W okolicach Płocka przelatywał na FL170 a z reguły ok. FL220
W okolicach Płocka przelatywał na FL170 a z reguły ok. FL220
Pozdrawiam, PAWi / www.lubiepodroze.eu - blog o podróżach i turystyce
teraz juz powinien byc w okolicach Warszawy, ale bedzie w holdingu ok godziny.
Wiadomo coś więcej? Zna ktoś przyczynę powrotu SP-LPF do WAWy?
Pozdrawiam G
zawiódł chyba układ automatycznego sterowania - jeśli dobrze słyszałem
Zawracał nad Darłowem
Lądowanie ma odbyć się o godz. 20.10 - powodem są "przyczyny techniczne"
sky-watcher.pl
Ostatnio edytowane przez pawi81 ; 27-06-2009 o 19:48
Pozdrawiam, PAWi / www.lubiepodroze.eu - blog o podróżach i turystyce
Na jakiej częstotliwości słuchać rozmowę miedzy nim a kontrolą?
EDIT : czy jest jakaś specjalna 'awaryjna' częstotliwość?
Raczej jest w trakcie zrzucania.
Koniec OT
edit :
http://www.aviation.home.pl/ > IFR > holding
Pozdrawiam G
Tak, to jest to krążenie/oczekiwanie.
Koniec OT - proszę się trzymać tematu dyskusji.
Biało- Czerwone Iskry
Canon 50D + 100-400L IS USM + 18-200 IS + grip BG-E2 + trochę różnych zabawek...
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
usiadl na 33, widzialem go chwile temu na podejsciu.
Jak widać Tvn24 stwierdził, że jest to sprawa warta ogłoszenia
tvn24 http://www.tvn24.pl/-1,1607153,0,1,b...wiadomosc.htmlBoeing 767 Polskich Linii Lotniczych, który wyleciał z Warszawy do Nowego Jorku z powodu "drobnej usterki technicznej" musiał zawrócić. Decyzję tę podjęto, gdy samolot znajdował się nad Darłowem, czyli po około 450 kilometrach lotu. Boeing właśnie podchodzi do lądowania, które według rzecznika Okęcia Jabuba Mielniczuka "ma odbyć się rutynowo". Informację otrzymaliśmy na platformę Kontakt TVN24.
Samolot wyleciał z lotnika Okęcie w Warszawie o godzinie 17.57, 52 minuty później niż planowano.
Jakub Mielniczuk, rzecznik portu lotniczego Okęcie poinformował, że przyczyną zawrócenia samolotu była drobna usterka techniczna. Jednak, jak podkreślił, nie zna szczegółów sprawy. - Z tego co mi przekazały służby, usterka jest w kategorii tych, które w żaden sposób nie zagrażają bezpieczeństwu lotu. Natomiast trudno, żeby z usterką, która się pojawiła, udawał się w tak długą trasę - powiedział.
Według planów, samolot nie będzie lądować awaryjnie. - Lądowanie odbędzie się absolutnie rutynowo, bez żadnej asysty - dodał rzecznik.
Mielniczuk nie potrafił odpowiedzieć, czy maszyn będzie naprawiana oraz czy i kiedy uda się w dalszą drogę. Jak powiedział, zależy to od przewoźnika, czyli Polskich Linii Lotniczych LOT.
Canon EOS 60D + Canon EF 70-200 f/4 L IS USM
Wszystko zależy od sytuacji na pokładzie. Najlepszą opcją jest wypalanie w holdzie, potem zrzucanie w przeznaczonych do tego strefach, dopiero na samym końcu zrzucanie w strefach do tego nieprzeznaczonych.
zapraszam --> www.vlatanie.blog.pl
ostatnia aktualizacja 6.03.2011
Ciekawi mnie jaki jest koszt takiej awarii z zawróceniem samolotu.
Zakładki