Strona 5 z 10 PierwszyPierwszy ... 3 4 5 6 7 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 81 do 100 z 181
Like Tree3Likes

Wątek: Nowy AT5 dla Eurolot - oficjalna informacja

  1. #81
    Awatar maciek krk

    Dołączył
    Jul 2007
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie


    Polecamy

    Jak rozumiem 2 ATRki 72 ex CSA??
    Maxima debetur CracoviaE reverentia.

  2. #82
    CRC
    CRC jest nieaktywny
    Awatar CRC

    Dołączył
    Jun 2012
    Mieszka w
    urodzony na Rakowcu

    Domyślnie

    Acha, XFA i XFB.

  3. #83

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    I dokąd one będą latać te AT7?

  4. #84
    CRC
    CRC jest nieaktywny
    Awatar CRC

    Dołączył
    Jun 2012
    Mieszka w
    urodzony na Rakowcu

    Domyślnie

    Pytanie jest tendencyjne i zasadniczo skierowane do działu siatki połaczeń ?

  5. #85
    Awatar thewho

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez maciek krk Zobacz posta
    Jak rozumiem 2 ATRki 72 ex CSA??
    Ile te samololty maja lat?

  6. #86
    Awatar Peterciu

    Dołączył
    Jul 2008

    Domyślnie

    Pod 20 podchodzą.


  7. #87
    Awatar thewho

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Peterciu Zobacz posta
    Pod 20 podchodzą.
    Ale chyba liczone razem? Czy kazdy z osobna?

  8. #88
    Awatar DaKo

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    WRO

    Domyślnie

    CSA OK-XFA (ATR 42/72 - MSN 285) | Airfleets aviation - XFA ma ponoć Delivery Date 1992. Czyli każdy z osobna

  9. #89

    Dołączył
    Mar 2009

    Domyślnie

    Pierwszy lot luty i marzec 1992. Stare graty.

  10. #90

    Dołączył
    Mar 2010
    Mieszka w
    EPRA

    Domyślnie

    Jeżeli Eurolot pozyskuje Atr 72 seria 200 to wielki błąd! Rozumiem 500 i czekanie na 600. Paxy lubią trochę komfortu a nie mega hałas wypracowanych do oporu 200-tek

  11. #91

    Dołączył
    May 2010
    Mieszka w
    EPKT Horní Slezsko

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez tepes Zobacz posta
    Jeżeli Eurolot pozyskuje Atr 72 seria 200 to wielki błąd! Rozumiem 500 i czekanie na 600. Paxy lubią trochę komfortu a nie mega hałas wypracowanych do oporu 200-tek
    Chodzi pewnie o załogi i maintance, najtaniej od razu wejść w 600. Są prawie takie same jak nasze, mają tylko inne (wymienione czy oryginalne?) poszycie foteli. Foto -XFC JetPhotos.Net Photo

  12. #92

    Dołączył
    Oct 2009
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    20-letnie serie 200 w spadku po CSA. OK, zobaczymy.
    Ciekawym, czemu się ich pozbywają. Tną siatkę, czy też jakieś plany odświeżenia floty ATR, wzorem ich rówieśników 735?
    A może przyczyna jest bardziej prozaiczna..

  13. #93
    CRC
    CRC jest nieaktywny
    Awatar CRC

    Dołączył
    Jun 2012
    Mieszka w
    urodzony na Rakowcu

    Domyślnie

    Eeee,pytanie to jest - gdzie jest planowanie i zarzadzanie ? Bo tradycyjnie po polskiemu jedziemy od sciany do sciany ,w stylu jakoś to bedzie...

  14. #94
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Niecały miesiąc do odpalenia połączeń, a nie wiadomo jak bedzie wyglądała siatka, nic nie ma w systemie, nikt nie widział taryf... Ambitnie...
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  15. #95
    Awatar thewho

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez egon.olsen Zobacz posta
    Ambitnie...
    Ambitnie to otwierac nowe polaczenia na bazie 20-letnich samolotow w lotniskach gdzie nie ma obslugi technicznej.

  16. #96
    CRC
    CRC jest nieaktywny
    Awatar CRC

    Dołączył
    Jun 2012
    Mieszka w
    urodzony na Rakowcu

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez thewho Zobacz posta
    Ambitnie to otwierac nowe polaczenia na bazie 20-letnich samolotow w lotniskach gdzie nie ma obslugi technicznej.
    Akurat tu ,luke wypełni GTL.

    Pytanie to jest - Co po WYBORACH na jesieni ?
    I drugie - Ilu polskich przewozników /z wszystkich jacy sa na rynku / przetrwa jesien/zime?

  17. #97
    Awatar HARM

    Dołączył
    Apr 2011
    Mieszka w
    EPBY

    Domyślnie

    A dzisiaj ATR z trasy Warszawa - Kraków lądował awaryjnie po problemach z silnikiem na Okęciu....

  18. #98

    Dołączył
    May 2010
    Mieszka w
    EPKT Horní Slezsko

    Domyślnie

    ATR po CSA mógłby równie dobrze latać w Afryce. Zastanawia mnie, o ile droższy byłby zakup nowego ATR od tego kupionego po CSA, uwzględniając serwisowanie, mniejszą zawodność itp.
    Prezes Mikosz miał przygotowane finansowanie nowych, więc chyba nie było to takie nieosiągalne...

  19. #99

    Dołączył
    Oct 2009
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez symbian Zobacz posta
    ATR po CSA mógłby równie dobrze latać w Afryce. Zastanawia mnie, o ile droższy byłby zakup nowego ATR od tego kupionego po CSA, uwzględniając serwisowanie, mniejszą zawodność itp.
    Prezes Mikosz miał przygotowane finansowanie nowych, więc chyba nie było to takie nieosiągalne...
    Po pierwsze jest to tańsze a po drugie to nie są kupowane tylko leasingowane.

  20. #100
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez Bukin1978 Zobacz posta
    Po pierwsze jest to tańsze a po drugie to nie są kupowane tylko leasingowane.
    Taniosc jak widać po dwóch awariach silnika w ciagu jednego tygodnia chyba nie powinna być kluczowym kryterium. No chyba ze rownamy do afrykańskich standardów bezpieczeństwa w K2...
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


Strona 5 z 10 PierwszyPierwszy ... 3 4 5 6 7 ... OstatniOstatni

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •