Czy te silniki nie są jakoś dziwnie zamontowane? Wyżej niż zwykle?
Compagnie Africaine Aviation Boeing 727-200, rejestracji 9Q-CAA wykonywał lot towarowy z Ndjili do Kananga (Demokratyczna Republika Konga), po starcie załoga stwierdziła problemy hydrauliczne i postanowiła zawrócić.Maszyna lądowała na pasie 06 w intensywnie padającym deszczu i stojącej wodzie na pasie. Samolot wpadł w poślizg i został odwrócony o 135 stopni, załodze nic się nie stało ale samolot doznał bardzo dużych uszkodzeń.
Czy te silniki nie są jakoś dziwnie zamontowane? Wyżej niż zwykle?
--
Leszek A. Szczepanowski
Złudzenie. Leży na boku i to u góry to wlot do silnika na stateczniku.
UL986, UP861, UP733, UN869, LASIS-DIBED
Kadłub(tylna część) jest przekręcona(ukręcona) względem przodu kadłub ze skrzydłami.Z poczatku patrząc też mi się wydawało to dziwne.
YouTube - Boeing 727-200 nearly crash
Jak widać koledzy zarejestrowani w Kongo lubili mocne przygody - tu przeciążeni o 5 ton ponad MTOW zerwali płozę i chyba rozbieg skończyli poza pasem
Pozdrawiam
Kurde nie wiedziałem, że foty i film z tej kraksy można tak przed czasem zobaczyć!
Pozdrawiam ;-)
Pilot na tym filmiku musiał się cykać trochę.
Ciekawe za ile będzie raport
Zakładki