Wow
Wyobrazam sobie miny pasazerow siedzacych za skrzydlem po prawej stronie...
ThomsonFly 757 bird strike & flames captured on video
wszystko na filmie łącznie z rozmowami pilotów - w prawy silnik wpadł ptaszek i sie chwilkę "grillował" cały samolot wylądował
http://www.youtube.com/watch?v=9KhZwsYtNDE
Wow
Wyobrazam sobie miny pasazerow siedzacych za skrzydlem po prawej stronie...
Filmik juz byl na forum http://lotnictwo.net.pl/viewtopic.php?t=607&start=75
i ten odgłos "puch puch puch" dopóki sie "ptaszek" nie "prze_grillował" swoja droga z rozmowy my wynika ze silnik ten cały czas działał i to normalnie ale dopiero jak sie zatrzymali i strażacy podeszli został wyłączony tak? I ktoś miał "ptaszkowy" początek wakacji...Zamieszczone przez Agi
ale szybko mówią (pilot i ATC)
Piękna rzecz latać jeśli komu godzi bezpieczniej jednak kto po ziemi chodzi
Kiedy słyszę na EPRZ SOListy głos na mej głowie płonie włos
EPRZ FM - czułe granie - tak bije serce Jasionki
Przewodnik po chmurach
Mówią akurat bardzo wolno i sokojnieZamieszczone przez Gregor
zapraszam --> www.vlatanie.blog.pl
ostatnia aktualizacja 6.03.2011
Ten film ma z pare latek, bo widać concord'a w tle :P
Film ma tydzień.Zamieszczone przez frik
Jest z 29 kwietnia 2007 http://www.aero-news.net/index.cfm?C...0-6095d03727feZamieszczone przez Bartek
Zaorać, buraki posiać...
No i właśnie mam problem tutaj w tej kwestii jestem totalnym lajkonikiem.The aircraft made a successful emergency landing after the pilot shut down the engine.
Z tego co mi się wydaje, przy takich sytuacjach odłącza się paliwo i leci na pozostałym (ych) silniku. Potwierdzało by to przerwanie płomieni po starcie. Z drugiej strony jednak z konwersacji wywnioskowałem, że silnik działał do momentu zatrzymania samolotu. Prosze o potwierdzenie, że silnik został odłączony po pojawieniu się płomieni :>
Z tego co ja słyszałem, silnik wyłączyli, i to zaraz (i o tym nie mówili), a życzyli sobie inspekcji hamulców podczas gdy silnik (drugi = LEFT) ciągle będzie działać. Potem jeszcze raz ostrzegli, że LEFT engine będzie ciągle działać.
Eee tam, podpis ;)
to ciekawe tak w krytycznej fazie lotu sobie odłączyli silnik? jakoś samolot mimo wszystko wzbijał sie wyżej i wyżej.. - nadal obstawiam ze był włączony ten silnik
Silnik został odłączony, poza tym chyba każdy samolot jest zdolny do lotu na jednym silniku, co oczywiście nie jest wskazane.Zamieszczone przez blom
Oczywiście że silnik został odłączony, tak zresztą jest w procedurach. Powyżej V1 samolot na jednym silniku kontynuuje start/wznoszenie. Można powiedzieć upraszczając, że powyżej V1 podczas startu nie tyle liczy się ciąg ile odpowiednia prędkość samolotu.
Eee tam, podpis ;)
czyli zawsze pomódlmy sie aby powyżej V1 tylko 1 ptaszek wpadł do 1 silnika - swoja droga w tym linku po eng. jest ze 2 duże ptaki zassało!Zamieszczone przez Mimis
Dobrze że nie po jednym do każdegoZamieszczone przez blom
Tak. Przypadek utraty 2 silników w dwusilnikowcu podczas startu jest beznadziejny, ale na szczęście bardzo mało prawdopodobne, że się zdarzy.Zamieszczone przez blom
Eee tam, podpis ;)
Dzisiejsze silniki mają taki nadmiar ciągu że spokojnie mogą lecieć na jednymZamieszczone przez Bartek
Bylem tam, widzialem wszstko LIVE. Pojechalem z dziewczyna na maly spotting niestety bez sprzetu wiec fotkek brak. A co do concorda to stoi w aviation wieving park przy lotnisku. Są newet toury za 12 funtow pelne zwiedzanie w ktorym uczestniczy tez pilot ptaszka. Procz tego stoi jeszcze remontowany ostatnio trident, avro rjx jak i 1/3 kadluba dc10. Na moim kochanym EGCC sa chyba najlepsze warunki do spottingu w calej europie.
Zakładki