Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 1 2
Pokaż wyniki od 21 do 28 z 28
  1. #21
    Awatar tango

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    Piaseczno

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez Pat21 Zobacz posta
    A wysokość w tym przelocie może być złudna, zalezy od filmu, kąta kamery. Na tym np. widać, że aż tak nisko to nie było.
    Poniżej 100 metrów to nie aż tak nisko?
    Pozdrawiam serdecznie,

    tango

  2. #22

    Dołączył
    May 2007
    Mieszka w
    Wyszków

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez tango Zobacz posta
    Poniżej 100 metrów to nie aż tak nisko?
    Podobno 400 stóp, a więc powyżej 100 metrów.
    Tak jak napisałem, nie zaprzeczam, że piloci zachowali się głupio. Zresztą, może dlatego podświadomie biorę ich w obronę, bo po prostu lubię lotnictwo. Ktoś, kto się tym nie interesuje, może patrzeć inaczej. Ja jednak przykładnie bym ich ukaral, ale nie odbierał im latania. Myślę, że drugi raz tego samego błedu już nie popełnią. Do tego to zmarnowanie ładnych paru milionów dolarów wydanych na szkolenie tych ludzi. Jeszcze jedna sprawa. Czy kara dla obu pilotów jest taka sama? Bo jeśli tak, to niesprawiedliwe. Odpowiedzialność prowadzącego i prowadzonego w takiej formacji różni się. Fakt - prowadzony powinien był zareagować, ale to ten drugi dowodził.

  3. #23

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez wally Zobacz posta
    Chyba komentarz nie jest wymagany...
    To po co się włączasz do dyskusji, skoro nie masz nic do dodania??
    Ja po prostu uważam że pokazy lotnicze czy niskie przeloty nad stadionami znikną.
    Obecnie każda działalność człowieka jest coraz bardziej ograniczana przepisami.
    Jeszcze trochę i nic nie można będzie robić. Nie chcę żeby jakieś debilne organizacje wprowadzały debilne przepisy mówiące mi co mi wolno a czego nie.

  4. #24
    Moderator
    Awatar MaciekK84

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    Bydgoszcz

    Domyślnie

    Najlepszą obroną jest atak? Ile Ty masz lat? Te "debilne" przepisy, podobnie jak inne lotnicze, są używając przenośni pisane krwią. Wprowadzono je po bardzo tragicznych wypadkach, aby zapewnić pewien kompromis mimo widowiskowością, a bezpieczeństwem. Pilot ma zawsze szansę na ratunek, szczególnie w przypadku maszyn wojskowych-fotel wyrzucany. Przypadkowy widz, jeśli samolot spada na publikę, może liczyć tylko na szczęśliwy zbieg przypadków-obejrzyj sobie na youtube filmy z Lwowa, jak Su-27 spada prosto w publikę, a potem wróć i przeproś za pisanie głupot.
    Odnośnie tej sprawy-rozkaz był 1000 ft, to powinno być 1000 ft. Było niżej, więc kara musi być-za niewykonanie rozkazu. Biorąc jednak pod uwagę, że nie spowodowali żadnego zagrożenia i margines bezpieczeństwa był zachowany (a i tak mieli przelecieć nad tym stadionem), to dożywotnie uziemienie jest przesadą i marnowaniem pieniędzy podatników na ich wyszkolenie. Ale teraz, jak już poszło w media, oczywiście admirał ze względów ambicjonalnych nie będzie chętny odpuścić.
    Pozdrawiam!
    Maciek


  5. #25
    Awatar tango

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    Piaseczno

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Pat21 Zobacz posta
    Ktoś, kto się tym nie interesuje, może patrzeć inaczej.
    Na stadionie było kilkanaście tysięcy osób które się lotnictwem nie interesuje, więc nie było warto.

    Cytat Zamieszczone przez kurt Zobacz posta
    Podobno 400 stóp
    Zaufaj mi, było poniżej 100 m.
    Pozdrawiam serdecznie,

    tango

  6. #26

    Dołączył
    May 2007
    Mieszka w
    Wyszków

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez kurt Zobacz posta
    Obecnie każda działalność człowieka jest coraz bardziej ograniczana przepisami.
    Owszem, przpisy może i niszczą "romantykę" lotnictwa, ale ileż dał bym teraz, żeby białoruski SU-27 zaczął w Radomiu swoj ostatni manewr 100 metrów wyżej.

    A że nie warto było dla stadionowej gawiedzi robić tak niskiego przelotu nikt mi nie musi mówić. Ja wiedział bym to i przed całym wydarzeniem, a bezpośredni sprawcy całego incydentu teraz też już to doskonale wiedzą.

  7. #27

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPLK

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Yeah Zobacz posta
    "Natasza" (low altitude warning) zawsze się włącza przy takich lotach, bo tak ten system jest zaprojektowany, po prostu się nie zwraca na nią uwagi.
    Zawsze? W F-18 z wysuniętym podwoziem też ?
    Stowarzyszenie Miłośników Lotnictwa Ziemi Łaskiej
    http://smlzl.vot.pl/

  8. #28
    Awatar tawal

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Elbląg EPEL/Giżycko EPGM

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez MaciekK84 Zobacz posta
    Odnośnie tej sprawy-rozkaz był 1000 ft, to powinno być 1000 ft. Było niżej, więc kara musi być-za niewykonanie rozkazu.
    Tu Maciek poruszyłeś sedno sprawy. Wszelka dyskusja na temat przepisów bezpieczeństwa i tak dalej jest trochę obok Faceci są wojskowymi a to oznacza, że rozkaz mają wykonac. I chyba to wnerwiło Admirała. Podstawą działania wojska jest wykonywanie rozkazów czy to w warunkach pokojowych czy bojowych. Jak ktoś tego nie rozumie to nie ma sensu, by marnował czas w armii.
    Tadd --- N858 --- BINKA.PESEL,BODLA - BOKSU ---
    Canon 40D + 10" + TV 2x

Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 1 2

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •