Samolot wylądował bezpiecznie. Podejrzewano dym w toalecie. Ostatecznie maszyna została sprawdzona i niczego niepokojącego nie wykryto.
PS UZB425 z listy zamieszczonej przez Ciebie miał problem z radiem.
(Nie wiedziałam, w którym dziale dodać wątek, w razie czego proszę o przeniesienie.)
Odebrałam powiadomienie o samolocie, który nadał kod 7700 - ogólne emergency, pojawił mi się on na radarze na niskiej wysokości w pobliżu lotniska London Gatwick (miał lecieć Frankfurt-Bristol), a na lotnisku pojawiły się pojazdy z opisem 'Leader', 'Fire1', 'Fire2'...
Ktoś wie o co chodzi? I czy wykonał on lądowanie awaryjne? Z jakiego powodu?
Samolot wylądował bezpiecznie. Podejrzewano dym w toalecie. Ostatecznie maszyna została sprawdzona i niczego niepokojącego nie wykryto.
PS UZB425 z listy zamieszczonej przez Ciebie miał problem z radiem.
BTW wszystkie maszyny na screenie maja kłopoty:
7600 - radio
7700 - emergency
FOTO > http://www.zicher.net | RADAR > http://www.radar.zicher.net | ACARS > http://www.acars.zicher.net
O, dzięki.
Wiem, że wszystkie mają, bo to są poprzednie które dostałam. Dzisiaj też kolejny miał i lądował na innym lotnisku Niż miał.
*To zdjęcie miało być jako drugie*
View image: Screenshot 2015 12 03 11 38 42
W skąd bierzecie te informacje? Lub po jakich numerach/i formacjach?
Bo w sumie średnio za każdym razem się pytać.
Jeżeli chodzi o lot ICE520 to na razie wiadomo, że wylądował. Odnośnie przyczyny cisza, ale zerkaj tutaj -https://twitter.com/hashtag/FI520?src=hash to może ktoś się wypowie.
Nie ma jednego źródła. Najlepiej wpisywać numer lotu w google, zaznaczyć "Ostatnie 24 godziny" i szukać na TT( np. https://twitter.com/FlightEmergency ), facebooku, forach lotniczych, portalach informacyjnych itd. Tak naprawdę tego typu lądowań każdego dnia jest kilka/kilkanaście i analizowanie ich ma w zasadzie sens tylko wtedy gdy:
1. Ktoś to lubi.
2. Znajomy/rodzina jest na pokładzie.
Ludziom zasadniczo 7700 kojarzy się niemal z dramatem na pokładzie, ale w większości przypadków nie dzieje się nic strasznego (i dobrze), a lądowania awaryjne są podyktowane procedurami i troską o bezpieczeństwo pasażerów (i dobrze).
Zakładki