wice)ministerialny (coś jak cyklicznie pojawiające się na naszym forum ożywianie 'ołówków' na Okęciu) niż realna opcja. Choć w tych szerokościach geograficznych słowa wiceministrów zapewne mają więcej mocy sprawczej niż gdziekolwiek indziej (quod principi placuit, legis habet vigorem).
Pewnie przez wzgląd na nazwisko jeszcze nie latał LOTem w swoich trip reports :P
A346 zawsze na propsie, obok MD11 mój ulubiony szeroki kadłub, choć nie dane mi było się nimi przelecieć...
News brzmi ciekawie, ale jak wspomniał już Babilas, po przeczytaniu całego artykułu jasne jest, że ma nikłą szansę na realizację. Ot pomysł rzucony przez wiceministra, który w praktyce (pomysł, nie wiceminister) by wymagał czasu i pieniędzy (zmiana kabiny), a po wdrożeniu by pogorszył efektywność kosztową linii (nie bez powodu Thai od 4 lat nie ma chętnych na te A340).
Przepraszam za literowke. Wiec:
Jak napisal Sam Chui jest opcja (choc nikla) przywrocenia do lotow A346. ;)
Znowu błąd, artykuł napisał Aaron Hilsz-Lothian :p :lol: