Właściwie codziennie z przerwami pojawia się B773 Emirates HAM-DXB
A przed chwila bonusowo przelecial moze nie po UL981 ale tuz kolo Kielc Cathay Pacific B747 wiec narzekac nie mozna. Ja dorzuce jeszcze takie maszyny jak Emirates Sky Cargo (B747) - zwykle pojawia sie na UL981 w niedziele miedzy 10.00 a 11.00, Jade Cargo, wspomniany Virgin A340, Quatar A320 TXL - DOH (ten podobnie jak wspomniany Emirates z Hamburga tez do zobaczenia niemal codziennie), doscc regularnie ostatnio pojawia sie rano okolo 10.00 KLM DXB - AMS (rozne maszyny B747, B777, A330 - dzis akurat ten ostatni lecial), czasem trafia sie Delta A330 BOM via AMS - ATL a reszta tak jak pisza koledzy zalezy od pogody w Polsce i w okolicy
Ostatnio edytowane przez GWYNBLEIDD ; 30-06-2010 o 13:42 Powód: Dopisek
MAKOV, KOLOB<->LENOV
Nikon D5200 + MAK 127/1500mm, Sigma APO DG 70-300mm; Yukon 20x50,
Tamron 17-50 f 2.8
Dzisiaj leciał A343 9M-XAB AirAsia X oprócz tego co napisał GWYNBLEIDD wiosną kilka razy był A380 jako EK1
I tu się zgodzić z Tobą nie mogę. Odkąd pamiętam, w żadną niedzielę EK Cargo na UL981 o tej godzinie nie widziałem. I jeszcze jedna uwaga. Jeśli piszemy o jakiejś drodze, to rozumiem, że o całej lub co najmniej o takim jej odcinku, gdzie możemy jednoznacznie stwierdzić, że jakiś samolot choć przez kilka minut po niej leciał. Z tego co piszesz wnioskuję, że chodzi Ci o EK9904, który lata ROE - LENOV, a drogę UL981 tylko przecina. Skoro tak, to przyjmijmy, że po UL981 latają też... AUA, AFL...
Może na pewno nie po UL981 Ten CPA przeleciał USTIL-BALBA-MAKOV-GIGAL-OKX. Do UL981 szkoda nawet go podciągać. Ale punkt widzenia... wiadomo Ja w każdym bądź razie ponarzekam
Pzdr, P.
Pozdrawiam, PB
K-5IIs, 10', TeleVue x2
791-791-282
Barpit czy mógłbyś mi mniej więcej napisać kiedy można się spodziewać na tym korycie jakiegoś B747 cargo bo pasażera raczej tu nie spotka , bo rozkład stworzony prze ze mnie jest kiepskiA wiem że ty też tą drogę obserwujesz to może wiesz co ciekawego i kiedy leci.
Z B747 na UL981 jest rzeczywiście krucho.
Z pewniaków, tak na dobrą sprawę jest tylko jeden, w poniedziałki ok godziny 11 - JI7451 (DXB-AMS). Zapewne zauważyłeś, że czasem w soboty pokazuje się SQC7378 (SHJ-AMS) oraz (ale tu już chronologii nie zauważam) EK9989 (DXB-AMS).
Jeśli chodzi o pasażery na B747, to w grę wchodzi tylko nocny KL877 (AMS-BKK, ale LASIS/KORUP-DIBED) oraz poranny KL428 (DXB-AMS). Reszta to wielka niewiadoma
Pozdrawiam, PB
K-5IIs, 10', TeleVue x2
791-791-282
No cóż po urlopie czas się uderzyć w piersi Zgadam się w zupełności - moja wina - zagalopowałem się w tym przypadku A idąc dalej - ostatnio wprawdzie z perspektywy kilkuset kilometrów zerkałem na ruch po UL 981 i wydaje mi się, że pojawiło się sporo nowych lotów często bardzo ciekawych i niespotykanych do tej pory maszyn (m.in Etihad).
Ostatnio edytowane przez GWYNBLEIDD ; 08-08-2010 o 13:49 Powód: ort
MAKOV, KOLOB<->LENOV
Nikon D5200 + MAK 127/1500mm, Sigma APO DG 70-300mm; Yukon 20x50,
Tamron 17-50 f 2.8
Etihad (ETD11, 17 i 19) po UL981 lata od dawna. Nie są to systematyczne loty, ale się już wcześniej pojawiały. Czwartkowe (czasem piątkowe) loty ETD918 też nie są już nowością. Tak się zastanawiam, o jakie to nowe loty Ci chodzi? Jedyny nowy, choć nie zawsze po UL981 bo czasem po UN983 sobie lubi polecieć i niewidoczny na "radarze", to Jett8 w locie JX817. Innych nie zauważyłem.
Pozdrawiam, P.
Pozdrawiam, PB
K-5IIs, 10', TeleVue x2
791-791-282
Po kolei b737 z urlopu nad morzem przez radarek barpit - no akurat tak sie zlozylo ze ja tego Etihada dopiero teraz widzialem wiec dla mnie to jest mimo wszystko nowosc - ale jeszcze wieksza to chocby lot Kuwait Airwais KAC117 z niedzieli z okolic godziny 13.00, BAW pojawiajace sie wprawdzie nieregularnie ale czesciej niz przed wakacjami.
MAKOV, KOLOB<->LENOV
Nikon D5200 + MAK 127/1500mm, Sigma APO DG 70-300mm; Yukon 20x50,
Tamron 17-50 f 2.8
To zależy jak długo obserwujesz ruch na UL981 Uwierz, latają od dawna. A ten KAC, to taki "wybryk natury" w dodatku z UL981 nie miał wiele wspólnego Leciał po UN983 i nie w niedzielę a w piątek Poprzednio jak widziałem go lecącego DIBED - SUI to wrzesień 2009.
Pozdrawiam, P.
Pozdrawiam, PB
K-5IIs, 10', TeleVue x2
791-791-282
Zrobiło się tu niezłe zamieszanie :-) Może ktoś podać regularne loty na UL981. tylko ważne jest też z jakiego położenia, lokalizacji, w pobliżu jakiej miejscowości obserwujemy maszyny. Byłbym wdzięczny.
Pozdrawiam, Mikołaj
Jeszcze nie dotarło do Ciebie, że nie ma takiego pojęcia jak "regularny lot" na UL981 czy UL986? Wszystko zależy od jetstreamów i układu wiatrów nad Atlantykiem i Eurazją. A to jest zjawisko dynamiczne i nawet w ciągu najbliższych 24h nic nie jest pewne.
UL986, UP861, UP733, UN869, LASIS-DIBED
100% racji dla micka. Zapomnij o regularnych lotach na tym korytku. Prócz EK60 na SUI - DIBED przed 17 i TGZ651 w odwrotnym kierunku w godzinach porannych (ale to już chyba zauważyłeś przez 1,5 roku), nie masz regularnego lotu. Od pewnego czasu B747 w locie JI7451 na AMS w poniedziałek i piątek przed południem. Amen.
Pozdrawiam, PB
K-5IIs, 10', TeleVue x2
791-791-282
Jedyne regularne samoloty na tym korytku, a właściwie w jego części to 2 Ryanairy z Rzeszowa (chyba Bristol i East Midlands) wieczorem i w niedzielę koło południa. EK60 często można spotkać, ale zdarza mu się latać przez Czechy.
Canon EOS 90D + Tamron SP 150-600 mm f/5-6.3 Di VC USD G2, Canon EF 70-300mm f/4-5.6 IS II USM,
Canon EF-S 18-55 mm f/3.5-5.6 IS II
http://www.flightradar24.com/
Zdarza mu się polecieć południem, ale 99,9% to ~ SUI - DIBED Jak dla mnie to pewniak jakich mało. Częściej pewne TG z UL984 uciekają, niż EK60 z SUI - DIBED Jak nic nie leci w ciągu dnia, to zawsze mam świadomość, że zostaje ten Emirat popołudniowy.
Aaa i jeszcze QR54 na SUI - DIBED (UL981) lata
Pzdr, P.
Pozdrawiam, PB
K-5IIs, 10', TeleVue x2
791-791-282
Zakładki