Pokaż wyniki od 1 do 12 z 12
  1. #1

    Dołączył
    Apr 2009
    Mieszka w
    EPPL- Lódź

    Domyślnie Yukon 20x50-50 + cyfrówka i inne ......


    Polecamy

    Witam
    Mam takie pytanko
    W tej chwili posiadam lornetkę Opticam Leo 20x50 w połaczeniu z cyfrówką Olympus C-500 da sie robić zdjęcia 3x zoom optyczny 9x cyfrowy
    Wkładam do okularu lornetki obiektyw i sa zdjecia jednak nie widać napisów

    I teraz pytanie
    Zamierzam kupić coś lepszego przede wszystkim swój aparat bo robie cyfrówą mojego taty
    I czy lepiej kupić np luneta yukon 20x-50-50 + aparat np Jakis 8.2 mpx 5x zoom optyczny Canon jakiś tam

    Czy lepsza lornetke bo tą która teraz mam jestem w stanie okreslić linie ( nie zawsze)
    A Bresser Saturn 20x60 byłby lepszy ??
    WIec Np Lepsza Lorneta??
    Tento 20x60 + aparat ????
    Bresser Saturn + aparat
    Czy yukon luneta 20x50-50+ aparat aby wychodzily zdjęcia

    Lub inna alternatywa
    Np aparat Olympus z 18x zoom optycznym i tak robić zdjecia bez lornetki

    Pomocy !!!!
    Piszcie

  2. #2

    Dołączył
    Oct 2007

    Domyślnie

    Dobra by była luneta ZRT460, ale trudno ją zdobyć.

  3. #3

    Dołączył
    Apr 2009
    Mieszka w
    EPPL- Lódź

    Domyślnie

    no ok ile by ona kosztowała
    ??????????????
    widziałem ze ktos ma taka na forum
    czyli kupuje lunete i robie zdjecia cyfrówka i bedzie ok ???
    oczywiście aparat nie moze miec wielkiego obiektywu wiadomo
    musi byćjakis z pasującym obiektywem w tej chwili do 300 zł da sie coś kupić nawet używana cyfrówkę 8.2 mpx 5x zoom optyczny canon power shot jakis tam
    czyli luneta+pasujący do niej aparat i bedzie ok ??

  4. #4

    Dołączył
    Oct 2007

    Domyślnie

    ja mam ZRT 460 lecz fotki nie są zbyt fajne, bo małe doświadczenie i słaby aparat. Patrząc na fotki knx08 to możesz zainwestować w Canona A560. Odnośnie ZRT460 to z 200 zł trzeba mieć minimum.

  5. #5

    Dołączył
    Apr 2009
    Mieszka w
    EPPL- Lódź

    Domyślnie

    a ja mam lornetke 20x60 Opitcam Leo Za 200zł i cyfrówkę olympus c-500 5mpx 3x zoom optyczny lecz jest aparat mojego taty

    oto przykładowe zdjęcie:


  6. #6
    Awatar boryfik

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    Nowy Wiśnicz

    Domyślnie

    Całkiem dobre zdjęcie, widać malowanie, samolot można rozpoznać..., a tak do rzeczy, to przez Yukona będziesz miał podobną jakość zdjęcia. Jak wszędzie są zwolennicy i przeciwnicy tego sprzętu, sam posiadam Yukona 20-50x50 i co do samej obserwacji to jestem z niej zadowolony w 75 % (wiadomo, lepiej ogląda się przez lornetkę). Myslałem, że będę pstrykał przez nią fotki, ale układ sił i finansów zadecydował, że przesiadłem się na lustrzankę i obiektyw z telekonwerterem. Próbowałem focić przez Yukona, ale nic mi nie wychodziło i troche zwątpiłem, ale na forum są uzytkownicy, którzy walczą dzielnie z tym sprzętem i idzie im dobrze a nawet bardzo dobrze. Wiem, że to żmudna robota, ale przeglądnij archiwum dot. sprzętu do fotografowania przelotówek, obejrzyj zdjęcia wykonane tym sprzętem przez forumowiczów i moze spróbuj odezwać sie do kogoś na prv, kto ma doświadczenie w pracy z zestawem Yukon+kompakt. Po lekturze i spokojnym przemyśleniu swoich zamiarów i możliwości finasowych na pewno znajdziesz cos dla siebie...Cierpliwość wskazana...


    Powodzenia i pozdrawiam
    ------------------------------------------------------------------------------------------
    Celestron 15x70, TPL 20x80 Canon 350D, Tair 300/4,5, TC 2x


  7. #7

    Dołączył
    Apr 2009
    Mieszka w
    EPPL- Lódź

    Domyślnie

    Pośpiech jest złym doradcą
    Tak mi kiedyś na forum napisał Vader
    Więc pozbieram kasy kupie aparat potem zrt460 + cyfrówka i napewno bedę zadowolnony
    Pozdrawiam i Dzięki

  8. #8

    Dołączył
    Apr 2009
    Mieszka w
    EPPL- Lódź

    Domyślnie

    A jeśli chodzi o cyfrówkę to do 300zł
    jest tyle rozwiązań i canon a560 a570 a580
    Panasonic ale to chyba za duży obiektyw bo posiadają one zoom 6x a chodzi o to aby obiektyw wszedł teraz w okular lornetki a za jakiś czas do planowanej ZRT lunety
    Samsungi 8.2 mpx 3x zoom
    Sony

    Nie wiadomo który byłby najlepszy tyle ich jest

  9. #9
    Awatar boryfik

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    Nowy Wiśnicz

    Domyślnie

    Aparaty w zakresie cenowym 400-600 zł za nowe modele (i odpowiednio taniej za używane) niewiele różnią się od siebie, maja podobne funkcje, możliwości, itd. Miałem w użytkowaniu przez jakiś czas Canona A590 i moim zdaniem wart jest swojej ceny...
    Sprawdzaj aparaty pod względem dopasowania do lornetki czy lunety, odwiedź sklepy, wypróbuj aparaty kolegów i szukaj czegoś na aukcjach. Uważaj tylko na tzw. sprzęt powystawowy - jest relatywnie tani, ale często przyjeżdża do Polski w workach i tu jest na siłę kompletowany. Zazwyczaj zepsuta cyfrówka = nieopłacalna naprawa...

    Pozdrawiam

    P.S. Z tym pośpiechem to święta prawda...
    ------------------------------------------------------------------------------------------
    Celestron 15x70, TPL 20x80 Canon 350D, Tair 300/4,5, TC 2x


  10. #10

    Dołączył
    Apr 2009
    Mieszka w
    EPPL- Lódź

    Domyślnie

    A ja bym kupił coś takiego

    CANON PowerShot A480 CZARNY 10mpx , 2,5`` LCD ## (705919707) - Aukcje internetowe Allegro

    proszę o opinie czy taki aparacik nadawałby sie do połączenia aparat+lornetka lub aparat luneta obiektyw ma dość mały ważne aby wszedł w okular

    no i 10mpx
    nowy ........
    canon.....

    piszcie na gg bo zmierzam na focenie na działke i jestem na gg w tel pod wieczor
    pzdr
    Sprzęt :
    Lornetka Opticam Leo 20x60 + Olympus Camedia C-500
    UL980 ... UN871 ... UN869 ... UT720 ... UZ71 ... Różnego Rodzaju Skróty
    Kupię Lunete ZRT460M
    Pozdro !!!

  11. #11

    Dołączył
    Oct 2007

    Domyślnie

    Pare ludzi z tego forum poleca do lunet i lornetek kompakty Canona A5XX, a najbardziej A590 IS, ja mam zamiar kupić ten aparacik, bo słyszałem na niego dużo plusów. Zainwestuj kase w coś sprawdzonego, choćby A560.

  12. #12

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPBA

    Domyślnie


    Polecamy

    Ja zaczynałem od PowerShot'a A430 i jak się człowiek przyłożył, to można było niezłe zdjęcia wykrzesać. Później przesiadłem się na A560, którego ma obecnie już trzeci użytkownik tego forum, a teraz używam A590IS. Chwalę sobie.


LinkBacks (?)

  1. 29-10-2012, 14:23

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •