Cześć. Jak przebiega trasa WAW - CDG ponieważ nie widać na radarze samolotów na tej trasie nie mogę sobie podejrzeć a jestem ciekawy bo będę leciał niedługo?
Cześć. Jak przebiega trasa WAW - CDG ponieważ nie widać na radarze samolotów na tej trasie nie mogę sobie podejrzeć a jestem ciekawy bo będę leciał niedługo?
Samoloty AF widać -> UN869 do TOMTI; potem nad Czechami wzdłuż granicy Niemieckiej; następnie mniejwięcej na Frankfurt i potem Paryż. Powrotny jest przesunięty na północ - wlot do Polski przez KORUP.
LOT lata podobnie; czasem leci do Francji po UZ71.
UL986, UP861, UP733, UN869, LASIS-DIBED
Dzięki, faktycznie muszę jeszcze AF zobaczyć i prześledzić Jakoś ciągle myślałem o LO.
Nie chciałem zakładać nowego tematu , nawet nie wiem do jakiego mogło by się to nadawać.
Jestem ciekaw, czy jest jakaś strona gdzie są wpisane pełne trasy lotów? Widziałem coś takiego w temacie SWO co do trasy A380 EK , ale nie mam pojęcia skąd to wytrzasnąć
UL908 UL619* UM984 UL986 UT710 UL623 UP193* UT709 UQ10
Loty tylko nad atlantykiem i z/do LHR FlightAware > Suiveur de vols en temps réel
Pozdrawiam G
RouteFinder (free access area)
Do użytku w celach FSowych,ale zazwyczaj pokrywa się z prawdziwymi trasami
Znamy, i niestety raczej się nie pokrywa.
UL986, UP861, UP733, UN869, LASIS-DIBED
Witajcie,
mam nadzieje, że w odpowiednim dziale pytanie...
W czwartek -19.08.10 - lecę z Poznania do Hurghady lot liniami AMC (AMV4347) a powrót mam - 02.09.10 - (AMV4346) przez Gdańsk do Poznania.
Czy jest szansa gdzieś znaleść albo ktoś ma namiary którędy będzie układac się trasa.
Z góry dzięki za pomoc i podpowiedz.
Nie przewidzisz tego. I nikt Ci w tej materii nie pomoże. Poczytaj Blog Allovera to zobaczysz, że trasa może być różna. Możesz zarówno lecieć przez Turcję jak i Grecję.
dzięki za info... tego się własnie obawiałem. Gdzieś na forum ktoś przytoczył przybliżoną trasę, ale chyba przyjdzie mi notować na pokładzie z ekranu tv w B738 na bieżąco. Pozdrówka
Witam, od tygodnia zaobserwowałem wyraźną redukcję lotów dalekodystansowych Lufthansy na UL735 przebiegającym nad Toruniem.Zazwyczaj tym korytarzem przelatywały wszystkie samoloty LH wracające z Azji do Frankfurtu. Tymczasem najpierw wycofał się A.388 LH 711 NRT-FRA, w ślad za nim także A.346 LH741 KIX-FRA a dzisiaj to już nawet dotychczasowy pewniak w tym korytarzu B.744 LH721 PEK-FRA zniknął!!!Obserwując te rejsy zauważyłem,że samoloty w rejsachLH711/LH741 obrały trasę nad Finlandią,Szwecją( tu lecą m.in.dokładnie nad Sztokholmem),Danią i wpadają w niemiecką przestrzeń powietrzną od północy,a słonik LH741 sunął dzisiaj sobie nad Bałtykiem.Samoloty Korean Air,Asiana Airlines i Air China jak na razie dalej latają do FRA tym korytarzem.Co się stało?PAŻP zamknęła ten korytarz dla LH,bo nie płacą, czy może Lufthansa optymalizuje połączenia dalekodystansowe wybierając inne trasy z mniejszym zużyciem paliwa? A może Rosjanie i nie wpuszczają grubasów LH w swoją przestrzeń?.Czy ktoś z Was wie coś na ten temat?
Układ wiatrów decyduje o wyborze najlepszej trasy.
UL986, UP861, UP733, UN869, LASIS-DIBED
Tak, ale raczej nie będę tego po raz n-ty opisywał. 12h to dużo w meteorologii, a co dopiero tydzień.
Wejdź w wiki (angielską) i poszukaj o jetstream'ach (prąd strumieniowy). Dodatkowo znajdź info o NAT'ach (North Atlantic Tracks) - tam to jest od lat sformalizowane. Nad pozostałymi częściami świata każda linia sobie sama decyduje którędy najlepiej zawieje w ogon/nie w nos.
UL986, UP861, UP733, UN869, LASIS-DIBED
Dzięki Mick za informacje.Dziś to naprawdę okropny dzień na UL735.Przez te wiatry przeloty nad Bałtykiem do FRA wybrały również Asiana z ICN na B.772ER(AAR541),Korean Air z ICN na B.773ER(KAL905) i Air China z PEK na B.744(CCA931) .Kierują się teraz do Niemiec via szwedzka Gotlandia.Tylko jeden chińczyk z PVG na A.343(CCA935) zdecydował się dziś normalnie lecieć po UL735.
Witam
Mam pytanie Co to za korytarz chodzi mi centralnie nad Radomiem??? i jak często latają nim samoloty??? Wgrajfoto.pl - hosting zdjęć, upload, galeria foto, szybkie wgrywanie fotek.
Zakładki