Strona 12 z 13 PierwszyPierwszy ... 2 10 11 12 13 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 221 do 240 z 258
Like Tree29Likes

Wątek: Rzecznik LOT: 787 od 2012

  1. #221
    Awatar pawi81

    Dołączył
    Apr 2009
    Mieszka w
    EPPL

    Domyślnie


    Polecamy

    Czy już jest znana data przylotu SP-LND? :-) Początkowo mówiono o końcu 2011r.
    Pozdrawiam, PAWi / www.lubiepodroze.eu - blog o podróżach i turystyce

  2. #222

    Dołączył
    Aug 2009

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Stoarn Zobacz posta
    Innymi portami sugerować się nie można, bo LOT ma własny układ fal po Europie.

    Stanowisk oddalonych jest też tylko 4 - nie będzie miejsc na żadne opcje, zwłaszcza, że 30 Plenum Spółdzielni Zenum nie zdarza się chyba nigdy - nie ma tak, że wszystko działa jak w zegareczku.

    Jeden przyleci wcześniej, drugi odleci później.

    Żeby to wszystko było wygodne to musi być zapas.

    Z 8 maszynami poradzą sobie z parkowaniem, ale 8 maszyn to tak naprawdę żaden hub...

    Spokojnie, nie popadajmy w megalomanie. SAS obecnie ma zaledwie 10 330/340 z tych tylko 7 obsługuje CPH (jeszcze jeden 340 ma na wiosnę wrócić ze storage do obsługi PVG, więc będzie 8 330/340 w CPH). Skandynawowie lataj zdecydowanie więcej niż średni obywatel europejski. Najpierw niech zagospodaruję 8 dotychczas zamówionych, zgrają rozkład, i osiągnął całoroczny zysk z działalności podstawowej.

    Dodatkowo spojrz na plan rozbudowy płyt postojowych na WAW do roku 15. PPS-2 i 4 mają być rozbudowane właśnie do obsługi dodatkowych samolotów E.

    http://siskom.waw.pl/komunikacja/lot...ja2013_rys.jpg

    łyżką się je, chochlą jeszcze się nikt nie najadł.

  3. #223

    Dołączył
    Jan 2010
    Mieszka w
    Warszawa/Toronto

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez melas Zobacz posta
    Powiedział też, że nasz pierwszy 787 ma LN 61, oraz, że zaczęła się już jego budowa.
    Z ta budowa to nie bylbym taki pewien. Za autorem bloga o 787:

    Here are the following final assembly start dates:

    L/N 51 - Nov. 10 (14 days)
    L/N 52 - Nov. 22 (12 days)
    L/N 53 - Dec. 6 (14 days but take back one day for the Thanksgiving Holiday, 13 days)
    Zrodlo: All things 787: Updated 787 Final Assembly Start Dates

  4. #224

    Dołączył
    Apr 2010

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez pawi81 Zobacz posta
    Opinia publiczna nie jest w stanie tych informacji zweryfikować.
    A co ma weryfikować? Dzwonić do Boeinga i pytać czy to co na konferencji prasowej powiedział prezes LOT jest prawdą?

  5. #225
    Awatar Gabec

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    KRK

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Nivel Zobacz posta
    Z ta budowa to nie bylbym taki pewien. Za autorem bloga o 787:



    Zrodlo: All things 787: Updated 787 Final Assembly Start Dates
    Jak zawsze diabeł tkwi w szczegółach
    Tutaj masz daty składania samolotu, zapewne sporo części do numerów L/N 53+ jest już wybudowanych i trudno nie zgodzić się z prezesem że pierwszy lotowski egzemplarz już jest budowany
    no risk, no fun ;D


  6. #226
    Awatar pawi81

    Dołączył
    Apr 2009
    Mieszka w
    EPPL

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Gabec Zobacz posta
    Jak zawsze diabeł tkwi w szczegółach
    Tutaj masz daty składania samolotu, zapewne sporo części do numerów L/N 53+ jest już wybudowanych i trudno nie zgodzić się z prezesem że pierwszy lotowski egzemplarz już jest budowany
    Jeśli tak mamy rozumieć budowę (że gdzieś w świecie w fabrykach już są do niego części) to tak :-) Ale to trochę chyba na wyrost.
    Pozdrawiam, PAWi / www.lubiepodroze.eu - blog o podróżach i turystyce

  7. #227

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez alacherbauer Zobacz posta
    Spokojnie, nie popadajmy w megalomanie. SAS obecnie ma zaledwie 10 330/340 z tych tylko 7 obsługuje CPH (jeszcze jeden 340 ma na wiosnę wrócić ze storage do obsługi PVG, więc będzie 8 330/340 w CPH). Skandynawowie lataj zdecydowanie więcej niż średni obywatel europejski. Najpierw niech zagospodaruję 8 dotychczas zamówionych, zgrają rozkład, i osiągnął całoroczny zysk z działalności podstawowej.

    Dodatkowo spojrz na plan rozbudowy płyt postojowych na WAW do roku 15. PPS-2 i 4 mają być rozbudowane właśnie do obsługi dodatkowych samolotów E.

    http://siskom.waw.pl/komunikacja/lot...ja2013_rys.jpg

    łyżką się je, chochlą jeszcze się nikt nie najadł.
    Alacherbauer@ Ale tu jest mowa o perspektywie kilku lat, a nie o stanie dziś obecnym! W warunkach polskich budowanie nowych terminali, lotnisk etc. to kilkunastoletnie procesy.

    Kopenhaga jest zresztą marginalnym hubem w ruchu interkontynentalnym...

    Nie dyskutujemy tutaj o tym, czy maszyn ma być 8, czy 16, tylko o tym, ile się zmieści.

    A po rozbudowie tych dwóch płyt postojowych, ile będzie w sumie stanowisk dla statków kodu E, nie licząc hangarów, wojska, cargo i odladzania?? 8 czy 10?

  8. #228

    Dołączył
    Oct 2009
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    Na mój gust łącznie 8, ale głowy nie dam za te +2 planowane podczas przebudowy.

  9. #229

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Łącznie 8 już jest teraz

  10. #230

    Dołączył
    Oct 2009
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    Wyłączając, jak pisałeś, wojsko, cargo i odladzanie, stanowiska na których mogą parkować samoloty kodu E to 10, 13, 14, 15, 44 i 45.
    Być może w rachunku ująłeś 51 i 52 (PPS-6), w minionym sezonie letnim rzeczywiście użytkowane, ale to jednak wciąż płyta odlodzeniowa.

    Spróbuję sięgnąć po konkrety co do planowanej przebudowy PPS-2 i PPS-4, ale chyba mowa jest o dwóch dodatkowych stanowiskach dla kodu F.

  11. #231

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Tak, liczyłem 51 i 52 No to mamy klopsik-porcik

  12. #232

    Dołączył
    Oct 2009
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    Stoarn, sprostowanie: o ile mi wiadomo dojdą 4 stanowiska do kodu E.

  13. #233

    Dołączył
    Sep 2007
    Mieszka w
    Nisko

    Domyślnie Nazwy Boeingow 787

    Nie wiem czy juz to bylo dyskotowane czy nie ale interesuje mnie czy istnieje juz koncepcja nadawania nazw nowym 787?
    Tak mysle ze calkiem orginalnym pomyslem bylo by nazwac te nowe maszyny imionami zasluzonych postaci dla Lotu, w koncu na sukces linii lotniczej sklada sie praca wielu osob. Mysle ze wybranie paru imion i przeprowadzenie ankiety wsrod obecnych zalog na osiem imion bylo by strzalem w dziesiatke.
    TAK TAK

  14. #234

    Dołączył
    Dec 2008
    Mieszka w
    górach

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez gacek3 Zobacz posta
    Nie wiem czy juz to bylo dyskotowane czy nie ale interesuje mnie czy istnieje juz koncepcja nadawania nazw nowym 787?
    Tak mysle ze calkiem orginalnym pomyslem bylo by nazwac te nowe maszyny imionami zasluzonych postaci dla Lotu, w koncu na sukces linii lotniczej sklada sie praca wielu osob. Mysle ze wybranie paru imion i przeprowadzenie ankiety wsrod obecnych zalog na osiem imion bylo by strzalem w dziesiatke.
    Hmmm, może Jan Litwiński, Elwira Niemiec, Tadeusz Wrona.
    Chyba wolę Gniezno, Kraków, Warszawa

  15. #235
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    oazie otoczonej matecznikiem

    Domyślnie

    Elwira Niemiec?!? ROTFLMMFAO!!!
    tk_pl and tinek6 like this.

  16. #236

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Na pewno nie nazwiska prezesów, bo by Dreamlinerów nie starczyło

    Na serio, to pamiętam taki pomysł żeby Dreamlinery nazywać znanymi Polakami - mam nadzieję, że pomysł ten upadł na korzyść miast...

  17. #237

    Dołączył
    Dec 2008
    Mieszka w
    górach

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Stoarn Zobacz posta
    Na serio, to pamiętam taki pomysł żeby Dreamlinery nazywać znanymi Polakami - mam nadzieję, że pomysł ten upadł na korzyść miast...
    No więc zasadniczo pomysł ze znanymi Polakami nie jest zły, jednak Kopernik i Kościuszko zawsze będą mi się kojarzyły z nieszczęsnymi Iłami 62.

    Też wolałbym miasta. Lufthansa ma zdaje się wszystkie samoloty nazwane nazwami miejscowości i landów.

  18. #238

    Dołączył
    Feb 2010

    Domyślnie

    A może właśnie regiony, żeby odróżnić od B767, np. Mazowsze, Pomorze, Śląsk, Podhale, Wielkopolska (część może brzmieć jak nazwy zespołów pieśni i tańca ).

  19. #239
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    oazie otoczonej matecznikiem

    Domyślnie

    Z regionami to bardzo dobry pomysł, czemu nie? W końcu kto w Chinach zna ZPiT Śląsk czy Mazowsze?

    ...chociaż - z drugiej strony - znają Bayer Full i inne takie "wynalazki"...

  20. #240
    Awatar alien

    Dołączył
    Oct 2008
    Mieszka w
    3M

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez gacek3 Zobacz posta
    czy istnieje juz koncepcja nadawania nazw nowym 787?
    A czy w ogóle istnieje realistyczna koncepcja dotrwania LOT do momentu odbioru ostatnich zamówionych 787?

    I jeśli nawet będzie istnieć marka LOT, to czy będzie miała jakiś longhaul? I czy w ogóle ktokolwiek w Warszawie będzie miał cokolwiek do powiedzenia w sprawie tego, dokąd LOT miałby latać? I czy do tego czasu 787 (albo miejsca w kolejce do 787) nie będą już sprzedane/przejęte na potrzeby własne przez przyszłego właściciela LOT?

    Nie chcę się czepiać, można się bawić, mamy wolność. Orban daleko.
    O ile jednak dyskusja o toczkach ma sens (F/A jakoś muszą być ubrane, niezależnie od tego, dokąd będą latać), to nadawanie dzisiaj nazw samolotom mającym się pojawić za pińć lat w firmie, która nie wiadomo czym będzie np. za 18 miesięcy?
    Lekki surrealizm, Niderlandami handlujecie...
    For every solution there is a problem.

Strona 12 z 13 PierwszyPierwszy ... 2 10 11 12 13 OstatniOstatni

LinkBacks (?)


Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •