Strona 1 z 9 1 2 3 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 165
Like Tree300Likes

Wątek: 2021.09.17. ENTER i kłopoty w Afryce

  1. #1

    Dołączył
    May 2015

    Domyślnie 2021.09.17. ENTER i kłopoty w Afryce


    Polecamy

    Wygląda na to, że w Mombasie i Addis Abebie kłopoty z silnikiem ma jeden z samolotów ENTER AIR (przypuszczam, że SP-ENG)
    https://www.onet.pl/informacje/onetw...5snfn,79cfc278

    Pozdrawiam,
    Marcin

  2. #2

    Dołączył
    Jan 2017
    Mieszka w
    Gdańsk

    Domyślnie

    Relacja jednego z pasażerów: https://www.wykop.pl/wpis/60503861

  3. #3

    Dołączył
    May 2015

    Domyślnie

    Wygląda na to, że były dwa incydenty - jeden w Mombasie (linie twierdzą, że dym wydobywał się z jednego z bagaży, ciekawe, co i kto tam załadował...) i drugi w powietrzu nad Etiopią, gdy coś się stało z silnikiem.
    https://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomo...ml#s=BoxOpImg4

  4. #4

    Dołączył
    May 2007
    Mieszka w
    EPKK

    Domyślnie

    Jedno jest pewne że pasażerowie zapamiętaja taki lot do końca życia i nie chaciał bym być na tym pokładzie oj nie.Miejmy nadzieję że będzie rzetelny oficjalny raport z tych incydentów.
    Pozdrawiam Misza-;)

  5. #5
    Awatar Pawel_T

    Dołączył
    Sep 2009
    Mieszka w
    KRK

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez dymiks Zobacz posta
    Relacja jednego z pasażerów: https://www.wykop.pl/wpis/60503861
    Szkoda, ze pisal to jakis gimbus
    dymiks, Gabor, adamsc and 7 others like this.

  6. #6

    Dołączył
    Nov 2012
    Mieszka w
    ZRH

    Domyślnie

    Ciezko pisac z sensem majac obsrana zbroje xD
    Pawel_T, dymiks, kaspric and 13 others like this.
    Jeden rabin powie tak, inny rabin powie nie

  7. #7

    Dołączył
    Mar 2014

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Marcin75 Zobacz posta
    Wygląda na to, że były dwa incydenty
    To byłby niesamowity pech, ale kto wie.
    Jeśli to faktycznie bagaż i np. jakiś akumulatorek litowo-jonowy (aparat, golarka itd) to właściciel może mieć kolejną jazdę bez trzymanki.

    SP-ENG jest pierwszy na liście, najstarszy egzemplarz? Może piloci chcieli coś czasu nadrobić i silniki pracowały długo na maksymalnych parametrach?

    Prawdopodobnie SP-ESD w drodze po pasażerów:
    SP-ESD - Boeing 737-8AS - Enter Air - Flightradar24
    ciekawe ile brakło aby na pusto dolecieć bezpośrednio?

  8. #8
    Awatar ruphee

    Dołączył
    Apr 2010
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Pawel_T Zobacz posta
    Szkoda, ze pisal to jakis gimbus
    bo to jakiś pseudo pasażer pisze

  9. #9
    Awatar Gabor

    Dołączył
    Dec 2007

    Domyślnie

    Pan pasażer ma po prostu pretensje bo bagaż był zły, samolot był zły, załoga była zła i w ogóle wszystko było złe. Kapitan zachował się jak ostatni cham bo zamiast przyjść i przytulić do piersi wystraszonego jaśnie pana pasażera lub zaprezentować program artystyczny "Rozrywka i humor" do czasu usunięcia awarii (bo w końcu awaria też jest jakąś okazją) zamknął się w kokpicie i pewnie pił kawę z drugim pilotem poświęcając czas na plotki o du..ie Maryni czyli szefowej pokładu. Samolot za to, że się ośmielił mieć awarię powinien być pociupany krajalnicą do złomu na oczach pasażerów, których powinno się na miejsce "egzekucji" donieść lektyką a oprócz tego każdy powinien dostać osobistego sługę lub służkę, która w trakcie pokazu będzie wachlować i polewać chłodzące drinki na koszt tego strasznego Eneteraira. Później dla satysfakcji biednych pasażerów kapitana i załogę należy wytaplać w smole i otoczyć pierzem oraz dożywotnio zakazać zbliżania się do jakiegokolwiek lotniska na odległość mniejszą niż 100 km. O sowitym odszkodowaniu dla biednego pasażera nie wspomnę bo na moje oko z 1 000 000 zł to absolutne minimum
    maciass, Wit90, adamsc and 17 others like this.

  10. #10

    Dołączył
    Sep 2011

    Domyślnie

    Aleś się chopie kawy opił z rana!!
    chrafal, przemo-19, Finch and 11 others like this.

  11. #11
    Awatar Maciey

    Dołączył
    Jan 2008
    Mieszka w
    SŁUPSK (EPSK)

    Domyślnie

    NIE WIEM, więc się wypowiem.

    Zapewne dwie nie związane ze sobą usterki.
    HINCulek_av likes this.

  12. #12
    Awatar HINCulek_av

    Dołączył
    Apr 2020

    Domyślnie

    Z tego co wiem, żadnego związku nie ma divert do HAAB i pożar bagażu w Mombasie. Nad Etiopią silnik odmówił posłuszeństwa, i zgodnie z QRH wyłączono go. Po prostu pech, z którego media zrobiły tragedię tysiąclecia.

  13. #13
    Awatar Canon

    Dołączył
    May 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Szczęśliwie, że to nie był MAX, bo akurat cały weekend by mieli o czym gadać

  14. #14

    Dołączył
    May 2008
    Mieszka w
    EPBC

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez ruphee Zobacz posta
    bo to jakiś pseudo pasażer pisze
    Ciekawe ile promili miał ów pasażer?
    kacza23 likes this.

  15. #15

    Dołączył
    Jun 2017

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez luktr Zobacz posta
    Ciekawe ile promili miał ów pasażer?
    Zapominacie, że do internetu mają dostęp coraz to młodsi - mi to wygląda na jakiegoś małolata, który chce się popisać.

    http://avherald.com/h?article=4ed6fc64&opt=0

  16. #16
    Awatar HINCulek_av

    Dołączył
    Apr 2020

    Domyślnie

    Misja Ratunkowa SP-ENL ENT112T EPKT-HAAB. Dep 1410Z

  17. #17

    Dołączył
    Aug 2011

    Domyślnie

    Warto byłoby poddać analizie sam incydent bo na razie w większości dyskusja stanowi rozmowy o jakimś przychlaście

  18. #18

    Dołączył
    Aug 2011

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Canon Zobacz posta
    Szczęśliwie, że to nie był MAX, bo akurat cały weekend by mieli o czym gadać
    Szczęśliwie to chyba bardziej jest to że zafajczyło się to im na ziemi (o ile w ogóle się zafajczyło) a nie w powietrzu. Wtedy w powietrzu mogliby mieć dwie przygody.
    frik likes this.

  19. #19

    Dołączył
    Aug 2017

    Domyślnie

    SP-ENG wylądował w Addis Abebie około 2, SP-ESD wyleciał z Warszawy o 9. Czy cisza nocna na lotnisku uniemożliwiła zorganizowanie tego lotu wcześniej, czy po prostu w Enter Air nikt w nocy nie pracuje?

  20. #20

    Dołączył
    Aug 2011

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez Krzychun Zobacz posta
    Może piloci chcieli coś czasu nadrobić i silniki pracowały długo na maksymalnych parametrach?
    Na necie lata info że te WSKAZANIA o których tak ładnie i dyplomatycznie pisze wiele osób dotyczyły EGT.

Strona 1 z 9 1 2 3 ... OstatniOstatni

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •