skojarzenia z inną historią Ventum... 2011.07.10 Awaryjne lądowanie TECNAM P 2006 T na EPBC
Teecnam najpierw chwilę krążył nad Babicami, a następnie wylądował na pasie trawiastym.
https://www.flightradar24.com/data/a...p-mmb#2bf75016
skojarzenia z inną historią Ventum... 2011.07.10 Awaryjne lądowanie TECNAM P 2006 T na EPBC
Pozdrawiam
Konradeck
Nigdy nie pozwól, by samolot zabrał Cię w miejsce, którego Twój umysł nie odwiedził w ciągu ostatnich 5 minut.
Raport końcowy PKBWL.
RAPORT KOŃCOWY (pkbwl.gov.pl)
W skrócie zastosowanie przekaźników elektrycznych o niewłaściwych parametrach w obwodzie silnika elektrycznego pompy hydraulicznej wypuszczania podwozia. Dodatkowo problemy z zaworem systemu awaryjnego wypuszczania podwozia (luzy na śrubie blokującej) oraz w przypadku sklejenia styków przekaźników brak możliwości zadziałania systemu awaryjnego (pompa pracuje - brak możliwości zrzucenia ciśnienia).
Wygląda na to, ze ta konstrukcja jest na tyle niedopracowana, ze sprawia problemy w wielu przypadkach - choćby incydent z dzisiaj.
Włosi zastosowali przekaźniki z serii które u renomowanych producentów gwarantują max 20A obciążalności a w tym typie SP prąd w obwodzie wynosi nawet 40A.
Zakładki