Pokaż wyniki od 1 do 20 z 20
  1. #1

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    waw

    Domyślnie ThomsonFly 757 - ptaszek :)


    Polecamy

    ThomsonFly 757 bird strike & flames captured on video

    wszystko na filmie łącznie z rozmowami pilotów - w prawy silnik wpadł ptaszek i sie chwilkę "grillował" cały samolot wylądował
    http://www.youtube.com/watch?v=9KhZwsYtNDE

  2. #2
    Agi
    Agi jest nieaktywny
    Awatar Agi

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW Podejscie na 33

    Domyślnie

    Wow
    Wyobrazam sobie miny pasazerow siedzacych za skrzydlem po prawej stronie...

  3. #3
    Awatar Marcin747

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Jerozolima, Izrael

  4. #4

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    waw

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Agi
    Wow
    Wyobrazam sobie miny pasazerow siedzacych za skrzydlem po prawej stronie...
    i ten odgłos "puch puch puch" dopóki sie "ptaszek" nie "prze_grillował" swoja droga z rozmowy my wynika ze silnik ten cały czas działał i to normalnie ale dopiero jak sie zatrzymali i strażacy podeszli został wyłączony tak? I ktoś miał "ptaszkowy" początek wakacji...

  5. #5
    Awatar Gregor

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Lotnisko dobrej pogody

    Domyślnie

    ale szybko mówią (pilot i ATC)
    Piękna rzecz latać jeśli komu godzi bezpieczniej jednak kto po ziemi chodzi
    Kiedy słyszę na EPRZ SOListy głos na mej głowie płonie włos
    EPRZ FM - czułe granie - tak bije serce Jasionki


    Przewodnik po chmurach

  6. #6
    Awatar wegi

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    epby

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Gregor
    ale szybko mówią (pilot i ATC)
    Mówią akurat bardzo wolno i sokojnie
    zapraszam --> www.vlatanie.blog.pl
    ostatnia aktualizacja 6.03.2011

  7. #7

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPPL

    Domyślnie

    Ten film ma z pare latek, bo widać concord'a w tle :P

  8. #8
    ModTeam
    Awatar frik

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPBC/EPWA/EPMM

    Domyślnie

    Ten Concorde stoi tam na stałe Filmik ma najwyżej 3 lata bo pod koniec widać w tle B777 PIA które dostali w 2004
    Quidquid latine dictum sit, videtur sapiens.


  9. #9

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Łódź

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez frik
    Ten Concorde stoi tam na stałe Filmik ma najwyżej 3 lata bo pod koniec widać w tle B777 PIA które dostali w 2004
    Film ma tydzień.

  10. #10
    Awatar Marcin747

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Jerozolima, Izrael

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Bartek
    Cytat Zamieszczone przez frik
    Ten Concorde stoi tam na stałe Filmik ma najwyżej 3 lata bo pod koniec widać w tle B777 PIA które dostali w 2004
    Film ma tydzień.
    Jest z 29 kwietnia 2007 http://www.aero-news.net/index.cfm?C...0-6095d03727fe
    Zaorać, buraki posiać...

  11. #11

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Krakow

    Domyślnie

    The aircraft made a successful emergency landing after the pilot shut down the engine.
    No i właśnie mam problem tutaj w tej kwestii jestem totalnym lajkonikiem.

    Z tego co mi się wydaje, przy takich sytuacjach odłącza się paliwo i leci na pozostałym (ych) silniku. Potwierdzało by to przerwanie płomieni po starcie. Z drugiej strony jednak z konwersacji wywnioskowałem, że silnik działał do momentu zatrzymania samolotu. Prosze o potwierdzenie, że silnik został odłączony po pojawieniu się płomieni :>

  12. #12

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Cardiff

    Domyślnie

    Z tego co ja słyszałem, silnik wyłączyli, i to zaraz (i o tym nie mówili), a życzyli sobie inspekcji hamulców podczas gdy silnik (drugi = LEFT) ciągle będzie działać. Potem jeszcze raz ostrzegli, że LEFT engine będzie ciągle działać.
    Eee tam, podpis ;)

  13. #13

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    waw

    Domyślnie

    to ciekawe tak w krytycznej fazie lotu sobie odłączyli silnik? jakoś samolot mimo wszystko wzbijał sie wyżej i wyżej.. - nadal obstawiam ze był włączony ten silnik

  14. #14

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Łódź

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez blom
    to ciekawe tak w krytycznej fazie lotu sobie odłączyli silnik? jakoś samolot mimo wszystko wzbijał sie wyżej i wyżej.. - nadal obstawiam ze był włączony ten silnik
    Silnik został odłączony, poza tym chyba każdy samolot jest zdolny do lotu na jednym silniku, co oczywiście nie jest wskazane.

  15. #15

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Cardiff

    Domyślnie

    Oczywiście że silnik został odłączony, tak zresztą jest w procedurach. Powyżej V1 samolot na jednym silniku kontynuuje start/wznoszenie. Można powiedzieć upraszczając, że powyżej V1 podczas startu nie tyle liczy się ciąg ile odpowiednia prędkość samolotu.
    Eee tam, podpis ;)

  16. #16

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    waw

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Mimis
    Oczywiście że silnik został odłączony, tak zresztą jest w procedurach. Powyżej V1 samolot na jednym silniku kontynuuje start/wznoszenie. Można powiedzieć upraszczając, że powyżej V1 podczas startu nie tyle liczy się ciąg ile odpowiednia prędkość samolotu.
    czyli zawsze pomódlmy sie aby powyżej V1 tylko 1 ptaszek wpadł do 1 silnika - swoja droga w tym linku po eng. jest ze 2 duże ptaki zassało!

  17. #17

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Krakow

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez blom
    swoja droga w tym linku po eng. jest ze 2 duże ptaki zassało!
    Dobrze że nie po jednym do każdego

  18. #18

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Cardiff

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez blom
    czyli zawsze pomódlmy sie aby powyżej V1 tylko 1 ptaszek wpadł do 1 silnika - swoja droga w tym linku po eng. jest ze 2 duże ptaki zassało!
    Tak. Przypadek utraty 2 silników w dwusilnikowcu podczas startu jest beznadziejny, ale na szczęście bardzo mało prawdopodobne, że się zdarzy.
    Eee tam, podpis ;)

  19. #19

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    Bydgoszcz/Kraków

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Bartek
    Cytat Zamieszczone przez blom
    to ciekawe tak w krytycznej fazie lotu sobie odłączyli silnik? jakoś samolot mimo wszystko wzbijał sie wyżej i wyżej.. - nadal obstawiam ze był włączony ten silnik
    Silnik został odłączony, poza tym chyba każdy samolot jest zdolny do lotu na jednym silniku, co oczywiście nie jest wskazane.
    Dzisiejsze silniki mają taki nadmiar ciągu że spokojnie mogą lecieć na jednym

  20. #20
    Awatar McGyver

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    Czechowice-Dziedzice, UL984

    Domyślnie


    Polecamy

    Bylem tam, widzialem wszstko LIVE. Pojechalem z dziewczyna na maly spotting niestety bez sprzetu wiec fotkek brak. A co do concorda to stoi w aviation wieving park przy lotnisku. Są newet toury za 12 funtow pelne zwiedzanie w ktorym uczestniczy tez pilot ptaszka. Procz tego stoi jeszcze remontowany ostatnio trident, avro rjx jak i 1/3 kadluba dc10. Na moim kochanym EGCC sa chyba najlepsze warunki do spottingu w calej europie.

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •