ThomsonFly 757 bird strike & flames captured on video
wszystko na filmie łącznie z rozmowami pilotów - w prawy silnik wpadł ptaszek i sie chwilkę "grillował" cały samolot wylądował
http://www.youtube.com/watch?v=9KhZwsYtNDE
Wersja do druku
ThomsonFly 757 bird strike & flames captured on video
wszystko na filmie łącznie z rozmowami pilotów - w prawy silnik wpadł ptaszek i sie chwilkę "grillował" cały samolot wylądował
http://www.youtube.com/watch?v=9KhZwsYtNDE
Wow :o
Wyobrazam sobie miny pasazerow siedzacych za skrzydlem po prawej stronie...
Filmik juz byl na forum http://lotnictwo.net.pl/viewtopic.php?t=607&start=75 ;)
i ten odgłos "puch puch puch" dopóki sie "ptaszek" nie "prze_grillował" :) swoja droga z rozmowy my wynika ze silnik ten cały czas działał i to normalnie ale dopiero jak sie zatrzymali i strażacy podeszli został wyłączony tak? I ktoś miał "ptaszkowy" początek wakacji...Cytat:
Zamieszczone przez Agi
ale szybko mówią (pilot i ATC) :)
Mówią akurat bardzo wolno i sokojnie ;)Cytat:
Zamieszczone przez Gregor
Ten film ma z pare latek, bo widać concord'a w tle :P
Ten Concorde stoi tam na stałe :) Filmik ma najwyżej 3 lata bo pod koniec widać w tle B777 PIA które dostali w 2004
Film ma tydzień.Cytat:
Zamieszczone przez frik
Jest z 29 kwietnia 2007 http://www.aero-news.net/index.cfm?C...0-6095d03727feCytat:
Zamieszczone przez Bartek
No i właśnie mam problem tutaj w tej kwestii jestem totalnym lajkonikiem.Cytat:
The aircraft made a successful emergency landing after the pilot shut down the engine.
Z tego co mi się wydaje, przy takich sytuacjach odłącza się paliwo i leci na pozostałym (ych) silniku. Potwierdzało by to przerwanie płomieni po starcie. Z drugiej strony jednak z konwersacji wywnioskowałem, że silnik działał do momentu zatrzymania samolotu. Prosze o potwierdzenie, że silnik został odłączony po pojawieniu się płomieni :>
Z tego co ja słyszałem, silnik wyłączyli, i to zaraz (i o tym nie mówili), a życzyli sobie inspekcji hamulców podczas gdy silnik (drugi = LEFT) ciągle będzie działać. Potem jeszcze raz ostrzegli, że LEFT engine będzie ciągle działać.
to ciekawe tak w krytycznej fazie lotu sobie odłączyli silnik? jakoś samolot mimo wszystko wzbijał sie wyżej i wyżej.. - nadal obstawiam ze był włączony ten silnik
Silnik został odłączony, poza tym chyba każdy samolot jest zdolny do lotu na jednym silniku, co oczywiście nie jest wskazane. :lol:Cytat:
Zamieszczone przez blom
Oczywiście że silnik został odłączony, tak zresztą jest w procedurach. Powyżej V1 samolot na jednym silniku kontynuuje start/wznoszenie. Można powiedzieć upraszczając, że powyżej V1 podczas startu nie tyle liczy się ciąg ile odpowiednia prędkość samolotu.
czyli zawsze pomódlmy sie aby powyżej V1 tylko 1 ptaszek wpadł do 1 silnika :) - swoja droga w tym linku po eng. jest ze 2 duże ptaki zassało!Cytat:
Zamieszczone przez Mimis
Dobrze że nie po jednym do każdego :)Cytat:
Zamieszczone przez blom
Tak. Przypadek utraty 2 silników w dwusilnikowcu podczas startu jest beznadziejny, ale na szczęście bardzo mało prawdopodobne, że się zdarzy.Cytat:
Zamieszczone przez blom
Dzisiejsze silniki mają taki nadmiar ciągu że spokojnie mogą lecieć na jednymCytat:
Zamieszczone przez Bartek
Bylem tam, widzialem wszstko LIVE. Pojechalem z dziewczyna na maly spotting niestety bez sprzetu wiec fotkek brak. A co do concorda to stoi w aviation wieving park przy lotnisku. Są newet toury za 12 funtow pelne zwiedzanie w ktorym uczestniczy tez pilot ptaszka. Procz tego stoi jeszcze remontowany ostatnio trident, avro rjx jak i 1/3 kadluba dc10. Na moim kochanym EGCC sa chyba najlepsze warunki do spottingu w calej europie.