Acha, XFA i XFB.
Pytanie jest tendencyjne i zasadniczo skierowane do działu siatki połaczeń ?
CSA OK-XFA (ATR 42/72 - MSN 285) | Airfleets aviation - XFA ma ponoć Delivery Date 1992. Czyli każdy z osobna
Pierwszy lot luty i marzec 1992. Stare graty.
Jeżeli Eurolot pozyskuje Atr 72 seria 200 to wielki błąd! Rozumiem 500 i czekanie na 600. Paxy lubią trochę komfortu a nie mega hałas wypracowanych do oporu 200-tek
Chodzi pewnie o załogi i maintance, najtaniej od razu wejść w 600. Są prawie takie same jak nasze, mają tylko inne (wymienione czy oryginalne?) poszycie foteli. Foto -XFC JetPhotos.Net Photo
20-letnie serie 200 w spadku po CSA. OK, zobaczymy.
Ciekawym, czemu się ich pozbywają. Tną siatkę, czy też jakieś plany odświeżenia floty ATR, wzorem ich rówieśników 735?
A może przyczyna jest bardziej prozaiczna..
Eeee,pytanie to jest - gdzie jest planowanie i zarzadzanie ? Bo tradycyjnie po polskiemu jedziemy od sciany do sciany ,w stylu jakoś to bedzie...
Niecały miesiąc do odpalenia połączeń, a nie wiadomo jak bedzie wyglądała siatka, nic nie ma w systemie, nikt nie widział taryf... Ambitnie...
Pozdrawiam
Krzysztof Moczulski
A dzisiaj ATR z trasy Warszawa - Kraków lądował awaryjnie po problemach z silnikiem na Okęciu....
Zakładki