@Quantas - czy pilot mógł posłużyć się np. radarem? Czy w ogóle to urządzenie jest przydatne do sprawdzenia z powietrza czegokolwiek co jest na ziemi? Niestety nie miałem okazji nigdy widzieć tego w praktyce w samolocie, znam jedynie z grubsza zachowanie radaru na morzu. Radiowysokościomierz? Czy to cokolwiek daje w praktyce?
Drugie pytanie już się pojawiło- o podejście na PAR- ale nikt go nie zanegował. Jak sądzę w tej bazie raczej radaru precyzyjnego nie było, ale czy to potwierdzono? Czym jeszcze mógł posłużyć się pilot gdy nie miał ILSa o właściwej kategorii?
I trzecie pytanie - usłyszałem w radiu (PR1) dzisiaj, że Tu-154 nie może wykonać niektórych manewrów, ponadto odejście na drugi krąg w nowoczesnych samolotach jest prostsze (wspomniano o przycisku TOGA) a dzisiejsze silniki reagują znacznie szybciej. Czy to jest prawda?
Zakładki