DC 10 były tak jak pisałes z Malaysian Airlines. Załoga kokpitowa byla malezyjska, poklad polski. W WAW również siedzieli malezyjscy mechanicy.
Witam,
W połowie lat 90 LOT czarterował (leasingował?) dwa DC-10-30 z Malaysian Airlines.
Były to 9M-MAZ oraz MAT. W związky z tym dwa pytania:
- jakie załogi latały na tych samolotach? przypuszczam że Malezyjskie ale...
- jaki był układ foteli w tych samolotach?
I tak ciągnąc temat foteli może ktoś ma również wiedzę jak wyglądała sprawa w naszych lotowskich TU-154M (np. SP-LCA).
Swoją drogą chyba szkoda (tym bardziej że LOT chwali się swoją długością istnienia) że nie powstała taka strona np. jaką ma Delta - na tema historii linii, samolotów itd.
Chyba że jest takowa a tylko to mój brak wiedzy?
DC 10 były tak jak pisałes z Malaysian Airlines. Załoga kokpitowa byla malezyjska, poklad polski. W WAW również siedzieli malezyjscy mechanicy.
Był jeszcze jeden, wynajęty z Finnair, okres zima - lato 1994 o ile mnie pamięć nie myli. Leciałem nim z JFK do Warszawy w czerwcu '94.
Tak on był wynajety po "przygodzie" z twardym ladowaniem w WAW lotowskiego 767
Również podpinam się pod to pytanie.
31 XII 93 twarde przyziemienie 767 LOT na EPWA, uszkodzenie struktury i wylaczenie na dlugi remont.
W sylwestra.
Dzięki.
Więcej odnośnie zaleceń po trzech podobnych incydentach 763 w raporcie NTSB: http://www.ntsb.gov/recs/letters/1994/A94_118_121.pdfOn December 31, 1993, about 1020 Warsaw time, LO flight 002 (Chicago-Warsaw), a B-767-300, registered in Poland as SP-LPA, experienced a landing event that resulted in substantial damage to the airfranie. Weather at the time was visual flight rules (VFR) with rainshowers, and winds out of 220 degrees at 18 knots. The aircraft had just completed an instiument approach to runway 11 at Okecie International Airport, Warsaw, Poland. According to the Boeing representative on scene, during the landing "derotation," the nose gear contacted the runway with enough force to break numerous crown stringers and damage the nose gear assembly. No injuries occurTed to the approximately 80 passengers and crewmembers. No other operational details of this accident are known at this time.
Pozdrawiam
Krzysztof Moczulski
Swoją drogą miło im się leciało tylko w 80 osób
W sylwestra to i tak dobry booking
Pozdrawiam
Krzysztof Moczulski
Ciekawie to wyglądało:
Photos: McDonnell Douglas DC-10-30 Aircraft Pictures | Airliners.net
Faktycznie. Dziwnie jakoś
Ciekawie to wyglądało jak on szedł do góry... smugi tutki to małe pikolo było.
Pozdrawiam
Krzysztof Moczulski
Wszystko fajnie, ciekawe informacje - tylko dalej nie wiem jaki był układ foteli w tym DC
2-5-2 o ile dobrze pamiętam.
Pozdrawiam
Krzysztof Moczulski
Długo dość. Na samolot założono specjalna 'opaske' i poleciał na remont. Myslalem właśnie ze jakaś fota w sieci się znajdzie ale nie mogłem nic wyszperac.
Pozdrawiam
Krzysztof Moczulski
,,Ta ,opaska ze speed tape tego grubszego żeby podczas < prze lotu> się nie ściągała,,
Zakładki